מדובר במשאבת סולר חשמלית. כאשר מניעים את הרכב פעם ראשונה הסליל נשאר דולק ולא ניתן לתת גז, והנורה של הסליל נשאר דולק.
אז מה שעושים מכבים את הרכב ושוב מניעים והרכב עובד כרגיל, וזה מאוד מציק, מה ניתן לעשות עם זה? זה התחיל ממתי שהחלפתי מחשב+מוח של אמבולייזר+צ'יפ?