Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי סמל לאלפא, עברו חודשיים ואין לזה זכר...

פניתי לספק לבדוק איתו לפני כחודש והוא טען נחרצות ששלח ושתמיד יש בעיות עם משלוחים לישראל, החלטנו לחכות עוד קצת.

פניתי אליו שוב לשאול אם במקרה זה חזר אליו כי אני עדיין לא קיבלתי שום מידע בעניין, זאת הייתה תשובתו:

I'll try to track it, I am going to stop posting to Israel .

never ending problems.. if its lost I'll just refund you .

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אם אנחנו כבר בענייני דואר, אז הנה סיפור שלי על דואר ישראל.

ב-30.1.2012 הזמנו ברז ללקוחה שלנו, מחברה ביהוד, לסניף שלנו בירושלים.

ב-01.2.2012 חברת דואר ישראל אספה את המוצר מהחברה הנ"ל.

אני לא ילאה אותך בכמה שיחות טלפון עשינו כדי לברר מה קרה עם המוצר, או איפה הוא.

בקיצור הסיפור הסתיים כך:

04.03.2012 קיבלנו את המוצר בשעה טובה ומוצלחת.

לסיכום 60 ק"מ משלוח בתוך ישראל לקח לדואר ישראל מעל 30 יום:shock: .

ולצורך המחשה אם הייתי הולך ברגל להביא את החבילה הייתי מגיע גג אחרי יומיים.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

ויש ליצנים שעוד טוענים שהשוק בישראל חופשי, פתוח לתחרות ומשוכלל...

 

יבאני החלפים הם רק חלק ברשימה ארוכה של גורמים מסחריים שמשתינה עלינו בקשת במקום להתחרות על כיסינו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בדיוק אותו המקרה קרה לי, עם ספק יווני.

הזמנתי סמל לרנו לפני חמישה חודשים ועדיין לא הגיע.

הספק מתעקש ששלח בדואר רגיל מהיר, כדי להוזיל את העלויות ולכן אין לו קוד מעקב :?:

לצערי הוא לא מוכן להחזיר את הכסף.:evil:

 

אבל כבר היו מקרים שציוד הגיע גם אחרי 8 חודשים, אז אולי יש עוד תקווה .:cry:

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם

כדאי שתבדוק היטב למי אתה מגיב כשאתה מגיב כך.

אם היית עושה כן, היית מגלה שהגבת כך דווקא לאחד מאלה שמנסים לעשות.

אני הכי אוהב את אלה שישר קופצים ומתנפלים.

פורסם

לי פעם הגיעה חבילה מאנגליה אחרי חודשיים (אחרי שכתבתי למוכר שלא קיבלתי אותה, למחרת היא הגיעה)

וחבילה מגרמניה אחרי חודש וחצי, כשהמוכר כבר זיכה אותי מיוזמתו, ושלחתי לו כסף בחזרה אחרי שהגיעה.

פורסם

גם לי הייתה בעיה דומה עם משלוח בדואר מ http://www.cjponyparts.com/Default.aspx

 

לאחר למעלה משלושה חודשים החבילה הגיעה,

 

במקרה הזה הספק פשוט כבר לא שולח בדואר רגיל לישראל , רק FEDEX או EMS

 

כך שיש אפשרות למעקב.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

דואר ישראל, כן כן,

אני קיבלתי פתק לבוא לאסוף חבילה שהגיעה לסניף דואר, הגעתי יום למחרת, חיפשו את החבילה ולא מצאו אותה בסניף, התקשרו לנהג הוא כמובן אומר שהוא הוריד אותה בסניף, אמרו לי שהיא תגיע שיתקשרו אלי, ביקשתי טלפון של מישהו אחראי שאני אוכל לדבר איתו לגבי החבילה הנעלמת ואמרו לי להיתקשר לסניף הראשי באזור, היתקשרתי והאחראי אמר לי להיתקשר לסניף, אותו סניף ששלח אותי אליו, אפשר כבר להבין שזה לא עזר בכלום,

אחרי לא פחות משלושה שבועות קיבלתי טלפון שהחבילה הגיעה לסניף ולבוא לאסוף אותה

אני מבין שלי עוד היה מזל

פורסם

ומשהוא מעט חריג ויוצא דופן,ותקראו לזה איך שתרצו.הזמנתי מ c.j.pony חלקים בשווי כמה מאות $.המשלוח היה דרך UPS כך שלאורך כל הדרך היתה לי אפשרות למעקב.ל UPS יש תחנת מעבר בפריס.מה לעשות,ובפריס ירד שלג וכל המטוסים מקורקעים:cry:.ההבטחה היתה ל 6 ימי עסקים,או משהוא דומה.עבר שבוע ויותר והודעתי להם שהחבילה לא הגיע.הם התנצלו והבטיחו להוציא חבילה בהקדם.וזה אכן הגיע לאחר כשבוע.שבוע לאחר מכן הפשיר השלג בפריז,השדה נפתח,וכל המטוסים ממריאים.ומה מחכה לי בבית?נכון,חבילה נוספת,אחות תאומה לחבילה הראשונה.והם עוד התנצלו,לא ביקשו תשלום,ולא ביקשו את החבילה השנייה:shock:.תגידו על האמריקאים מה שתרצו,אבל השירות שלהם,ממה שנתקלתי עד היום הוא יוצא דופן באיכותו.

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

לא כל הספקים מסרבים.

לא הספקים אשמים.

עד היום, כל הספקים מהם הזמנתי מוצרים מחו"ל עמדו במילתתם לזמן ההספקה.

היום אספתי מהדואר מראה פנימית המתכהה באופן אוטומטי.

רכשתי באיביי,

ביקשתי את הספק לשלוח בדואר רגיל לחוטין, ולא לרשום שום דבר בסגנון: Auto... רק צירף את הערך של החלק $51 ועלות המשלוח $21.

שילמתי בו ביום, למחרת נארזה ונשלחה ושמונה ימים לאחר מכן אצלי ביד בסניף הדואר המקומי - לא פקח ולא בטיח.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
הכי אני אוהב תגובות כאלה.

חייבים... שמישהו יעשה... שמישהו יביא... שמישהו ידבר...

 

 

 

אני הכי אוהב אנשים כמוך.

אם אין לך משהו חכם להגיד אז פשוט תחזיר את העמוד של הדפדפן אחורה ועבור לפוסט אחר..

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

באשר לתלונות על דואר ישראל הרי לגבי משלוח בארץ יש הרבה חברות פרטיות שעושות משלוחים ואינן נותנות לך הרגשה שעושים לך טובה

בתקופת השלטון העותומני בפלשתינה והסביבה , משלוח מיפו לדמשק באמצעות דילג'נס [ עגלה וסוסים ] לקח מקסימום 3 ימים.

חסר היה להם שלא עמדו בלוח זמנים . הפחה המקומי היה מראה להם מאיפה הדג משתין .

פורסם

מגב אחורי בדואר רשום (!!!) הגיעה אלי אחרי 4 חודשים מאנגליה

לקח לו שבוע וחצי להגיע לסניף בשכונה שלי (לפי האתר של הדואר) , ואז עוד כמעט 4 חודשים להגיע אלי (ולא רשום)

מכתבים לדואר וכו, כלום לא עזר - ברגע שנעלמה חבילה דבר ללמפה

×
×
  • תוכן חדש...