Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

כפי שניתן לראות זו ההודעה הראשונה שלי בפורום.

 

ברשותי הונדה אקורד 2009 מנוע 2400 והגיע הזמן להחליף צמיגים.

 

לאחר בירורים רבים הבנתי שרק אם אשים את הצמיג המקורי של האוטו אני אקבל את הנסיעה השקטה והיציבה שהייתה לי מרגע קניית הרכב.

 

הצמיגים הם

yokohama R70D

225\50\R17

 

המחיר הכי זול שהשגתי הינו 3500 ש"ח לארבעת הצמיגים.

וזה לאחר שבדקתי אצל אנטון צמיגים המפורסם ביפו ואצל טיפ טופ ביפו ואצל עוד 2 חנויות בראשון -->זה המחיר הכי זול שמצאתי.

 

יש למישהו רעיון איך אפשר להוזיל את ה"חבילה" הזאת ? התקשרתי ליבואן יוקוהמה (קמור) הוא לא מוכן למכור לפרטיים.

 

תודה לכל העוזרים מראש, רן.

פורסם

יוקוהמה הם צמיגים טובים-לא הכי טובים.

ניסית ללכת על צמיגים מסוגים אחרים?

גודייר קונטיננטל פירלי מישלין או טויו לא נופלים מיוקוהמה.

יתכן ותצליח למצוא משהו במחיר זול יותר.

אף אחד לא אמר שיוקוהמה הם הצמיגים האידיאלים לרכבך.

יתכן ובאותו חודש הגיעו לארץ מכוניות בדיוק כמו שלך

עם צמיגי טויו או גודייר או קונטיננטל.

מה שחשוב גם זה תאריך היצור על הצמיג וקוד מהירות זהה .

צמיג טרי נחשב עד חצי שנה.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

  • ספונסר פורום
פורסם

יש למישהו רעיון איך אפשר להוזיל את ה"חבילה" הזאת ? התקשרתי ליבואן יוקוהמה (קמור) הוא לא מוכן למכור לפרטיים.

אני מסכים עם קודמי, לא בהכרח שהצמיג המקורי יתן לך את הנסיעה הטובה ביותר. יצרן הרכב בוחר את הצמיגים שהוא מרכיב על הרכב משיקוליו הוא, לפעמים הוא אפילו מחליף את השיקולים תוך כדי ייצור הרכב ומחליף דגם צמיג.

אגב, אני לא בטוח שהדגם הזה של יוקוהומה מיובא בכלל לישראל באופן סדיר.

 

בכל מקרה, נסה לפנות לאבייתר מ-ג.מ פורטל או אל צמיגי מקסיקו ובדוק איתם את האפשרויות והמחירים. שניהם משווקים גם צמיגים של יוקוהומה וגם צמיגים של יצרנים אחרים, הם יוכלו לתת לך מחירים אטרקטיביים יותר.

פורסם

אני רוצה להמשיך ולהגיד לך שבסוזוקי שלי היו מורכבים צמיגי דנלופ.

החלפתי לקונטיננטל פרימיום ורמת הנסיעה השתפרה מקצה לקצה!

מה המסקנה? לעיתים היצרן עצמו מנסה לחסוך כמה $ ושם לך צמיגים בינוניים בעצמו.

מה למשל עם כל היונדאי שמגיעים עם הנקוק בינוני מינוס?

בהצלחה בפנצריות.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

קונטיננטל חברה מצויינת.

רק מה?

במידה הזאת יש את CONTISPORT CONTACT, שעולים מעל 1500 ש"ח לצמיג יחיד.

אולי יש גם CONTI PREMIUM במידה המדוברת (אני ממש בספק), אבל גם הם יעלו יותר מ YOKOHAMA המקוריים.

 

ובכלל, לפי האתר TIRES4U, שבזמן האחרון בהחלט נותן מחירים מעודכנים, צמיג 2008 YOKOHAMA ACCORD נמצא בחלק היותר זול של הרשימה:

http://tires4u.co.il/?x=x&iGarageID=&sc=&m=0&search=1&ar=0&r=17&a=50&s=225&CarType=1&page=1&OrderBy=&AscDesc=

 

 

פשוט הצמיגים מחברות מובילות במידה המדוברת יקרים מאוד.

 

בקיצור, אם רוצים לחסוך, אפשר לקנות צמיגי TOYO CF1 יפניים - צמיגים מעולים לנהיגה רגילה ולסיים את הסיפור ב 2200 ש"ח:

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=320653&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E9%F4%EF

 

או, אם מחפשים אחיזה משופרת, TOYO T1R ב 2400 ש"ח.

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=320631&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E9%F4%EF

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

באקורד שהיתה לי שמתי יוקוהומה C.DRIVE - לי היה מנוע 2000

אתה יכול לשים את ה S.DRIVE שהוא צמיד טוב מאד שיתן לך גם שקט וגם אחיזה טובה מאד.

http://www.yokohamatire.com/tires/detail/s_drive

 

אופציה נוספת אתה יכול לשים גם קונטיננטל- קונטי 2 שהוא טוב מאד.

קובי

:-)

פורסם
יוקוהמה הם צמיגים טובים-לא הכי טובים.

ניסית ללכת על צמיגים מסוגים אחרים?

גודייר קונטיננטל פירלי מישלין או טויו לא נופלים מיוקוהמה.

יתכן ותצליח למצוא משהו במחיר זול יותר.

אף אחד לא אמר שיוקוהמה הם הצמיגים האידיאלים לרכבך.

יתכן ובאותו חודש הגיעו לארץ מכוניות בדיוק כמו שלך

עם צמיגי טויו או גודייר או קונטיננטל.

מה שחשוב גם זה תאריך היצור על הצמיג וקוד מהירות זהה .

צמיג טרי נחשב עד חצי שנה.

 

 

אני רוצה להמשיך ולהגיד לך שבסוזוקי שלי היו מורכבים צמיגי דנלופ.

החלפתי לקונטיננטל פרימיום ורמת הנסיעה השתפרה מקצה לקצה!

מה המסקנה? לעיתים היצרן עצמו מנסה לחסוך כמה $ ושם לך צמיגים בינוניים בעצמו.

מה למשל עם כל היונדאי שמגיעים עם הנקוק בינוני מינוס?

בהצלחה בפנצריות.

 

היי, תודה על התגובה.

אני מודע לכך שישנן עוד חברות, ברכב השני (הונדה סיוויק) שמתי דנלופ, שומעים ממש את הרעשים מהכביש בנסיעה, לא יודע אם זה מהצמיגים או מהרכב עצמו.

אני מעריך שיצרן הונדה שמוכר רכב בקרוב ל300 אלף שקלים לא יחסוך על צמיגים - אך זו דעתי האישית.

בנוסף הבחור בפנצ'רייה טען שהוא שם בעבר להונדה כמו שלי צמידים של קונטיננטל והלקוח חזר והחליף ליוקוהמה.

 

לא אמרתי שאני מטיל ספק בדעתך אך אין לי זמן ללכת ולחזור לפנצ'רייה כל שני וחמישי ואני צריך ללכת על בטוח, אם יש לך או למישהו נסיון עם צמיג מחברה מסויימת על הרכב הספציפי הזה אשמח לשמוע.

פורסם
אני מסכים עם קודמי, לא בהכרח שהצמיג המקורי יתן לך את הנסיעה הטובה ביותר. יצרן הרכב בוחר את הצמיגים שהוא מרכיב על הרכב משיקוליו הוא, לפעמים הוא אפילו מחליף את השיקולים תוך כדי ייצור הרכב ומחליף דגם צמיג.

אגב, אני לא בטוח שהדגם הזה של יוקוהומה מיובא בכלל לישראל באופן סדיר.

 

בכל מקרה, נסה לפנות לאבייתר בדוק איתם את האפשרויות והמחירים. שניהם משווקים גם צמיגים של יוקוהומה וגם צמיגים של יצרנים אחרים, הם יוכלו לתת לך מחירים אטרקטיביים יותר.

 

תודה, אצור עמם קשר מחר.

פורסם
קונטיננטל חברה מצויינת.

רק מה?

במידה הזאת יש את CONTISPORT CONTACT, שעולים מעל 1500 ש"ח לצמיג יחיד.

אולי יש גם CONTI PREMIUM במידה המדוברת (אני ממש בספק), אבל גם הם יעלו יותר מ YOKOHAMA המקוריים.

 

ובכלל, לפי האתר TIRES4U, שבזמן האחרון בהחלט נותן מחירים מעודכנים, צמיג 2008 YOKOHAMA ACCORD נמצא בחלק היותר זול של הרשימה:

 

 

פשוט הצמיגים מחברות מובילות במידה המדוברת יקרים מאוד.

 

בקיצור, אם רוצים לחסוך, אפשר לקנות צמיגי TOYO CF1 יפניים - צמיגים מעולים לנהיגה רגילה ולסיים את הסיפור ב 2200 ש"ח:

 

 

או, אם מחפשים אחיזה משופרת, TOYO T1R ב 2400 ש"ח.

 

השאלה אם צמיגים של טויו הם ברמה של יוקוהמה ?

ההבדל הוא 1000 שקלים ואם הצמיגים של טויו יחזיקו שנה פחות זה כבר לא משתלם.

עוד שנתיים אמכור את הרכב.

פורסם
באקורד שהיתה לי שמתי יוקוהומה C.DRIVE - לי היה מנוע 2000

אתה יכול לשים את ה S.DRIVE שהוא צמיד טוב מאד שיתן לך גם שקט וגם אחיזה טובה מאד.

 

 

אופציה נוספת אתה יכול לשים גם קונטיננטל- קונטי 2 שהוא טוב מאד.

 

 

יש לך מושג כמה הצמיג הזה עולה בגודל שאני צריך ?

פורסם

לכל יצרן ישנם דגמים שונים, ברמות שונות, ייעוד שונה ומחירים שונים.

לכן אי אפשר להכליל , האם צמיגי TOYO ברמה של YOKOHAMA.

אני רק חושב ש TOYO PROXES CF1 ו YOKOHAMA C. DRIVE הם באותה הרמה.

המחירים צריכים להיות די דומים, גם הביקורות בעולם דומות:

http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/yokohama/c_drive/index.html

http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/toyo/proxes_cf_1/index.html

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Yokohama/C-Drive.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/Proxes-CF1.htm

 

גם לדנלופ יש דגמים מצויינים ודגמים מאוד לא מוצלחים, במיוחד במה שקשור לרעשים.

ואני לא מתפלא על הניסיון שלך עם צמיגי דנלופ, במיוחד אם אלה היו מדגם SP490.

 

ואני מחזק את מי שכתב לך, שצמיגים "מקוריים" הם לא יותר מהסכם בין יצרן הרכב ויצרן הצמיגים. אגב, אותו דגם הרכב יכול להגיע עם צמיגים מיצרנים שונים, וזה מה שקורה בפועל.

אני חושב שיש הרבה צמיגים עדיפים על ה "מקוריים" שלך, לדוגמה, MICHELIN PRIMACY (אני מדבר רק על צמיגי נוחות - לא ספורטיביים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תאמין לי שכבר בלבלתם אותי ואין לי מושג מה אני הולך לשים ברכב.

 

גם האינטרס של כל פנצ'ריה זה למכור את הצמיג שהם מרוויחים עליו הכי הרבה, אז למי אפשר להאמין ? ואיך אפשר לדעת מה הצמיג המתאים לרכב שלך במחיר בינוני ...

 

צמיג של מישלין עולה 1000 ש"ח - זה יוצא 4000 ש"ח שזה יותר יקר מהיוקוהמה

פורסם

את מישלין הבאתי לך כנגד האמירה על זה שצמיגים מקוריים הם הכי טובים.

 

אנסה לעשות לך חיים יותר קלים.

אם אתה רוצה ממש לחסוך ולקנות צמיגים הכי זולים, אבל לא סינים - יש לך את FALKEN ZIEX 912.

צמיגי נוחות טובים במחיר של סינים.

 

אם אתה רוצה לחסוך 1000 ש"ח ולקנות צמיגי נוחות טובים, לנהיגה רגילה, TOYO CF1 מתאימים.

 

אם אתה רוצה לחסוך ולקנות צמיגים בשביל לתקוף סיבובים\פניות, TOYO T1R יהיו מצויינים.

 

אם אתה מאמין שצמיגי YOKOHAMA מקוריים זה הכי טוב - תקנה אותם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם אתה רוצה לחסוך ולקנות צמיגים בשביל לתקוף סיבובים\פניות, TOYO T1R יהיו מצויינים.

 

 

+10

 

ברכבי שבסמלון הותקנו צמיגים "מקוריים" ברידג'סטון פונטנזה RE050 שהוחלפו ל- T1R.

 

אומר את זה בצורה ברורה, אם הטויו היו יקרים יותר מהברידג'סטון אולי הייתה לי התלבטות, אבל כשהטויו טובים יותר וזולים יותר - נדמה לי שהתשובה ברורה.

פורסם

ממה שבררתי צמיג טויו T1R עולה לך 580 שקל ליחידה (על הרכב)

יוקוהומה עולה יותר לצערי - בסביבות 800 פלוס

 

לך על T1R שהוא מעולה

 

2320 לרבעיה זה מחיר נהדר

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...