Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי באודי לפני שבוע, והוסבר לי שעלי להמתין עד ינואר כדי לקבל S3 שנמצאת כבר בארץ מכיוון שאודי הגיעו ל"יעד" השנתי שלהם.

כנראה שסיאט הגיעו גם, הם נמדדים על פי מכירות פר שנה ולכן הם מעדיפים לדחות את המכירות לשנה החדשה.

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני גם באותה התלבטות, אך נאמר לי שמשרד הרישוי לא עובד ב10 ימים הראשונים של ינואר, זה נכון?

האם ההבדל במחיר שווה את ההמתנה? מה באמת ההבדל במחיר כשארצה למכור נגיד בעוד שנה?

פורסם

מבחינה עניינית אין שום הבדל, אני פשוט מחכה שיגידו לי שהרכב הגיע, להסדיר את התשלום, וליהנות מהרכב!

לדעתי, כמה ימים יותר מוקדם או כמה ימים יותר מאוחר לא ישנו במועד המכירה.

פורסם
אם אין שום תוספת במחיר אז שווה לקבלנאת הרכב בינואר,

אגב, שאלה לרוכשי האיביזות, היתה לכם אפשרות להוסיף ג׳נטים או כל מיני תוספות אחרות תמורת תשלום?

ואיך הסדרי המימון? כמו בכל סוכנות? פריים מינוס חצי? תודה.

 

באמת מישהו ניסה להוסיף תוספות כלשהם? האם יש אפשרות? ואם כן באיזה מחיר

פורסם

כן, נאמר שאין שום אפשרות להוסיף תוספות כגון חישוקים או סאנרוף, כי "ככה הרכב מגיע".

 

 

מבחינה עניינית אין שום הבדל, אני פשוט מחכה שיגידו לי שהרכב הגיע, להסדיר את התשלום, וליהנות מהרכב!

לדעתי, כמה ימים יותר מוקדם או כמה ימים יותר מאוחר לא ישנו במועד המכירה.

 

לי נאמר שרק כשהסדיר את התשלום יחלו ה14 ימי עסקים של ההמתנה, הם סתם מורחים אותי?

פורסם

אני דווקא אמרו לי שניתן להחליף לחישוקי סגסוגת קלה..אך הם ביקשו משהו כמו 3500 בנוסף לגלגלים שלי...מה שלדעתי

מאוד יקר..

 

חוץ מזה , אני לא יודע אם יש עוד תוספות ...אה אצל אבא באיביזה הTSI יש 6 רמקולים (כולל 2 טויטרים בקורות הקדמיות, הצליל מדהים לדעתי :-D ), עכשיו בדגם הזה אמרו לי שיש רק 4, לכן אולי אני אבקש להוסיף עוד שניים מקדימה אם זה אפשרי ???:wink:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אני לא יודע מה אתכם אבל אני מעדיף שהזמן שחולף בין הגעת הרכב לארץ לבין היום שאני מקבל אותו, יהיה כמה שיותר קצר. לא סומך על אף אחד.

 

היום הייתי בסוכנות של סיאט וראיתי שהגיע גרר עם משלוח של רכבים חדשים (גם איביזות) והחלטתי ללכת לצפות איך הוא פורק את הרכבים. בואו נאמר ש*אני* הייתי פורק יותר לאט ממנו. כנראה שהוא עושה זאת כל כך הרבה, שאתה קצת מאבד מהעדינות הראויה להתעסק עם זה. זה הופך להיות דבר טכני. בכל מקרה, לא יודע אם זה קשור לכך שעמדתי וצפיתי אבל את הרכב הבא הוא פרק בצורה יותר איטית. :-) ושלא ישתמע משהו אחר, הוא פרק את הרכבים בצורה מקצועית וללא מכות או משהו בסגנון.

 

השורה התחתונה היא השורה הראשונה, ככל שהרכב יהיה ברשותי מהר יותר, עדיף לדעתי.

מה גם שאני לא רואה טעם להתעסק ביום המכירה עוד לפני שקיבלתי את הרכב. תכנון לעתיד זה דבר חיובי אבל מדובר כאן בסכומים לא משמעותיים בעיני.

פורסם
אני דווקא אמרו לי שניתן להחליף לחישוקי סגסוגת קלה..אך הם ביקשו משהו כמו 3500 בנוסף לגלגלים שלי...מה שלדעתי

מאוד יקר..

 

אני לא יודע מי איזה סוכן אמר לך את הסכום הזה אבל בסוכנות בירושלים ניתן להוסיף מגנזיום בתוספת 1600 ש"ח בלבד (אל תשכח שהאיביזה במבצע היא עם גלגל 14"), ותוספות כמו ידית בין המושבים או חיישני רברס.

פרט לכך לא ניתן להוסיף גג נפתח.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

מגנזיום מקורי של סיאט ב-1600 ש"ח? נראה לי מחיר נמוך מדיי לא?

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם
אני לא יודע מי איזה סוכן אמר לך את הסכום הזה אבל בסוכנות בירושלים ניתן להוסיף מגנזיום בתוספת 1600 ש"ח בלבד (אל תשכח שהאיביזה במבצע היא עם גלגל 14"), ותוספות כמו ידית בין המושבים או חיישני רברס.

פרט לכך לא ניתן להוסיף גג נפתח.

 

מה בנוגע לרדיו מקורי אבל עם MP3 ו AUX? מישהו בירר?

פורסם
הרכב מגיע עם רדיו דיסק מקורי מובנה אבל ללא יציאת AUX

 

לי נאמר שזה רדיו דיסק בהתקנה מקומית שהם נותנים "מתנה"

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

אני הייתי מחכה.

ה"ראש הישראלי" תמיד יחשוב ש2012 זה חדש יותר מ2011 ולא משנה שמדובר בחודש אחד בלבד.תהיה לזה ,לדעתי ,השפעה עצומה על המכירה של הרכב ואבא שלי עשה בדיוק אותו הדבר ומחכה לפיקנטו שהזמין בינואר.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
אני הייתי מחכה.

ה"ראש הישראלי" תמיד יחשוב ש2012 זה חדש יותר מ2011 ולא משנה שמדובר בחודש אחד בלבד.תהיה לזה ,לדעתי ,השפעה עצומה על המכירה של הרכב ואבא שלי עשה בדיוק אותו הדבר ומחכה לפיקנטו שהזמין בינואר.

 

ההבדל יתבטא בחיפושים באתרים כמו יד2 וכו' שעדיין הולכים לפי שנת מודל ולא עליה לכביש.

פורסם

אין פה ויכוח לדעתי,

ההבדל הוא גם ככה לא יותר משבועיים נכון להיום,

ולא יעזור שום דבר לכל אדם 2012 יצלצל יותר טוב מ2011.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...