Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני מספר ימים מכרתי את מכוניתי - מזדה 323 לנטיס מודל 2004.

אני מחפש רכב משפחתי אמין (יפני?) בתקציב סביבות ה- 50,000 ש"ח שנת 2008 ומעלה

אני מקווה שתוכלו לייעץ לי על מספר רכבים.

המחיפושים ביד 2 ראיתי את המודלים הללו:

מיצובישי לנסר (הדור החדש? או הקלסיק?) - הבנתי מהפורום הזה שהקלסיק הוא ישן - לא לגעת..

סקודה רומסטר - מה דעתכם?

ניסן טידה

סוברו אימפרזה ניו- אייג'

פולסואגן גיטה

שברולט אופטרה

שברולט ויואנט - שוב הבנתי מהפורם המלצה שלילית על הרכב.

 

אשמח לקבל המלצות ואז לצאת לחיפוש

תודה

יונתן

פורסם

אני אחווה דעה על מה שאני יכול:

ויואנט

אופטרה

אימפרזה

טידה

 

אז ככה:

טידה - יצא לי לעשות עליה נסיעת מבחן כשההורים שקלו להחליף את הקורולה ברכב הזה. לא. פשוט לא. רכב עם ביצועים לא משהו, לא נוח, צפוף מאוד מאחורה (רצפה של קליאו B), רועש יחסית, גיר לא מגיב כמו שצריך, מושך יותר מדי הילוכים, חסר כוח ברכב.

אימפרזה - היה להורים שלי. רכב אמין, אין ממש אבזור כמו שצריך, שותה המון דלק, תחזוקה די יקרה.

ויואנט - רכב מיושן טכנולוגית, שתיין דלק לא קטן, דשבורד מתפרק.

אופטרה - לא הכי אמין, לא מאובזר במיוחד, לא נוח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תתפלא אבל מהרשימה שלך הלאנסר (קלאסיק) תהיה בחירה טובה.

הרכב זול, אמין ומאובזר והוא מחליף ראוי ללאנטאיכס.

האופציה המועדפת היא הסקודה רומסטאר. רכב משפחתי מרווח ושימושי אבל קשה לי להאמין שתמצא אחת טובה בפחות מ-60000.

מה שבטוח, לא להתקרב לויואנט המתפרקת והשתיינית או לאופטרה העגלתית והלא אמינה.

האימפרזה מיושנת,צפופה ובזבזנית. אבל אמינה מאוד.

הג׳טה ממש לא בתקציב.

למעשה, רוב הדגמים שהזכרת כאן לא נכנסים בתקציב. אלא אם כן הם מליסינג/השכרה עם קילומטרז׳ גבוה או עבר תאונתי מפחיד.

מומלץ לרדת שנה שנתיים במודל ולרכוש רכב שמור,רצוי מיד פרטית.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אם אתה לא צריך לשנע 5 אנשים באופן קבוע, ניסן טיידה אופציה טובה ויותר חיסכונית מלנסר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אם אתה לא צריך לשנע 5 אנשים באופן קבוע, ניסן טיידה אופציה טובה ויותר חיסכונית מלנסר.

אני הרגשתי צפוף למרות שהיינו 3 ברכב... פשוט מאחורה נורא צפוף, אבא שלי 1.80, אני 1.70 (הייתי לפניי שנה וחצי קצת פחות מזה) והיה צפוף מאחורה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה על התגובות

מה שעתכם על אצ'בק

על איזהרכב הייתם ממליצים? אנחנו משפחה אך לא חייב שהרכב יוגדת כמשפחתי

ועוד שאלה - סקודה רומסטאר מול יונדאי מאטריקס מול סוזוקי ליאנה אצ'בק - מי לוקח?

תודה

פורסם

חלק מהרכבים שציינת לא תצליח למצוא ממודל 2008 ומעלה, בטח שלא יד ראשונה מהליסינג. פולקסוואגן ג'טה או ניסאן טידה למשל, מודל 2008 יד ראשונה מליסינג עולות יותר. אני לא יודע מה ראית ביד 2 ומה מצבם של הרכבים האלו שנמכרים מתחת למחיר השוק.

 

דווקא לאנסר לדעתי היא אופציה טובה מאוד, אחת המשפחתיות המשתלמות ביותר במסגרת התקציב הזאת. בסכום של 50 אלף ש"ח תוכל לקבל לאנסר מודל 2008, יד ראשונה ישירות מחברת הליסינג, עם אחריות לשנה והשבחה מלאה. נכון, מדובר בדגם הקודם של הלאנסר ולא בצורה החדשה (שיקרה משמעותית) אבל עדיין מדובר ברכב לא רע בכלל יחסית לשנתון. צריכת הדלק שלו סבירה, אמינות טובה, עלויות אחזקה זולות. שווה בדיקה לדעתי, אתה מוזמן להגיע אלינו ולהתרשם בעצמך.

פורסם

יונדאי מטריקס - האם מישהו ממליץ?

הייתי בסוכנות וכן אפשר להשיג מודל 2008 ב- 50,000 ש"ח

או מודל 2009 ב60,000 ש"ח

מישהו נסע מישהו יודע

צריכת דלק? עלויות תחזוקה? בעיות שונות?

קדימה תשפכו אל תתבישו....

פורסם
יונדאי מטריקס - האם מישהו ממליץ?

הייתי בסוכנות וכן אפשר להשיג מודל 2008 ב- 50,000 ש"ח

או מודל 2009 ב60,000 ש"ח

מישהו נסע מישהו יודע

צריכת דלק? עלויות תחזוקה? בעיות שונות?

קדימה תשפכו אל תתבישו....

 

באיזה סוכנות היית?

המטריקס מיושנת ולא נוחה. היא שייכת לדור הישן של יונדאי וצריכת הדלק שלה גבוהה מהצפוי.

שים לב שכמעט כל הרכבים מדגם זה שימשו רכבי ליסינג או השכרה.

חלק מרכבי הליסינג שימשו כרכבי טכנאים.

רכב ליסינג יש לקנות ישירות מחברת הליסינג ולא מסוחרים/מגרשים למינהם.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הי לכולם

 

אני יותר ויותר מתכוונן למכונית יונדאי מטריקס

גם באלדן וגם אצל מגרשים ניתן להשיג

יונדאי מטריקס ב-50,000 ש"ח יד ראשונה מהשכרה של אלדן עם 75 אלף ק"מ שנת 2008

מה דעתכם על ההצעה?

מה דעתכם על הרכב ככלל - אמין/עלות תחזוקה/נוחות/זולל דלק? ועוד

 

תודה

פורסם

המחיר אומנם מפתה אבל הרכב מיושן (בטיחות בינונית, נוחות גרועה וצריכת דלק גבוהה).

הרכב אמין ועלויות האחזקה נמוכות.

דע שהשוק שלו חלש ביותר ורכב עם עבר של צי רכב יהיה קשה מאוד למכור בעתיד.

רומסטר הרבה יותר טובה ממנה ולא יקרה ממנה בהרבה.

אולי כדאי לחפש גם ניסן נוט אמינה ושימושית.

שורה תחתונה, אני לא הייתי מתלהב ממה שהציעו לך.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

במשרד שלנו יש רומסטר, והאוטו פשוט מעולה.

ים מקום לחמישה אנשים וציוד מעל ומעבר.

אוכל בממוצע 1 ל 12/13 בתוך העיר

מחוץ לעיר אפשר להגיע ל 1 ל 17 בשקט

 

הרכב מעט רועש בתוך תא הנוסעים, אבל הוא מאוד נוח לנהיגה: מושבים אוחזים אותך כמו שצריך

התנהגות וביצועים לא רעים בכלל יחסית לרכב ארוך (גם כן יחסית)

 

מומלץ מאוד

Golf 2008 MK5

פורסם
במשרד שלנו יש רומסטר, והאוטו פשוט מעולה.

ים מקום לחמישה אנשים וציוד מעל ומעבר.

אוכל בממוצע 1 ל 12/13 בתוך העיר

מחוץ לעיר אפשר להגיע ל 1 ל 17 בשקט

 

הרכב מעט רועש בתוך תא הנוסעים, אבל הוא מאוד נוח לנהיגה: מושבים אוחזים אותך כמו שצריך

התנהגות וביצועים לא רעים בכלל יחסית לרכב ארוך (גם כן יחסית)

 

מומלץ מאוד

 

אוקי אבל הרכב הזה עולה כ-60-65K ובנוסף הטיפולים בו יותר יקרים גם הטיפולים התקופתיים ובטח ובטח הטיפולים על תקלות כל שהן בהשוואה ליפניות ולקוראניות -מה דעתך?

×
×
  • תוכן חדש...