Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס 230e


sam1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום

 

 

התיישנתי במרצדס 230e 82

4 הילוכים [רגיל]

האם מישהו יודע מה תצרוכת דלק של מכונית כזו במצב תקין ומכוון?

 

פרטים ,נתונים, טיפים יתקבלו בברכה.

תמונות בקרוב.

 

תודה

שמעון

פורסם

לא ניתן לקבל אומדן צריכת דלק מדוייק בלי תמונות...:lol: כל מה שניתן לומר בשלב זה הוא שצריכת הדלק בחניה כשהמנוע כבוי היא סביב האפס...

תמונות בבקשה!

שלמה דן גדרון

פורסם

תתחדש ותהנה, עזוב אותך מהדלק.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

נתי היקר!

תודה רבה,אני מאד נהנה.

הרכב צורך כ-1 ל-7 אני יודע שהצריכה לא כמו של הדיאן 6.

רק רציתי לדעת אם זה סביר או שמצריך התערבות?

 

שבת שלום

פורסם

הזרקת דלק (E) או שהוסבה לקרבורטור ?

 

לי W123 230 אוטומטית ללא הזרקה.

1:6 בימי הקיץ עם מזגן משולב עירוני בין עירוני.

1:7 ללא מזגן משולב עירוני בין עירוני.

1:8 בנסיעות בין עירוניות.

1:9 בשבוע הראשון לאחר כיוון קרבורטור. :-D

 

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לשאול, אבל רק אחרי שתעלה תמונות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
הזרקת דלק (E) או שהוסבה לקרבורטור ?

 

לי W123 230 אוטומטית ללא הזרקה.

1:6 בימי הקיץ עם מזגן משולב עירוני בין עירוני.

1:7 ללא מזגן משולב עירוני בין עירוני.

1:8 בנסיעות בין עירוניות.

1:9 בשבוע הראשון לאחר כיוון קרבורטור. :-D

 

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לשאול, אבל רק אחרי שתעלה תמונות.

 

ובירידה? רוח גב? :)

 

שמעון, תתחדש, רכב מצוין! (תמונות תמונות תמונות :))

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ראשית - תתחדש!

 

אני בעליו של w123 230CE אוטומטי עם הזרקה מכנית k-jetronic של בוש. אני חייב לציין שזה תענוג של רכב במיוחד עם הוא מטופל ומיושר כמו שצריך.

אצלי זהו הרכב הראשי (למעט אופנוע) ובמשך 3 השנים שהוא אצלי (כ 10,000K בשנה) מעולם לא חוויתי תקלה בנסיעה לרבות כזו שגרמה לתקיעה - ואם הוא יהיה מטופל אחרי יישור קו יסודי הוא יפנק ברמת אמינות של רכב מודרני.

בגדול זה רכב סובלני מאוד עם הנדסה ואיכויות מרצדסיות אמיתיות והוא יכול לספוג התעללויות קשות (ראה לבנון/אפריקה/ טופ גיר בטנזניה) - למרות זאת, וכדי להנות זכור שזהו רכב מיושן ולכן ידרוש יותר תשומת לב ואהבה ואני מניח שקנית אותו מהסיבה הזו.

 

תצרוכת דלק ממוצעת אצלי:

 

נסיעה ביו עירונית + מזגן 1:7.5

נסיעה בין עירונית ללא מזגן -8.5 /1:8 (ואני אחד שלוחץ :lol: )

נסיעה מעורבת באזור ה 1:7

נסיעה עירונית בלבד - תתכונן למלא דלק והרבה

 

יש מצב שאצלך ירשמו נתונים פחות טובים - הרכב שלי הוא קופה ולכן המרכב קל יותר מצד שני שלך גיר ידני... - כדי לקבל את זה אני מבצע כיוון כל חצי שנה.

אם אתה במרכז ממליץ לך על מרכז איילון בת"א. ניתן לטפל בהרבה דברים לבד אם יש לך את הידע והיכולת אבל ממליץ בחום לישר אותו אצל מי שמכיר ויודע.

זמינות חלפים טובה - חלקים מכאנים וטיפולים בד"כ אין בעיה לרכוש בארץ (דקר,מוסכים, שוקי/אדמונד ובשטחים)

חלקי קוסמטיקה - יש באי-ביי בשפע.

 

בכל מקרה מרצדס-גרמניה מספקים כמעט את כל החלקים כחדשים וניתן להזמין מהיבואן בארץ במידה ולא נמצא כאן - (אך יוצא די עד מאוד יקר)

לא קרה לי עד היום שלא השגתי משהו שהייתי צריך ואני מדבר על החלקים הכי מיוחדים למרכב הקופה (שהוא נדיר הרבה יותר)

 

אם תרצה עוד פרטים לגבי ספקי חלפים כתובת והמלצות - אשמח לעזור.

בברכה והצלחה

אורן

 

נ.ב - תמנות ופרטים יחממו את הלב

פורסם
נתי היקר!

תודה רבה,אני מאד נהנה.

הרכב צורך כ-1 ל-7 אני יודע שהצריכה לא כמו של הדיאן 6.

רק רציתי לדעת אם זה סביר או שמצריך התערבות?

 

שבת שלום

 

 

שמעון, בלי תמונות לא אומרים לך כמה היא אוכלת.

:ok: יאאאלה קדימה תמונות.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

מזל טוב

מליץ בחום על מוסך מרכז איילון, מקום שהבעלים כן מוכן לעסוק ברכבי אספנות, בעל נשמה ייחודית לכך.

רכב יפה ,כן ירבו רכבים כאלו בין החברים.

סע ותהנה, וכמו שנאמר למעלה, ביקורות מדי פעם יגרמו לתופעות לא טובות - לא להתפתח.

מצא משה

×
×
  • תוכן חדש...