Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] - Hyundai i40 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רכב מרשים ביותר, אין ספק שזו קפיצת מדרגה עבור יונדאי.

רק מה קרה למעצבים שלהם עם הפרונט?

באמת נראה כאילו שמו את אותו הפרונט על ה-I30, I40 והוולוסטר.

פורסם

צמיגים מרשימים יותר, צבע לבן וג'אנטים מבריקים בעיצוב נועז יותר היו עושים לה רק טוב.

בנוגע לעיצוב פנים, פולקסווגן התקשרו וביקשו מיונדאי להחזיר את תא האכסון מתחת למשענת היד בחזרה לפאסאט. :roll:

לחיוב נראה כי היצרן עושה מאמצים רבים להוציא לאור יצירות בעלות פוטנציאל תחרות לא מבוטל.

כל הכבוד ליונדאי, נראה כי הם בדרך הנכונה.

זמין 8)

פורסם

בנוגע לעיצוב פנים, פולקסווגן התקשרו וביקשו מיונדאי להחזיר את תא האכסון מתחת למשענת היד בחזרה לפאסאט. :roll:

 

ממרצדס התקשרו לפולקסווגן וביקשו שלא יבקשו מיונדאי להחזיר מה שלא היה שלהם מתלכתחילה.

נ.ב, אתה זה יצא לך לקרוא?

2001_.jpeg

פורסם

:lol:

אני מניח שבקשת סליחה היא במקום.

אין לי כוח כבר למחזור פטנטים הזה, עם מי אני צריך XXX כדי לקבל רכב מקורי גרידא בשוק של היום.

 

נ.ב. GOLF למה של לך שם משתמש VW וסמלון של מרצדס ?

זמין 8)

פורסם

לדעתי ניראית טוב,עיצוב כבד,כמו שאני אוהב.

מחיר טוב ויש לנו MAZDA 6 KILLER.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בסובארו לגאסי 91 היה לי תא אכסון מתחת למשענת יד, ברנגלר 86 הייתה לי אותה המשענת, גם בסברבן יש את אותה המשענת...

 

בכל מקרה זאת אמורה להיות הסונטה האירופאית, הגרסא האמריקאית מרשימה יותר, נראית יותר אגרסיבית וגדולה, את הפרונט הזה אני לא ממש אוהב הוא נראה מחייך מדי.

 

היא באמת נראית טוב יותר בלבן

 

Hyundai-Sonata_2.0T_Coupe.jpg

 

All-New-2011-Hyundai-Sonata-Turbo-Car-Specs-2.jpg

haters will hate

פורסם
בסובארו לגאסי 91 היה לי תא אכסון מתחת למשענת יד, ברנגלר 86 הייתה לי אותה המשענת, גם בסברבן יש את אותה המשענת...

 

בכל מקרה זאת אמורה להיות הסונטה האירופאית, הגרסא האמריקאית מרשימה יותר, נראית יותר אגרסיבית וגדולה, את הפרונט הזה אני לא ממש אוהב הוא נראה מחייך מדי.

 

היא באמת נראית טוב יותר בלבן

 

Hyundai-Sonata_2.0T_Coupe.jpg

 

מישהו אמר E קופה?

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED


×
×
  • תוכן חדש...