Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהגים בלי לב


500Abarth
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא באמת, מה החוק אומר? מה קורה עם בן אדם פוגע בגמל או בצבי? למי הוא מודיע? מה קורה אם הוא לא מודיע??

אני יודע שבארה"ב נראה לי חייב להודיע וגם לפנות את הפגר מהכביש.

 

הכל פה בגלל שמדובר בבולדוג אהוב של הבעלים...מה עם כל החתולים שנדרסים ואף אחד בכלל לא מרים אותם מהכביש??

מה עם הנמלים וגוקים ועכברים שאנשים דורסים..? אם אני מגדל עכבר בגינה ודורסים לי אותו..?

יש פה באמת קטע של התייפיפות, לאנשים אין בעיה להרוג ג'וקים נמלים עכברים..ושזה בולדוג יפה אפשר לעשות עליהום?

אם מישהו יכול לומר מה החוק באמת! ומה מוגדר רכוש של בן אדם כדי שנדע בדיוק.

עד עכשיו לא הבנתי מה החוק אומר.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

הוא אולי עו''ב ולא עו''ד.

אני מצטער שאני אומר את זה, אבל ביום שאתה תטייל עם הכלב שלך, ויבוא רכב ויעיף אותו לכיכר עם החנוכייה שם אצלכם בקריית ים, אז אולי אתה תחשוב ותגיב אחרת.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
הוא אולי עו''ב ולא עו''ד.

אני מצטער שאני אומר את זה, אבל ביום שאתה תטייל עם הכלב שלך, ויבוא רכב ויעיף אותו לכיכר עם החנוכייה שם אצלכם בקריית ים, אז אולי אתה תחשוב ותגיב אחרת.

 

כשאני אטייל עם הכלב שלי בלי רצועה והוא יפגע זה מאוד יפתיע אותי אם מה שיעניין את סביבתי אם כן נתן לי פרטים או לא נתן לי פרטים. (ולא אין לי כלב ואני לא עו"ד)

פורסם

1. רקע כללי:יש לי כלבה,ואני בהחלט רואה בבעלי חיים יצורים בעלי זכויות!

2. מידיעה: כאשר בעל חיים מסתובב בשטח ציבורי,הבעלים אחראי שאותו בעל חיים לא יפגע בסובבים אותו.אם כלב נשך - הבעלים אחראי,אם גמל הסתובב על כביש ורכב פגע בו - בעליו של הגמל יאלץ לשלם פיצוי לבעל הרכב ולנפגעים במידה והיו (דין אזרחי) ויהיה חשוף לתביעה משטרתית (דין פלילי).

3. אני את כלבה שלי לא הייתי משחרר בלי רצועה בעיר (ואני לא גר בעיר) בעיקר בגלל סיפור המקרה בשרשור הזה - כדי שלא ידרסו לי אותה.הכעס הגדול והתגובה הקשה שלי כלפי מי שידרוס את הכלבה שלי לא ירפא את הכלבה(במידה ורק נפצעה) או ישיב אותה לחיים (במקרה ונהרגה),ולא ישנה את שתי המסקנות האמיתיות מסיפור כזה: א. אני נתתי לכלבה שלי חופש בסביבה שהיא לא מסוגלת לשפוט נכון את הסיכונים (ראו כמות התנים הדרוסים בכבישי ארצנו), ב: אני אאלץ לשאת באחריות לנזק שנגרם לבעל הרכב הפוגע ואהיה חשוף לתביעה פלילית.

 

אני מבין (לא מקבל!!)את ההתרעמות על דרך ההתנסחות של יגאל,אבל במהות דבריו הוא צודק.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
הבאת חצאי דברים

כפי שכתבתי

גרוע משקר

שוב, נראה שאתה מתקשה להבין, אולי מהפעם השנייה תצליח. ציטטתי את דבריו פותח השרשור (יש פונקציה שכזו copy paste) ואת החלק הרלוונטי לטענתי.

 

אותי אישית יגאל נורא משעשע :lol: :lol:

אחד השרשורים המצחיקים שקראתי בפורום, עם כל העצב שבמקרה.

 

לדעתי גם המשטרה לא תעשה כלום, ואולי אפילו בעל הכלב ישלם כסף בגלל שהוא לא קשר את הכלב ואין לו הוכחות.

הדבר הכי חמור פה שכולם מתעלמים ממנו - פותח השרשור אומר שהוא דרס לו את הרגל??!

 

יגאל אתה עורך דין באמת, או לומד או משהו??

השאלה מה בדיוק החוק אומר - חייב למסור פרטים רק עם זה רכב שמובל על ידי בהמה??

מה שיגאל מתכוון זה..שלא חייבים למסור פרטים לחיית מחמד, אם כל האהבה לכלבים.

 

אם מחר אני הולך בכביש והנחש אנקונדה שלי זוחל לפני ויגאל דורס אותו..בגלל שהוא לא קשור ברצועה, הוא לא חייב לעצור.

השאלה אם זה מה שהחוק אומר:-P

אכן בידור להמונים.

 

הוא נסע מהר מאוד, סביר אפילו שמעל למהירות המותרת ברחוב צר, בעל פסי האטה ופגע בבע"ח על מעבר חצייה. זה סוג האנשים שרואים כדור עף לכביש ואז מורידים את הילד, על מעבר החצייה. אח"כ מנסים לדרוס את אם הילד כי באה לבקש את פרטיו.

נכון, כאן מדובר על כלב ובעליו, אך הרעיון העקרוני כאן אינו שונה.

 

לפני שבוע דרסת שני תולעי משי

אנא שלח אליי את פרטיך , וגש להודיע במשטרה על תאונה נזק בלבד.

זה לא באמת ראוי לתגובה, אך תגובות כמו זו מסגירות את חשיבתך האינפנטילית (ילדותית) והפשטנית.

 

כשאני אטייל עם הכלב שלי בלי רצועה והוא יפגע זה מאוד יפתיע אותי אם מה שיעניין את סביבתי אם כן נתן לי פרטים או לא נתן לי פרטים. (ולא אין לי כלב ואני לא עו"ד)

1. כן, אני בטוח שאם היה לך כלב והיית מעורב בתרחיש דומה, היית קופא במקום מרוב הפליאה על כך שהנהג הפוגע החליט לתת לך את פרטיו.

2. אין לך כלב, כדברייך, אז במקום הכלב שים עצמך.

 

אני מבין (לא מקבל!!)את ההתרעמות על דרך ההתנסחות של יגאל,אבל במהות דבריו הוא צודק.

ADZ

יש מספר היבטים לתרחיש הזה. גם אם הכלב היה מתפרץ לכביש אין זה מצדיק ומותיר אף פעולה שהגיע לאחר מכן מצד הנהג.

מי אשם בתאונה? כפי שנאמר, כבר יותר מדי פעמים, יקבע בבית המשפט, אם בכלל. האם במידה והולך רגל היה מתפרץ לכביש ונפגע מאותו נהג, כאשר האשמה היא של הולך הרגל, לא היה צריך לעצור הנהג, לסייע ולתת את פרטיו? אז במקרה שלנו, אף אחד לא ביקש את עזרתו, רק את פרטיו.

 

בלי קשר למי נושא עליו את האשמה, ניסיון הבריחה של הנהג הפוגע מזירת האירוע, נסיונו לדרוס את בעל הכלב הינם חמורים ביותר. אם הדבר יגיע לבית המשפט, השופט, ככל הנראה, בהתחשב בעובדות הללו ינטה להאמין לבעל הכלב. זאת מסיבה פשוטה: הנהג הפוגע הציג התנהגות עבריינית ולא מוסרית במהלך כל האירוע ואילו בעל הכלב לא.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
שוב, נראה שאתה מתקשה להבין, אולי מהפעם השנייה תצליח. ציטטתי את דבריו פותח השרשור (יש פונקציה שכזו copy paste) ואת החלק הרלוונטי לטענתי.

 

 

אכן בידור להמונים.

 

הוא נסע מהר מאוד, סביר אפילו שמעל למהירות המותרת ברחוב צר, בעל פסי האטה ופגע בבע"ח על מעבר חצייה. זה סוג האנשים שרואים כדור עף לכביש ואז מורידים את הילד, על מעבר החצייה. אח"כ מנסים לדרוס את אם הילד כי באה לבקש את פרטיו.

נכון, כאן מדובר על כלב ובעליו, אך הרעיון העקרוני כאן אינו שונה.

 

 

זה לא באמת ראוי לתגובה, אך תגובות כמו זו מסגירות את חשיבתך האינפנטילית (ילדותית) והפשטנית.

 

 

1. כן, אני בטוח שאם היה לך כלב והיית מעורב בתרחיש דומה, היית קופא במקום מרוב הפליאה על כך שהנהג הפוגע החליט לתת לך את פרטיו.

2. אין לך כלב, כדברייך, אז במקום הכלב שים עצמך.

 

 

יש מספר היבטים לתרחיש הזה. גם אם הכלב היה מתפרץ לכביש אין זה מצדיק ומותיר אף פעולה שהגיע לאחר מכן מצד הנהג.

מי אשם בתאונה? כפי שנאמר, כבר יותר מדי פעמים, יקבע בבית המשפט, אם בכלל. האם במידה והולך רגל היה מתפרץ לכביש ונפגע מאותו נהג, כאשר האשמה היא של הולך הרגל, לא היה צריך לעצור הנהג, לסייע ולתת את פרטיו? אז במקרה שלנו, אף אחד לא ביקש את עזרתו, רק את פרטיו.

 

בלי קשר למי נושא עליו את האשמה, ניסיון הבריחה של הנהג הפוגע מזירת האירוע, נסיונו לדרוס את בעל הכלב הינם חמורים ביותר. אם הדבר יגיע לבית המשפט, השופט, ככל הנראה, בהתחשב בעובדות הללו ינטה להאמין לבעל הכלב. זאת מסיבה פשוטה: הנהג הפוגע הציג התנהגות עבריינית ולא מוסרית במהלך כל האירוע ואילו בעל הכלב לא.

 

לפחות תיהיה עיקבי .

בהודעה 152 היית מאוד פסקני וחד משמעי באשר לאשם בתאונה .

עכשיו אתה כבר מוכן לקבל את העובדה שייתכן שהכלב התפרץ לכביש.

 

עוד בסוף תבין שמי שחוסם דרך הוא העבריין.


×
×
  • תוכן חדש...