Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

יש לי סאב של חברת DD מסדרת הכניסה 510B,

כרגע הסאב יושב בתיבה פתוחה לפי הוראות היצרן (1.5 CF).

ולמרות שיש לי תא מטען ענק (סובארו B4) התיבה תופסת לי המון מקום,

ליתר דיוק חצי מהתא מטען בדיוק.

אני רוצה להחליף את התיבה לאחת אטומה גם על חשבון הפסד הספק (לפי מה שכתוב ב-FAQ של אתר החברה)

 

ניסיתי לפנות לחברה דרך האתר אבל משום מה ה"טופס פניה" שלהם לא מתפקד.

 

האם מישהו יכול לעזור עם המידות לתיבה אטומה?

מישהו התנסה עם אלמנטים של DD בתיבות אטומות?

אני יודע שהכי טוב לסאב הזה תיבה פורטד אבל אני חייב לעבור לתיבה קטנה יותר.

 

תודה מראש,

אלי.

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b

פורסם

25 ליטר תיבה אטומה צריכה להספיק

אני שיחקתי פעם עם סאב 1512 ועברתי מתיבה פורטד לאטומה וזה עבד מצויין

פחות עוצמה אבל עדיין מאוד מדוייק ומהיר ושבר לי את האוטו בכייף :twisted:

איזה מגבר יש לך לסאב הזה??

פורסם

legacy3r:

הסאב מוגבר ע"י ה-C2B בגישור.

25 ליטר זה למידה 12 או 10? כמה זה ב-CF?

ראיתי באתר החברה קישור שקוראים DD4LIFE ושלחתי לשם את השאלה מקווה שיענו.

 

fabulalous:

לאיזה מידה התיבה שלך?

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b

פורסם

פשוט לך לאתר של DD ותבדוק מה הנפח המומלץ לתיבה. מה כלכך קשה לעשות את זה? ועוד יש שם גם מידות לבנות תיבה.

תגדילו ראש לא צריך לפתוח נושא על כל פיפס קטן.

http://www.ddaudio.com/tech-support/dd-box-system/box-plans/compact-size-box-plans.aspx

בבקשה, תוכניות לתיבה פורטד בגדול 0.75 קיוביק פיט. פחות מ28 ליטר.

פורסם
פשוט לך לאתר של DD ותבדוק מה הנפח המומלץ לתיבה. מה כלכך קשה לעשות את זה? ועוד יש שם גם מידות לבנות תיבה.

תגדילו ראש לא צריך לפתוח נושא על כל פיפס קטן.

http://www.ddaudio.com/tech-support/dd-box-system/box-plans/compact-size-box-plans.aspx

בבקשה, תוכניות לתיבה פורטד בגדול 0.75 קיוביק פיט. פחות מ28 ליטר.

 

אני חושב שעדיף לך ללכת לפי התוכנית הזאת במקום תיבה אטומה

פורסם

REZO יש רק בעיה אחת עם התגובה הממש לא מאופקת שלך,

תיבת 0.75 CF היא לסאב בגודל 8" בעוד שהסאב שלי הוא 10" והתיבה המינימלית בשבילו היא 1.25 CF.

http://www.ddaudio.com/tech-support/dd-box-system/the-dd-box.aspx

אל תסיק מסקנות לפי דעה קדומה, בגילי אני יודע טוב מאוד לבדוק את הדברים לפני שאני מבקש ייעוץ מחברי הפורום.

 

בחזרה לנושא:

החזירו לי תשובה מ-DD והם ממליצים על תיבה אטומה 1 CF שזה 28 ליטר,

האם יש איזו תוכנה מומלצת לתכנון תיבות סאב?

 

אלי.

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b

פורסם

אם אתה יודע לבדוק דברים לפני אז למה שלא תנסה להכניס את הפרמטרים של הסאב לאחת התוכנות תיכנון תיבות (winisd, bass box pro) ולראות איזה נפח הכי מתאים למגבלת גודל של התא מטען. תזכור שירידה בנפח לא משנה אם זה בתיבה אטומה או פתוחה יוריד לך מעוצמה, וגם מטווח הניגון, כמו כן תצטרך יותר הספק כדי להרוויח כמה דציבלים. אני בטוח שבצורה מתאימה תוכל להכניס תיבה בגודל הנוכחי ועדיין ישאר לך מספיק מקום.

תכננתי תיבה לחבר פורום, בנוסף למצבר אחורי שיש לו הכנסנו תיבה פורטד של 50 ליטר ונשאר מקום למזוודות של אמא וכל הקניות מהסופר :)

אם תצטרך עזרה אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי

פורסם

המזוודות של אמא זה לא אישה שמנסה להכניס את כל הציוד של הילד לתא מטען בכל יציאה מהבית + קניות.

 

ניסיתי להשתמש ב-WINISD ללא הצלחה, נראה לי שאין מספיק נתונים באתר.

http://www.ddaudio.com/products/mobile-audio/woofers/500-series.aspx

 

אין לי בעיה באיבוד עוצמה אני יכול להסתדר עם זה.

בכל מקרה ראיתי באחד האתרים תיבה אטומה 1CF והיא נראת קטנה מספיק בשבילי,

עכשיו נשאר רק להזמין את הבנייה.

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b

פורסם

אמנם אין שם הרבה נתונים, אך יש את הנתונים הקריטיים. אבל זה לא רלוונטי כבר.

תיבה של 28 ליטר אתה רוצה?

675615a3.jpg

תכנון מאוד מהיר, אם יש לך בקשות לאורך/גובה/רוחב תרשום פה.

פורסם

אין בעייה של גלים עומדים וכד' בטיבות מסוג זה?

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

זה בדיוק מה שאני צריך, תודה.

אמנם כתוב 8" אבל נפח התיבה יתאים גם לאלמנט שלי (10").

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b

פורסם

נישמח אם תעדכן אותנו בתוצאה!

אני לא מכיר את הסאב שלך אבל אמור להיות מצויין ומעניין מה יעשה בתיבה אטומה וקטנה יחסית

פורסם

אשמח לעדכן אבל אני מאמין שזה יקח זמן

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b

×
×
  • תוכן חדש...