Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהגים בלי לב


500Abarth
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה

כל המטיפים ל "תאר לך שזה היה ילד" . נו תארתי לעצמי ו.... ?!?!

נפגע כלב ולא אדם אז אין כאן עניין של הפקרה.

 

את זה הפוגע לא ידע בוודאות.

עובדתית, הוא עבר על מעבר חצייה בלי לתת זכות קדימה להולך הרגל, ופגע בכלבו.

 

אני בטוח שכל חובבי הכלבים יפי הנפש

 

עדיף להיות יפה נפש ממכוער נפש.

 

לצפות התנהגות של כלב פגוע/פצוע/בהלם ובטלפתיה יודעים לצפות את ההתנהגות של כלב שלפני שניה התפרץ לכביש או סתם רדף אחרי רכב חולף

 

אל תמציא סיפור שלא היה. הכלב לא התפרץ לכביש ולא רדף אחרי הרכב, הוא רק הלך לפני האדם. נכון, זה שהוא לא היה קשור מקשה על הוכחת הטענה, אבל עובדות המקרה, כפי שהובאו לפנינו, מלמדות שהנהג הפוגע:

 

1. לא נתן זכות להולך רגל בכביש.

2. לא עצר לברר מה הפגיעה לה גרם, בניגוד לחוק (כי ברור היה לי כי קרתה תאונה).

3. לא מסר פרטים (חובתו למסור פרטים לכל דורש).

 

אז אתה צודק, אין כאן לא הפקרה, לא פגע וברח והמשטרה לא תעשה כלום, כי אין שום קייס שאפשר להוכיח. ונכון, בעל הרכב עוד יכול לטעון שהכלב התפרץ לכביש. ונכון, אי אפשר לצפות מנהג לראות בולדוג שחור, קטן שרץ לכביש בלילה. אבל איזה חרא קטן ומגעיל פוגע במשהו במעבר חצייה ולא עוצר לראות מה קרה???

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

1. לא נתן זכות להולך רגל בכביש - נתן זכות קדימה , עובדה שהולך הרגל לא נפגע. ולא מדובר בכביש מדובר במעבר חציה להולכי רגל

2. לא עצר לברר מה הפגיעה לה גרם, בניגוד לחוק (כי ברור היה לי כי קרתה תאונה) - לפי איזה חוק הוא היה צריך לברר ?!?!

3. לא מסר פרטים (חובתו למסור פרטים לכל דורש). - ממש לא חובתו.מגיע אלייך תמהוני מתנשף ב6 בבוקר אתה תתן לו פרטים ?!?!

 

עדיף להיות יפי נפש בעל כוחות על שקורא מחשבות של כלבים , אני לא מכיר כאלה .

פורסם

עזוב אחינו בקטנה!

אני אמשיך לטפל בחיות פצועות שאני מוצא מול הבית בגלל "גאונים" בעלי השקפה דומה לזו שלך.

ואתה תמשיך לחשוב שקארמה זה משיהו שניתן "לקמבן" בשיטת "מכבסת המילים של יגאל".

זמין 8)

פורסם
עזוב אחינו בקטנה!

אני אמשיך לטפל בחיות פצועות שאני מוצא מול הבית בגלל "גאונים" בעלי השקפה דומה לזו שלך.

ואתה תמשיך לחשוב שקארמה זה משיהו שניתן "לקמבן" בשיטת "מכבסת המילים של יגאל".

 

זכותך לטפל במי שאתה רוצה ובמה שאתה רוצה.

יש כאלה שחושבים שבגלל שלהם יש זכות כזו , לאחרים יש חובה כזו.

פורסם
עדיף להיות יפי נפש בעל כוחות על שקורא מחשבות של כלבים , אני לא מכיר כאלה .

 

 

אלו לא כוחות על אלא זו נקראת עירנות -משהו שנהג חייב לאמץ כשהוא נוהג.

אז הכלב רץ לכביש ללא רצועה ונחבט,עזוב עכשיו עינייני חוק וסדר ובולשיט של מי אשם וכמה ישלם ומה היו צבעם של השמיים,

איפה הרגש? אני בטוח שאם הנהג היה מגלה אמפתיה כלשהיא כלפי הבעלים או מראה קצת רצון טוב משהו כמו "תעלו לרכב נסע לוטרינר"

קצת הזדהות עם האדם שמולך.אני בטוח שזה לא היה מתדרדר לפסים כאלו של נקמנות על פרש.

Gn'f'R

פורסם

 

תאונת דרכים שתוצאתה נזק לרכב אחר או לרכוש אחר

תק' (מס' 3)



תש"ל-1970

145. (א) נוהגרכב המעורב בתאונה או בפגיעה ברכב אחר, או ברכוש אחר, שאינו רכב, הנמצא על הדרך אוסמוך לה, ונגרם נזק לרכב האחר או לרכוש האמור בלבד, ימסור בו במקום לנוהג הרכבהאחר או לבעל הרכוש או לממונה עליו או לשוטר שהזדמן למקום את שמו ומענו, את מספררשיון הנהיגה שלו ואת מספר הרישום של הרכב שהוא נוהג בו ושם בעליו ומענו, וכן אתמספר תעודת הביטוח ושם החברה המבטחת, ויציג לפי דרישתם את התעודות האמורות ואתרשיון הרכב וירשה להעתיק כל פרט הרשום בהם.

 

(ב) אםכלי הרכב המעורבים בתאונה או בפגיעה והעומדים במקום אירועים גורמים או עלוליםלגרום הפרעה לתנועה, יפנו נוהגיהם את הכביש לתנועה חפשית ומיד לאחר מכן ימלאו אחרהאמור בתקנת משנה (א).

(ג) היההרכב האחר שניזוק עומד ללא השגחה, או שבעל הרכוש או הממונה עליו לא היה במקום –

(1) ישאיר נוהג הרכב המעורב בתאונה או בפגיעה הודעהבכתב על גבי הרכב שניזוק, במקום בולט לעין, ובמידת האפשר יעשה כן גם לגבי רכוששניזוק, ובה יפרט את הפרטים הנזכרים בתקנת משנה (א);

(2) יודיע הנוהג ברכב תוך 24 שעות ממועד קרותהתאונה לתחנת המשטרה הקרובה למקום התאונה או הפגיעה על אירועה ויפרט שמו ומענו,זולת אם מסר את הפרטים לשוטר שנזדמן במקום ושמו או מספרו של השוטר ידועים לו.

האם פעל בדרך זו

התשובה לא

וזה שהוא לא דרס את הולך הרגל על מעבר חציה אינו אומר שהוא נתן לו זכות קדימה.

ואכן בהפקרה מדובר רק באדם .

אבל פגע וברח מדובר בבריחה ממקום תאונה . ולכן לפי שיטתך כל מי שבורח ממקום התאונה לא צריך למסור פרטים לאף אחד

או במילותיך " ממש לא חובתו.מגיע אלייך תמהוני מתנשף ב6 בבוקר אתה תתן לו פרטים "

falou

 

ודרך אגב התאונה אירעה בשעה 0630 שיש כבר אור יום בחוץ , כפי שידוע לכל משכימי הקום :-D

igalr

אין ספק , אם אתה לא עו"ד לך תלמד עריכת דין ותתמחה בפלילים מבחינה נפשית אתה בנוי למקצוע הזה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יגאל נראה לי כמו טרול תורן.

 

וכרגיל תודה לישה על ההשקעה :lol:

פורסם

 

תאונת דרכים שתוצאתה נזק לרכב אחר או לרכוש אחר

תק' (מס' 3)



תש"ל-1970

 

145. (א) נוהגרכב המעורב בתאונה או בפגיעה ברכב אחר, או ברכוש אחר, שאינו רכב, הנמצא על הדרך אוסמוך לה, ונגרם נזק לרכב האחר או לרכוש האמור בלבד, ימסור בו במקום לנוהג הרכבהאחר או לבעל הרכוש או לממונה עליו או לשוטר שהזדמן למקום את שמו ומענו, את מספררשיון הנהיגה שלו ואת מספר הרישום של הרכב שהוא נוהג בו ושם בעליו ומענו, וכן אתמספר תעודת הביטוח ושם החברה המבטחת, ויציג לפי דרישתם את התעודות האמורות ואתרשיון הרכב וירשה להעתיק כל פרט הרשום בהם.

 

 

(ב) אםכלי הרכב המעורבים בתאונה או בפגיעה והעומדים במקום אירועים גורמים או עלוליםלגרום הפרעה לתנועה, יפנו נוהגיהם את הכביש לתנועה חפשית ומיד לאחר מכן ימלאו אחרהאמור בתקנת משנה (א).

 

(ג) היההרכב האחר שניזוק עומד ללא השגחה, או שבעל הרכוש או הממונה עליו לא היה במקום –

 

(1) ישאיר נוהג הרכב המעורב בתאונה או בפגיעה הודעהבכתב על גבי הרכב שניזוק, במקום בולט לעין, ובמידת האפשר יעשה כן גם לגבי רכוששניזוק, ובה יפרט את הפרטים הנזכרים בתקנת משנה (א);

 

(2) יודיע הנוהג ברכב תוך 24 שעות ממועד קרותהתאונה לתחנת המשטרה הקרובה למקום התאונה או הפגיעה על אירועה ויפרט שמו ומענו,זולת אם מסר את הפרטים לשוטר שנזדמן במקום ושמו או מספרו של השוטר ידועים לו.

 

האם פעל בדרך זו

 

התשובה לא

 

וזה שהוא לא דרס את הולך הרגל על מעבר חציה אינו אומר שהוא נתן לו זכות קדימה.

 

ואכן בהפקרה מדובר רק באדם .

 

אבל פגע וברח מדובר בבריחה ממקום תאונה . ולכן לפי שיטתך כל מי שבורח ממקום התאונה לא צריך למסור פרטים לאף אחד

 

או במילותיך " ממש לא חובתו.מגיע אלייך תמהוני מתנשף ב6 בבוקר אתה תתן לו פרטים "

falou

 

ודרך אגב התאונה אירעה בשעה 0630 שיש כבר אור יום בחוץ , כפי שידוע לכל משכימי הקום :-D

igalr

אין ספק , אם אתה לא עו"ד לך תלמד עריכת דין ותתמחה בפלילים מבחינה נפשית אתה בנוי למקצוע הזה.

 

אם הסכמנו שבהמה זה לא כלב דיינו

לך יש סבלנות לחזור על עצמך

לי פחות

פורסם
יגאל נראה לי כמו טרול תורן.

 

וכרגיל תודה לישה על ההשקעה :lol:

 

עלית עליי

עכשיו רק נשאר לך להבין מה הוא הדגם של מכונת הזמן שלי ואיך חזרתי ל2003 כדי לפתוח חשבון כאן באתר

שים לב שאת הדלוריאן כבר לא מייצרים משנות ה80

פורסם

 

1. לא נתן זכות להולך רגל בכביש - נתן זכות קדימה , עובדה שהולך הרגל לא נפגע. ולא מדובר בכביש מדובר במעבר חציה להולכי רגל

2. לא עצר לברר מה הפגיעה לה גרם, בניגוד לחוק (כי ברור היה לי כי קרתה תאונה) - לפי איזה חוק הוא היה צריך לברר ?!?!

3. לא מסר פרטים (חובתו למסור פרטים לכל דורש). - ממש לא חובתו.מגיע אלייך תמהוני מתנשף ב6 בבוקר אתה תתן לו פרטים ?!?!

 

 

אל תנסה למרוח אותי עם דמגוגיה, חבל לך על המאמץ.

כל הניסיון המטופש שלך להוסיף כל מיני מילות תואר שאינן ממין העניין (תמהוני) ולהתמם כאילו אין חוק שמחייב לתת פרטים, רק מראים שאין לך טיעון.

 

העובדות שעומדות בפניך, אלו שהביא מי שנכח שם, תתייחס אליהן ותפסיק להמציא. היו על המעבר כלב ואדם. ברגע שרכב עבר על המעבר, בשעה שאדם היה על הכביש, ודרס את כלבו, מרחק 20 ס"מ ממקום עמידתו של האדם, הרכב לא נתן זכות קדימה להולך הרגל.

 

כל השאר - המצאות שלך.

 

העובדה שהולך הרגל לא נפגע, היא בלתי רלוונטית לעובדה שזכות הקדימה שלו קופחה ורכושו נפגע, עבירה שבצידה שלילה מנהלתית של 30 יום (בתור התחלה)

מעבר לכך, חובה על נהג למסור את פרטיו, במקרה של תאונת דרכים (תקנה 145).

 

שאלות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אל תנסה למרוח אותי עם דמגוגיה, חבל לך על המאמץ.

כל הניסיון המטופש שלך להוסיף כל מיני מילות תואר שאינן ממין העניין (תמהוני) ולהתמם כאילו אין חוק שמחייב לתת פרטים, רק מראים שאין לך טיעון.

 

העובדות שעומדות בפניך, אלו שהביא מי שנכח שם, תתייחס אליהן ותפסיק להמציא. היו על המעבר כלב ואדם. ברגע שרכב עבר על המעבר, בשעה שאדם היה על הכביש, ודרס את כלבו, מרחק 20 ס"מ ממקום עמידתו של האדם, הרכב לא נתן זכות קדימה להולך הרגל.

 

כל השאר - המצאות שלך.

 

העובדה שהולך הרגל לא נפגע, היא בלתי רלוונטית לעובדה שזכות הקדימה שלו קופחה ורכושו נפגע, עבירה שבצידה שלילה מנהלתית של 30 יום (בתור התחלה)

 

מעבר לכך, חובה על נהג למסור את פרטיו, במקרה של תאונת דרכים (תקנה 145).

 

שאלות?

 

לדעתי יש פה נוק אאוט חברים!

אני אפילו שמעתי את הספירה לאחור במהלך הקריאה, ודי בטוח שהיה צליל של פעמון ברגע שהגעתי ל- "שאלות?" .

 

FALOU אתה :king: !

זמין 8)

פורסם

נוצר כאן המון עליהום על יגאל, אבל הפוסטים שלו הזכירו לי מקרה שהתרחש לאחד מחברי הפורום לפני מספר שנים. אם אני לא טועה מדובר בבעל הZ4. הוא נכנס בפינצ'ר שהסתובב ללא רצועה על הכביש, הטמבון שלו התפרק, ואם אני לא טועה הוא תבע את בעלת הכלב וקיבל את עלות התיקון בחזרה. אני לא בטוח שבמקרה הנוכחי התוצאה תהיה שונה בהרבה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
נוצר כאן המון עליהום על יגאל, אבל הפוסטים שלו הזכירו לי מקרה שהתרחש לאחד מחברי הפורום לפני מספר שנים. אם אני לא טועה מדובר בבעל הZ4. הוא נכנס בפינצ'ר שהסתובב ללא רצועה על הכביש, הטמבון שלו התפרק, ואם אני לא טועה הוא תבע את בעלת הכלב וקיבל את עלות התיקון בחזרה. אני לא בטוח שבמקרה הנוכחי התוצאה תהיה שונה בהרבה.

במקרה זה התוצאה תהיה שונה בגלל שילוב שני גורמים:

1.הולך רגל

2. מעבר חצייה

 

1+2= 30 יום שלילה באשמת חוסר בראייה תעבורתית של נהג הרכב, אשר לא האט את רכבו לפני מעבר חצייה, בכך כשל בלתת זכות קדימה להולך הרגל שהיה על המעבר עם כלבו הנאמן (המון בריאות לכלב) + המון ז**ן לנהג.

זמין 8)


×
×
  • תוכן חדש...