Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם!

יש לי אתגר בשבילכם!

 

יש לי רנו קנגו שנת 2003 בתקופה אחרונה התחיל בעייה המנורה במלוח שעונים מהבהבת (היא אמרוה לדלוק קבוע מתי שהמפתח נכנס לסוויטש).

אין לי מפתחות רזרבי. לפי הבדיקות שלי זה בעייה בצ'יפ שבתוך המפתח. (מנורה אדומה מהבהבת)

אני יודע שבדגמים ישנים עם משאבה מכאנית ניתן לפרק את המדומם, הדגם שלי זה משאבה סולר חשמלי.

משהו מכיר או נתקל איך ניתן לעקוף את זה בלי להחליף מחשב צ'יפ ומוח?

פורסם

לא צריך להחליף מחשב וכו'.

ניתן להחליף צ'יפ במפתח בעלות יחסית לא גבוהה.

זו תקלה נפוצה בקנגו.

 

 

פורסם

איך אפשר להחליף צ'יפ, אני לא יכול להשים צ'יפ של רכב אחר חייב את של אותו הרכב כדי שהוא יזהה את הקידוד.?!

שאלה אם ניתן לחבר פלוס קבוע לתת כאילו הדמייה של אישור מהצ'יפ?

 

חבר'ה עזרה דחופה הרכב עומד כבר כמה ימים ללא מעשה.

פורסם

ללא ציוד יעודי אתה לא יכול לעשות כלום.

 

אין בררה, צריך לפנות למנעולן רכב, ואני מניח שהוא יוכל לפתור את הבעיה בקלות.

אולי אפילו לא תצטרך לגרור את הרכב אליו, אלא מספיק שתגיע עם המפתח הקיים. ברר את זה טלפונית לפני.

 

 

פורסם

לקחתי את המפתח למנעולן כדי שישכפל לי צ'פ, אבל לא ניתן מאחר ונכנס למפתח מים הצ'יפ לא ניתן לקריאה!

 

מה שלב הבא?

קראתי שזה מכה בקנגו ושצריך להחליף מחשב בשביל זה?!

איך שאין לזה פיתרון ?

פורסם

יש כמובן פתרון.

 

קודם אתה בודק אצל כמה מנועלני רכב, האם הם יכולים להתאים צ'יפ ללא נוכחות המפתח המקורי.

 

במקרה הגרוע אתה תמיד יכול להזמין מפתח חדש דרך היבואן, לפי מספר שילדה. זה יעלה יקר מאוד, ויקח כנראה כשבוע ימים, אבל האפשרות הזו תמיד קיימת וזמינה.

 

 

פורסם

תודה רבה חבר'ה הבאתם לי נקודה למחשבה, בנתיים הרכב עומד.. :)

 

יש לכם להמליץ לי על מנעולן לשכפול צ'יפ באזור הדרום? (לא יקר ואמין)

פורסם

הגעתי לפתרון אבל הופיע לי בעייה אחרת..

 

החלפתי מחשב של רכב+מוח של אמבולייזר+צ'יפ אחר.

 

פתאום הופיע לי בעייה של דאבל הנעה (בעייה עם הסליל שנשאר דולק) אבל הרכב מניע ונוסעה..

פורסם

מדובר במשאבת סולר חשמלית. כאשר מניעים את הרכב פעם ראשונה הסליל נשאר דולק ולא ניתן לתת גז, והנורה של הסליל נשאר דולק.

אז מה שעושים מכבים את הרכב ושוב מניעים והרכב עובד כרגיל, וזה מאוד מציק, מה ניתן לעשות עם זה? זה התחיל ממתי שהחלפתי מחשב+מוח של אמבולייזר+צ'יפ?

פורסם

בעיקרון, מדובר בתקלה מאוד נפוצה בקנגו 1.9 עם משאבת הזרקה חשמלית.

 

יש קיט תיקון, שפותר את הבעיה הזו, ללא צורך בפירוק המשאבה מהרכב.

 

אני לא יודע, איך זה קשור להחלפת המחשב, ולא מבין מדוע בכל זאת החלטת להחליף מחשב ולא הקשבת לעצות שקיבלת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...