Jump to content

1soso

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של 1soso

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה לך מוסך רון ..ועוד שאלה חשובה אם המחשב ניזוק מחייב להחליף אותו הלוח שעונים ככה נאמר לי במוסך
  2. נראה לי שאתה בהחלט צודק.נכנסו לי מים לרכב מגשמים העזים שירדו והרכב היה מוצף מיים אז יכול להיות שהמחשב ניזוק אני ממטולה לכן יהיה לי קשה להביא את הרכב אלייך אבל אולי אתה יכול להעריך כמה מחשב אימבולייזר משומש אמור לעלות הבנתי שזה בא ביחד עם לוח שעונים ?
  3. שלילי אחי יש לי גם מפתח ספאר זה הדבר הראשון שעשיתי .וגם אנטנת אימבולייזר תקינה ..במוסך המכונאי אומר שהוא מחבר את המחשב לרכב ואין נתונים DATA בכלל לא נותן לו להיכנס "נעול" אולי יש אופצייה למישהו מחברי הפורום איך לצאת מזה במינימום נזק אולי חישן ?
  4. הרכב נלקח למוסך "לא מורשה" והתברר לי מהמכונאי ..שהמחשב הראשי ניזוק ויש להחליף קיט שלם של הלוח שעונים +האמבולייזר הראשי יש לציין שהמחשב לא מראה נתונים מ"פיו של המכונאי מישהו נתקל בכזה דבר זה נראה לי קצת טמוע מישהו יכול לענות על זה ...מקרה די דחוף סיאט טולדו שנת 2001 מנוע 1600 גיר אוטומט
  5. מה עושים מישהו יודע אם זו בעיה נפוצה הטמבון צמוד לגשר"פח האחורי +ריצפה והרכב בעת תאונה \אפילו קלה הגשר מתעקם ונוצר עיוות .. מה עושים ..כל מי שאני מתקשר אליו ,,אפילו יד ראשונה אומר שיש לו גם מכה ועיוות .. מישהו מכיר את התפעההה...
×
×
  • תוכן חדש...