Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נקודות תעבורה-המלצה בלבד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

 

אתמול האבא היקר שלי היה במשרד הרישוי על מנת לבדוק את נקודות התעבורה.

לאבי מ'ס עברות קודמות, ומהן אי חגורה, מהירות, עיכוב תנועה.

 

לפי הידוע לכל אחת מהעבירות הנל יש נקודות, אך לתדהמתו אין לו נקודות כלל.

העבירה האחרונה הייתה על מהירות לפני שנה וחצי, מאז אין לו דוחות כלל.

 

על עבירות המהירות הוא לקח עורך דין, אך גם אם זה לא חושב לו ה8 נקודות, החגורה, עיכוב התנועה כן אמור היה להיחשב.

אז מה קורה פה? אנחנו לא הבנו..

פורסם

שיטת הניקוד עובדת

 

חפש בפורום תראה כמה אנשים בוכים על כך.

 

אבל אם במשך שנתיים לא עברת עבירה הנקודות נמחקות.

 

על העבירה האחרונה שהייתה לפני שנה וחצי הוא יצא זכאי?

 

אם כן אז אין נקודות.

 

ואם לא אז מתי ניתן גזר הדין , יכול להיות שטרם נקלט במחשב משרד הרישוי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

העביר הייתה על מהירות, הוא קיבל שלילה, וכנראה גם הנקודות.

מהעבירה האחרונה, במשפט, עברו שנה וחצי, מאז הוא לא קיבל אף דוח.

שנה וחצי נקיות לחלוטין.

 

אבל מה שמשונה הוא, שלפחות עבירה אחת הייתה מלפני שנתיים ויותר, וגם עליהן אין זכר לניקוד.

בקיצור הוא בבלאגן..

פורסם

לא מבין מה אתה כותב מבחינת תאריכים.

 

למה הוא בבאלגן. במחשב לא מופיע. שישמח

 

אם הייתה לו עבירה לפני 5 שנים ובמשך שנתיים לא היו לו עבירות , הנקודות נמחקות.

מתי בית המשפט גזר עליו שלילה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הנקודות לא נמחקות, הרישום שלהן אמור להשאר לעד.

אחרי שנתיים הן פשוט לא מחושבות לתקופת הצבירה, אבל עדיין מתועדות.

 

עד כמה שידוע לי, משרד הרישוי מוציא לנהגים רישום של כל הנקודות, לא רק של אלה בתקופת הצבירה הנוכחית, אבל אולי זה השתנה והם מוציאים רישום של הנקודות הרלוונטיות בלבד ולכן אין אזכור לישנות.

פורסם

לכך התכוונתי.

 

וזה מה שמעניין את הנהג. לא?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבעיה והבלאגן הוא שפתאום משרד הרישוי לא יחליט שיש לו x נקודות וישלול לו.

האם מה שהוא אמר זה תופס ומאומת?

פורסם

כרגע אין לו נקודות .

 

אם משרד הרשוי ימצא שיש לו הוא יודיע לאבא שלך .

 

יש לך X נקודות אתה צריך לבצע קורס .

 

יש לך 3X נקודות אני רוצה לשלול לך את הרשיון.

 

אז תבררו למה כמה ואיך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...