Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

HU-PIONEER DEH-P80RS-II

AMP 1-audison LRx 5.1

AMP 2-audison LRx 2.4

COMP-ELATE 6 Morel 3way אקטיבי

sub hetz hx 300 double

חיווט audison connection+rca audison

איטום dynamat Xtreme bulk

 

זה הסט אפ שאני מתכנן לרכוש לרכב החדש

אשמח לחוות דעת על המוצרים ועוד הצעות מעניינות

תודה רבה לכל העוזרים

פורסם

מוזיקה שאני שומע בעיקר מיזרחית ושחורה ולפעמים טראקים והאוס

אני מחפש מערכת SPL איכותית וחזקה תקציב עד 18000 אשמח להמלצות והערות יום טוב

פורסם

האם שמעת פעם את הרכיבים שאתה מתכוון לרכוש? סאונד זה משהו אינדיבידואלי לכל אחד ואחד. בתקציב הזה אתה יכול לרכוש אלמנטים טובים יותר, השאלה האם אתה צריך? כי אם תוהב איך שנשמעים אלמנטים זולים יותר(לאו דווקא פחות איכותיים) ישאר לך עוד הרבה עודף.

שורה תחתונה, כדאי שתשמע קודם כמה סוגים של הרכבים לפני שאתה מוציא סכום שכזה על משהו שהוא באמת טוב ואיכותי אבל בעצם לא תוהב את הצליל.

פורסם

הסטאפ לא מתוכנן טוב. קל וחומר למטרת SPL.

יש לך 7 ערוצי הגברה, אבל HU שיודע להתמודד רק עם 2 חלקים אקטיבי וסאב (5 ערוצים).

אילייט אולי סט שיכול לספוג עוצמה גבוהה, אבל לא יגיע כ"כ רחוק, ויותר מיועד לאיכות גבוהה.

גם הסאבים- די פרווה, ניתן להשיג יותר בתקציב הנ"ל.

הייתי הולך על סט כמו היי אנרג'י XL למשל, אולי אפילו שני סטים כאלו.

אתה לא חייב HU שתומך בהגברה אקטיבית, לכן אתה יכול לקחת משהו זול יותר.

אתה הולך לבצע את ההתקנה ואת הבידוד בעצמך? אם כן- קח בחשבון שלרוב הרכבים צריך יותר מבאלק אחד כדי לבודד גם את הדלתות כראוי וגם את הבגאז כולו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

יש לי מותקן באוטו של אבא שלי

האד-אלפיין 9887

ארבע ערוצים LRX4.1 אקטיבי על מורל היברייד

מונו r500.1 סאב p3

מערכת פצצה אבל לא מספיק חזקה כמו שהיתי רוצה

 

שמעתי גם אנרג'י ולא אהבתי ביכלל טויטר צורח מיד עמום

 

את האיליט לא שמעתי אף פעם אבל אני כימעט בטוח שאני יהיה מרוצה מהם עם אהבתי מאוד את ההיבריד

 

peuora

בתקציב הזה אתה יכול לרכוש אלמנטים טובים יותר, השאלה האם אתה צריך? כי אם תוהב איך שנשמעים אלמנטים זולים יותר

 

אשמח עם תיתן דוגמא

פורסם

את ההתקנה אני מעדיף לעשות לבד, בידוד אצל בעל מקצוע אין לי מוסג בזה.

הסאבים פרווה ? עם תמליץ אל אחרים ואני יתחבר אליהם כשאני ישמע אותם אז מה טוב

שמעתי כבר את ההרץ אנרג'י לא את ההיי אנרג'י ולא אהבתי ביכלל אני, משאני מחפש זה צליל כמו של מורל צליל עמוק חד ומפורט

ובקשר להאד איזה אתה ממליץ ?

פורסם

האנרג'י הוא סט פשוט שלא מתקרב ברמתו להיי אנרג'י ובכלל לא להיי אנרג'י XL.

אני ממליץ לך לשמוע את הסט הזה מוגבר כראוי בדלת מבודדת, אני מכיר כמה אנשים שיש להם את הסט בכל מיני איזורים בארץ, אני בטוח שתוכל להיפגש איתם לשמוע אותו. הוא פשוט באמת נותן תמורה טובה למי שמחפש עוצמה גבוהה.

אם אתה הולך בכל זאת על המורל ב- 3 חלקים- קח בחשבון את הבניות שתצטרך לעשות, אם אתה הולך להגביר אקטיבית- קח בחשבון גם פרוססור. קח בחשבון שהמידבאס יעבוד באופן אופטימלי בתיבה ולא בנפח דלת.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אתה מצפה מאיתנו לתת לך דוגמאות לאלמנטים טובים ויקרים, ועושה רושם שמבחינתך כמה שיותר יקר יותר טוב. זה לא בהכרך כך. כמו שאמרתי, לך תשמע כמה שיותר סטים ומה שתוהב תיקח. בתקציב כמו שלך אתה יכול להתפרע. אם שמעתה את הייבריד ואהבת, אין סיבה שתיקנה עלית הם יקרים יותר ואת היתרה תנצל על דברים אחרים.

פורסם

לדעתי שים סט הרץ MLK 165 עם מיד של הרץ היי ארג'י,נשמע מעולה,כמו חברי פורום יעידו על כך.

את המגברים הייתי ממליץ דווקא לחפש VRX 6 ערוצים,ומונו LRX או סאנדון 1500D.

 

סאבים אם 300HX אז כפול.

 

בהצלחה.

Scan Speak

פורסם

הוא אכן ציין שיהיה דאבל סאב.

 

יש לי שאלה, הבחור אמר שהוא מכוון לSPL. במחיר של שניים כאלה אפשר להביא סאב שמכוון הרבה יותר לSPL לא?

אני לא אומר שהם לא חזקים, ודווקא יצא לי לשמוע תאומים כאלה (אמנם לא על הגברה הכי טובה :S ) אבל בשביל SPL אפשר להביא הרבה יותר. לא כך?

פורסם

דאבל xl 300 יכול לעשות הרבה טרור באוטו. אבל לspl הייתי הולך על סאב בודד כמו איזה גראונד זירו/אבוק 15

מונו חזק כמו הסלסטרה fa1.6

lrx4.1 ו2 סטים של הרץ היי אנרג'יי xl

פיוניר 88rs ועוד נשאר לך עודף להתקנה איכותית פלוס איטום מאסיבי

A3

K04 Inside

פורסם

למרות שרעיון של 2 סטים נשמע מאוד מעניין.

אני יכול להמליץ על סט xl אחד בחיבור אקטיבי.

מנסיון לא נראה לי שיש אוזן שמסוגלת לספוג יותר מזה.

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

הגרואנד זירו יתן תוצא טובה יותר ? למשל זה ground zero Radioactive GZRB 150SPL

עם FA1.6 למישהוא יש מוסג מהמחיר של הצמד האלה?

2 סטים של XL לא יהיה מוגזם? אתם אומרים שהם כל כך חזקים

×
×
  • תוכן חדש...