Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהמליצו לך שני סטים לקחו בחשבון שביקשת מערכת spl

אז הם ״הלכו על כל הקופה״. יכול להיות שגם סט אחד יהיה חזק בשבילך.

נסה לשמוע קודם ואז להחליט..

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

ממה שאני יודע רמקולים מקדימה בגודל 5.25 אבל אפשר להכניס עם התאמה 6.5 אינצ

אני לא בטוח שניתן להכניס אלמנטים כמו ה-HSK165XL שהומלץ כאן בעל עומק התקנה של 75 ממ

אני הייתי נישאר עם מורל על סמך הטעם שלך.

 

הייתי בונה סט אפ פסיבי איכותי וחזק :

מורל אילייט לימיטיד אדישן 3WAY

מורל אולטימו SC עם סליל של 2 אום

רדיודיסק אלפיין CDE 117

מגבר 2 ערוצים סלסטרה FA2150X

מונובלוק Rockford P500-1BD

---------------

14000 שח

 

התקנה איכותית

איטום 3 שכבות בדלתות הקדמיות

בניות בקורות לטוויטר +מידריינג'

--------------

4000 שח

 

--------------

סה"כ 18000 שח

פורסם

האולטימו SC אינו סאב SPL אבל הוא סאב בהחלט לא חלש ,מעבר לזה

כשאתה אומר SPL

הייתי רוצה לדעת מה הפרספקטיבה שלך ל-SPL

איזה סאב שמעתה והיה לך חזק כמו שאתה אוהב.?

 

הסלסטרה עולה באזור 2000 שח

האולטימו SC עולה באזור 2000 שח כולל תיבה מקורית

 

נב-שמתי לב שיש לך רכב עם P3

אז האולטימו יתו לך עוצמה דומה פחות או יותר

לא הייתי בוחר בסאב חזק יותר

המערכת לא תהיה מאוזנת וזה ישתלט לך על הבמה הקדמית.

פורסם

אני מגדיר SPL מערכת חזקה שישמעו הרבה באסים, שישמעו את מהפורט את האוויר יוצא,

בכיצור כמה שיותר חזק זה משאני מחפש ואוהב,

המורל אולטימטו יהיה חלש לדעתי אחרת היתי קונה למערכת הזאת גם P3 כי לדעתי זה סאב טוב,

אבל אני מחפש יותר חזק למשל בכיוון הIDMAX ששמעתי אבל לא היה מספיק חזק לדעתי

 

מאתה חושב על ה ground zeroGZRB 150SPL? האם הוא יתן תוצאה טובה?

פורסם

ואוו את האמאת שהיתרשמתי מאוד, אני מתחיל לחשוב על דאבל XL ואיזה גראונד זירו,

ניראלי שאני יחסוף כמה מאות שקלים ויהיה מרוצה מהתוצאה,

בוריס תודה רבה לך על ההשראה, כדי להיות בטוח אני יקפוץ מחר יש חנות של רכב בעיר שלי ואני ישמע את XL עם זה יתאפשר

ומאיפו אני יכול לרכוש את הגראוד זירו? לא ראיתי בשום מקום או את סטרוקר ?

×
×
  • תוכן חדש...