Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

אני לא רואה פה שום מודל כלכלי מוצלח.

 

80 דולר זה המון כסף בהשוואה לטעינה רגילה ולכן אנשים לא ירוצו להחליף סוללות, בהתחשב בכמות הטסלות על הכביש, בתדירות ההחלפה ובכמות תחנות ההחלפה בפריסה הדרושה, מדובר שוב פעם בהתאבדות כלכלית.

 

איך אמר האני ברה, ITS LIKE DEJA VUE ALL OVER AGAIN.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האני ברה ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמריקאים עם השמות הדבילים שלהם, הכוונה ליוגי ברה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה פה שום מודל כלכלי מוצלח.

 

80 דולר זה המון כסף בהשוואה לטעינה רגילה ולכן אנשים לא ירוצו להחליף סוללות, בהתחשב בכמות הטסלות על הכביש, בתדירות ההחלפה ובכמות תחנות ההחלפה בפריסה הדרושה, מדובר שוב פעם בהתאבדות כלכלית.

 

איך אמר האני ברה, ITS LIKE DEJA VUE ALL OVER AGAIN.

 

בהנחה והבנתי נכון- אתה משלם 60~80 דולר תלוי בקיבולת הסוללה ומקבל טווח של 200~230 לסוללה הטעונה + עוד 200~230 לסוללה שלך שאתה חוזר להחליף.

כלומר מעל 600 ק"מ נסועה בכ80$ זה לא הרבה- שים לב לאודי הוא שם 100$ לטנק מלא שאמור לתת בערך טווח דומה לא?

http://www.carsite.co.uk/car-data/audi/a6/2012/saloon/mpg

צריך ליזכור שהרכב בסגמנט של מכוניות יוקרה והבעלים מעדיף חיסכון בזמן מאשר מחיר חשמל, ממש לא הלקוחות של BP.

הם רוצים לצרף את התחנת החלפה לתחנות הטעינה המהירה החינמית שלהם, וניראה לי הם יעשו זאת בצורה חכמה יותר מBP.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטר פלייס ביצעה הדגמה ראשונית להחלפת סוללות בניסאן קשקאי חשמלי, כאשר הסוללה היתה שטוחה ומהווה את רצפת הרכב. זה היה מתקן שונה לגמרי שעבד ב 59 שניות, והיה פשוט בהרבה ממה שבסוף עשו ברנו פלואנס ובתחנות החלפה. המתקן הראשוני עבד על עיקרון של שחרור פצצות ממטוס.

 

לגבי קשיחות השלדה בטסלה, יכול להיות שהיא פחות קשיחה מהגרסה בעלת הסוללה הקבועה. מצד שני יתכן שהסוללה המתחלפת מתחברת בעזרת ברגים רבים, ומצליחה להוות קורת רוחב אפקטיבית למדי.

מרק, אייכה? מנקודת המבט הפרטית שלי (ואני לא מהנדס מכונות) זה לא נשמע סביר. כדי להוות חלק אפקטיבי משלדה אחודה אז:

-מארז הסוללה צריך להיות קשיח כשלעצמו ומחובר במספר נקודות שחלק מהן עוברות במרכז המארז.

-החיבור באמצעות הברגים צריך להיות חזק כי חיבור המפזר עומסים באמצעות שגם ומגרעת אינו יעיל מספיק (בדרך כלל, ישום טוב ידרוש מכניקה מסובכת ומדויקת).

-כדי להקטין את מרכז הכובד על מארז הסוללה להיות דק ושטוח, מה שיקטין את הקשיחות שלו.

 

בכל מקרה זה פיתרון זמני שקיבולת הסוללות תגדל וזמן הטעינה יתקצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסה לעוות קופסת קרטון של נעליים פעם עם מכסה ופעם בלי מכסה.

המכסה אפילו לא מחובר אבל הוא בהחלט מייצר הרבה קשיחות. (ברור שבריתוך זה היה הרבה יותר קשיח)

 

לגבי זמני ההחלפה, שכחתי לכתוב שלא רק שבטר פלייס זנחו את המתקן של הקשקאי (59 שניות), אלא שבפלואנס יש גם שלב הכרחי של שטיפת תחתית הרכב לפני החלפת הסוללה.

הכל ביחד לוקח כמעט 5 דקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

יאללה, יאללה, רק היום, מי רוצה פלואנס ZE ב 20K ש"ח?

 

גם חברת הליסינג אלבר הודיעה על כוונה לרכוש 100 רכבים בסכום של 20 אלף שקלים לכל אחד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק לקנייה בכמויות, בבודדת זה עדיין טריליון דולר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין בכמה הבעלים החדשים ינסו למכור את ה ZE, במיוחד שמספר התחנות צומצם בחצי ושההתחיבות להמשיך להפעיל את הנותרות היא מותנת בינתיים רק לשנתיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא צריך למכור ולו ZE אחת, הוא קנה נכס שיניב לו מיליונים על גבי מיליונים רק בגלל הפטור ממס, BP "תאזן" את הדוחות הכספיים ותגרום לכך שבשנים הקרובות הוא לא ישלם ולו אג' שחוקה למדינה משאר העסקים

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הרוכשת יודעת שבטר פלייס לא ידעה ?

איך צמצום התחנות הפעילות בחצי יביא להורדת עלויות שתביא לריווחיות, הרי החלפת הסוללה לא עולה כסף. להמשיך להעסיק עובדים במיזם ששוקד על שמריו לא נראה לי כצעד חכם.

האם ימשיכו במכירת הפלואנס עם הבטריה המתחלפת?

האם ייצרו עוד מכוניות עם בטריה מתחלפת ?

מקווה שבעוד שנתיים לא יחליטו להלאים את הפרויקט.

 

לא היה עדיף לחתוך הכול ולחסל את המיזם לחלוטין?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף פעם לא הגבתי בדיון הזה אבל אני אל ממש מסכים עם רוב התגובות שנשמעות פה, לדעתי אם בטר פלייס היו מספיק חכמים כדי להוזיל את העלויות שאנחנו משלמים על הדלק באופן משמעותי, לפחות הקהל הצעיר יותר היה מוכן לקפוץ למים, לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי:

1. איך הבעלים החדש מתכוון לא להפסיד כסף כשההכנסות החודשיות מ~1000 מנויים הן בסביבות המליון שקל ועלות תפעול 15 תחנות החלפה היא כנראה יותר מזה.

 

2. איזה בנאדם שפוי יקנה פלואנסים חדשות?

(מסעיף 1 נובע שהסתמכות רק על הלקוחות הקיימים לא כלכלית)

 

3. גם אם יהיו קונים - אין רשיון ייבוא.

 

4. "רנו" ויתרה על חוב של 65000000€ שמגובה בשעבוד על הסוללות? למה?

 

5. איך 15 תחנות מכסות את כל המדינה? (הן לא.)

למיטב הבנתי ה38 תחנות שפעלו ערב הפירוק מכסות את המדינה די בדיוק.

עם 15 יווצרו חורים משמעותיים.

 

6. במה מגובה ההבטחה להפעיל את התחנות לשנתיים?

החברה החדשה לא יכולה לפשוט רגל בעצמה עוד חצי שנה?

 

שורה תחתונה - נראה לי שיוני צודק.

הנכס הכי חשוב של בטר פלייס ז"ל הוא הפסדים עצומים המוכרים למס.

הקונה יפעיל את החברה באופן המינימלי האפשרי.

 

אגב למיטב הבנתי אין התחייבות של הקונה על מחירי השירות.

יכול להיות שממחר בבוקר מחירי החבילות יוכפלו.

לבעלי המכוניות אין ממש ברירה...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא צריך למכור ולו ZE אחת, הוא קנה נכס שיניב לו מיליונים על גבי מיליונים רק בגלל הפטור ממס, BP "תאזן" את הדוחות הכספיים ותגרום לכך שבשנים הקרובות הוא לא ישלם ולו אג' שחוקה למדינה משאר העסקים

 

שורה תחתונה - נראה לי שיוני צודק.

הנכס הכי חשוב של בטר פלייס ז"ל הוא הפסדים עצומים המוכרים למס.

הקונה יפעיל את החברה באופן המינימלי האפשרי...

 

אני מבין מעט מאוד בענייני מיסים אבל פורסם היום שהמפרקים של בטר פלייס כבר פנו לאוצר ודרשו, בזכות מלאה, החזרים של עשרות מליוני שקלים כך שלא ממש בטוח שיש לרוכש איזה הפסדים נוספים לדווח עליהם חוץ מאולי הפסדים עתידיים שלו, אבל אף אחד לא קונה חברה כושלת בשביל להפעיל אותה בהפסד בכדי לדווח על ההפסדים, לא כל עוד לא קוראים לך אלפרון, אברג'יל וכדומה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...