Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] - Hyundai i40 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

נ.ב. GOLF למה של לך שם משתמש VW וסמלון של מרצדס ?

 

כשהיה לנו גולף במשפחה ובה הייתי נוהג, חברים התחילו לקרוא לי "גולף", אז זרמתי עם הכינוי כשהצטרפתי לפורום. מרצדס זה מה שיש לי עכשיו.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממש ההפך! אני דווקא די מתחבר ליונדאי, במיוחד לאור השיפור שהמותג עבר בשנים האחרונות. אני לא מעדיף רכב גרמני על פני רכב ממדינת מוצא אחרת.

פורסם

באמת?

מוכרח לומר שזה יהיה אמיץ מבחינתך להחליף מרצדס ליונדאי.

אני בהחלט לא אומר את זה בציניות, אבל אתה לא חושב שתתאכזב.

אף פעם לא נהגתי במרצדס (נוסע בלבד), אבל אני מניח שאין מה להשוות פרמטרים כגון עמידות שלדה לאורך זמן, בידוד רעשים, ביצועים, איכות חומרים, ארגונומיקה, נוחות, בטיחות וכ"ו.

זמין 8)

פורסם

כנראה שהשטויות של "זבל קוראני" ו "איכות גרמנית" ישארו עימנו לעד, בדיוק כמו הסטיגמות על העדות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הסונטה קופה היא עדין בגדר שמועה.

בשום אתר לא ראיתי אזכור לסונטה קופה.

 

חוץ מזה שבתחום הזה יש להם את הג'נסיס קופה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

המקבילה האמריקאית ל-I40, הסונטה, יפה יותר ונראית גדולה ו"עשירה" יותר. ארה"ב מלאה בהן (במיוחד בצד המזרחי) ועקב ייצורן בארה"ב הן גם מתומחרות טוב. התמונה שהועלתה כאן כגרסת קופה מאוד יפה אבל אני לא מכיר גרסת ייצור שלה.

פורסם
באמת?

מוכרח לומר שזה יהיה אמיץ מבחינתך להחליף מרצדס ליונדאי.

אני בהחלט לא אומר את זה בציניות, אבל אתה לא חושב שתתאכזב.

אף פעם לא נהגתי במרצדס (נוסע בלבד), אבל אני מניח שאין מה להשוות פרמטרים כגון עמידות שלדה לאורך זמן, בידוד רעשים, ביצועים, איכות חומרים, ארגונומיקה, נוחות, בטיחות וכ"ו.

 

לא אמרתי שאחליף ליונדאי, אבל בטוח שלא אשלול יונדאי על הסף. כל הפרמטרים שציינת נכונים לדגמים ספציפיים ולא משהו שמאפיין את כל הדגמים במותג. למען האמת, אני לא יודע עד כמה המכונית שלי (C-קלאס) נוחה או מבודדת רעשים לצורך העניין.

פורסם

אני חלילה לא שולל אף מותג, במיוחד כזה שמצליח להוכיח את עצמו מאוד יפה בזמן האחרון.

אבל בכל זאת, אמרת שיש לך C-CLASS, לדעתי יש המון מוניות כאלה בארצנו, אני אישית עוד לא פגשתי נהג מונית שרצה להחליף את מונית המרצדס שלו ביונדאי בטענה שהרכב הקוריאני אמין יותר, איכותי יותר,מבודד רעשים, נוח יותר ובטיחותי יותר.

זמין 8)

פורסם

סונטה קופה ואלנטרה קופה נמצאות בפיתוח, התמונה שהעליתי היא פוטושופ לסונטה סדאן :) וזה הגיוני שככה תראה הקופה.

 

לגביי מרצדס ויונדאי וכמובן דעות קדומות על גרמניות וקוראניות\יפניות, הכל בולשיט.

 

http://www.youtube.com/watch?v=FRUCQohBW8M דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

ותראה איך הוא מתחיל את הסרטון :)

http://www.youtube.com/watch?v=y2qZ5EKvB6k דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ולמכורי האודיו :

http://www.youtube.com/watch?v=SDpHUUBJLLs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

haters will hate

פורסם
מוכרים I40 בארץ?

ראיתי אחת בת"א לפני חודש וקצת, סטיישן לבנה.

 

יתחילו השנה, הסטיישן זה דגם שכלמוביל הביאו לתקינה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נראה איכותי,קצת קשה לקלוט שחברה שייצרה את הגטס עד לא מזמן מייצרת את זה.

ה i35 וה i40 הם קפיצת מדרגה ענקית לעומת הדגם שהם מחליפים.

בדגמים של פולקסווגן ואודי לא רואים הבדל בין דגמים חדשים ודגמים מלפני 20 שנה

 

אבל זה לא כלכך חדש, זה יותר חדש

2013 Hyundai Elantra Coupe caught undisguised ahead of Chicago debut

 

01-2013-hyundai-elantra-coupe-spy-shots628.jpg

אייל

פורסם

זה רק אני או שהגנסיס הזאת מקדימה נראית כמו מרצדס ומאחורה במוו , כנראה שבכל זאת הם מנסים לחקות משהו


×
×
  • תוכן חדש...