Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהגים בלי לב


500Abarth
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראשית הבולדוג "האימתני" בכלל לא היה בזירה בה התנהל הויכוח על מתן פרטים. רצוי שתקרא את סיפור העובדות כדי להגיב עליהן

 

ועכשיו קצת לנושאים החוקיים של התקרית כדי שנלמד ביחד משהו

 

הריני מצטט לך את סעיף 62 (7) לפקודת התעבורה

 

(7) בהיותו נוהג רכב אינו עוצר בשעה שבגלל מציאות רכבו בדרך אירעה תאונה לאדם, או לבהמה או לרכב שאדם ממונה עליהם, ואינו מגלה, כשנדרש לכך, שמו ומענו שלו ושמו ומענו של בעל הרכב ואת תו הרישום או המספר של הרכב

 

וכן תקנה 145 לתקנות התעבורה

 

. (א) נוהג רכב המעורב בתאונה או בפגיעה ברכב אחר, או ברכוש אחר , שאינו רכב, הנמצא על הדרך או סמוך לה, ונגרם נזק לרכב האחר או לרכוש האמור בלבד, ימסור בו במקום לנוהג הרכב האחר או לבעל הרכוש או לממונה עליו או לשוטר שהזדמן למקום את שמו ומענו, את מספר רשיון הנהיגה שלו ואת מספר הרישום של הרכב שהוא נוהג בו ושם בעליו ומענו, וכן את מספר תעודת הביטוח ושם החברה המבטחת, ויציג לפי דרישתם את התעודות האמורות ואת רשיון הרכב וירשה להעתיק כל פרט הרשום בהם.

 

 

הכלב יודע שמודבר במעבר חציה ?

הביטוי הוא "מעבר חציה הוא מבצרו של הולך הרגל" הכלב הוא הולך רגל ?

 

 

ס 62 אינו רלוונטי שכן הכלב אינו בהמה וזה בהחלט פרשנות מילונית סבירה.גם אם נזדקק לפרשנות התכליתית למונח "בהמה" אפשר לקבל רמז לכוונת המחוקק בפרק ההגדרות :

"רכב" - רכב הנע בכוח מיכני או הנגרר על ידי רכב או על ידי בהמה, וכן מכונה או מיתקן הנעים או הנגררים כאמור, לרבות אופניים ותלת-אופן, ולמעט רכב ששר התחבורה פטר אותו בצו מהוראות פקודה זו כולן או מקצתן;

"עגלה" - רכב הנגרר על ידי בהמה;

 

אתה רוצה גם להכניס את הכלב תחת הגדרה של רכוש ?

 

בוא נחזור רגע לפסים מעשיים ולא משפטפטת

 

המשטרה במקרה הטוב תגלה מעט אמפטיה למצוקתו וגם זה אם יגיע בטעות לשוטר חובב כלבים אז התלונה שלו תרשם ותסגר.

 

בפורומים יש עשרות נהגים שהיו מעורבים בתאונות והנהג השני לא נתן להם פרטים , אולי נשמע מהם בכמה מקרים המשטרה הגישה כתבי אישום כנגד הנהג השני.

 

 

ועכשיו ישה תיהיה לרגע אובייקטיבי ותחשוב מה יקרה אם נהג הרכב יחליט לתבוע את בעל הכלב.

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פותח השרשור, אתה ראוי להערצה!

בתור בעלים לגולדן צעיר, אין סיכוי בעולם שהייתי נשאר רגוע כמוך אם הייתי בסיטואציה כזאת.

לא יודע אם הייתי יכול לעמוד בצד כשהדורס של הכלב שלי היה ממשיך את שגרת יומו כרגיל.

אמנם הנהג לא אשם בדריסה, שכן הכלב התפרץ לכביש, אבל להמשיך ולסרב לתת פרטים - זה כבר מרתיח את הדם!

איחוליי החלמה מהירים לחבר על 4! להבא, לך איתו אך ורק עם רצועה.

 

ולמשתמש igalr,

אתה אדם אטום וחסר רגישות, מקווה מאד שדרכינו לא יפגשו לעולם...

פורסם
ס 62 אינו רלוונטי שכן הכלב אינו בהמה וזה בהחלט פרשנות מילונית סבירה.גם אם נזדקק לפרשנות התכליתית למונח "בהמה" אפשר לקבל רמז לכוונת המחוקק בפרק ההגדרות :

 

אתה רוצה גם להכניס את הכלב תחת הגדרה של רכוש ?

 

אפשר גם אפשר להכניס את הכלב תחת המונח "בהמה" - מדובר בפרשנות סבירה.

כמו כן, אין שום מניעה להכניס את הכלב תחת הגדרה של רכוש.

כל בעל כלב המשלם אגרה כחוק מוגדר "בעלים" ויש לו מסמך חוקי המוכיח זאת מטעם הרשות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

איני בקיא בכל הנושא המשפטי אבל לאחר קריאת תגובותיו של האדון בעל הידע המשפטי אני רק רוצה להגיד שזו בושה למדינה ולחוקיה שהגענו למצב שבאמצעות תחבולות ופירושים שונים בחוק הכתוב תוכל לשנות ולמנוע מן הצדק הברור כמו במקרה הזה להיעשות,ולפי תגובות האנשים פה ברור לחלוטין היכן נמצא הצדק במקרה זה ומי האיש "הרע" פה.

אני רק אזכיר לך שבית משפט נועד כדי למצוא את הצדק ולהציאו לאור ולא כדי לשנות ולהגמיש את עמדותיך כמו חיה ללא חוליות בהתאם לצד שבו אתה נמצא.

תתבייש לך.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
אפשר גם אפשר להכניס את הכלב תחת המונח "בהמה" - מדובר בפרשנות סבירה.

כמו כן, אין שום מניעה להכניס את הכלב תחת הגדרה של רכוש.

כל בעל כלב המשלם אגרה כחוק מוגדר "בעלים" ויש לו מסמך חוקי המוכיח זאת מטעם הרשות.

 

עידן

 

יכול להיות שזו פרשנות סבירה

אבל גם פרשנות שבהמה זו חיה הגוררת עגלות זו פרשנות סבירה ואפילו סבירה יותר מכיוון שיש לה על מה להתבסס. זו פרשנות המקלה עם הנאשם

אם המחוקק היה רוצה להכניס גם כלב הוא לא היה מגביל זאת לבהמה .

פורסם
איני בקיא בכל הנושא המשפטי אבל לאחר קריאת תגובותיו של האדון בעל הידע המשפטי אני רק רוצה להגיד שזו בושה למדינה ולחוקיה שהגענו למצב שבאמצעות תחבולות ופירושים שונים בחוק הכתוב תוכל לשנות ולמנוע מן הצדק הברור כמו במקרה הזה להיעשות,ולפי תגובות האנשים פה ברור לחלוטין היכן נמצא הצדק במקרה זה ומי האיש "הרע" פה.

אני רק אזכיר לך שבית משפט נועד כדי למצוא את הצדק ולהציאו לאור ולא כדי לשנות ולהגמיש את עמדותיך כמו חיה ללא חוליות בהתאם לצד שבו אתה נמצא.

תתבייש לך.

 

כנראה שלא הבנת מי אשם בתאונה.

קרא את השרשור שוב .

פורסם
כנראה שלא הבנת מי אשם בתאונה.

קרא את השרשור שוב .

 

מי אשם בתאונה? זה טוען בכה וזה טוען בכה והשופט יחליט. אבל...

 

גם אתה מודה סופסוף שהייתה תאונה . הללויה:-o התקדמות

 

ואז חלים חוקי מסירת פרטים ואי בריחה ממקום התאונה.

 

ופרשנותך לגבי בהמה טובה כמו הפרשנות המנוגדת.

 

מה מותר הבהמה מן הכלב.

 

ומה רע בהגדרת הכלב כרכוש בעליו, אותו הוא אמור לחסן לשלם עבורו אגרה וכו' הוא גם אחראי בגינו במקרה של תקיפה .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הפלפול המשפטי מאוד מעניין, אבל יש לי תחושה שהעניין לא יגיע אי פעם למשפט, ואני מניח שטוב שכך לשני הצדדים המעורבים.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

הסר כל דאגה מליבך, אף שופט בר דעת יפסוק במקרה דנן לטובת הנהג!

אפילו במקרה של ספק לאמיתות תוכנם של דברים, השופט יבקר פיזית בזירת התאונה ויוכל להיווכח כי על פי הראיות העובדתיות שהוצגו בפניו, אכן מדובר ברחוב שכונת מגורים (מהירות נסיעה מותרת עד 50 קמ"ש). אך הפלא ופלא, מה הן אותן בליטות מוזרות שיוצאות מהכביש כל כמה מטרים? אה.. רגע נכון, אלו "פסי האטה"! אשר כשמם כן הם.. שיבושים בכביש שנבנו במכוון ע"י הרשויות על מנת למנוע פיתוח תאוצה ונסיעה מהירה באותו מקטע כביש מסוכן (עד 30 קמ"ש).

ואם זה לא מספיק, הרי שהמדובר כאן במעבר חצייה ולכן "האשם התורם" לכאורה של הבעלים, אשר הוליך את הכלב ללא רצועה, בטל בשישים.

 

לסיכומם של דברים..

קטע כביש שהמהירות המותרת בו לא תעלה מעל 50 קמ"ש על פי חוק, או כפי שביקש אחד מהמתחכמים פה לנטוש את הפן המשפטי ולדבר ת'כלס, אז לא אמורים לנסוע בו גם מעל 30 קמ"ש בהיותו מוגדר "כביש עירוני מסוכן".. נהג אחד מסוכן ומשולח רסן שמשתולל על הכביש ונוהג שלא בהתאם לתנאי הדרך והסביבה ובנוסף לכל זאת, לא רק שלא האט בהגיעו למעבר החצייה, הוא אף ממשיך ומאיץ תוך התעלמות מוחלטת מכל המתרחש סביבו + הסכנות הצפויות לבוא.

אין ספק שבמקרה בו הנהג היה שומר על מהירות נסיעה סבירה (30 קמ"ש) בהתקרבו למעבר החצייה, היה יכול להיות מוכן לכל "התפרצות" תהא אשר תהא. הרי לבלום ממהירות של 30 הרבה יותר קל וקצר מלבלום מ- 50 עד לעצירה מוחלטת.

 

די מספיק טחנו פה את הנושא!

כנראה שהויכוח מתנהל כנגד חירשים, מה שהופך אותו לויכוח סרק.

 

מרפרוף קל במגוון הדעות שהועלו בשרשור, פשוט וקל לראות לאיזה כיוון נושבת הרוח וניתן להסיק כי אין המקרה משתמע לשתי פנים. לשמחתי, אין פני הדור כפני הכלב!

 

 

המשך יום נעים

איש איש באמונתו יחיה

פורסם
מי אשם בתאונה? זה טוען בכה וזה טוען בכה והשופט יחליט. אבל...

 

גם אתה מודה סופסוף שהייתה תאונה . הללויה:-o התקדמות

 

ואז חלים חוקי מסירת פרטים ואי בריחה ממקום התאונה.

 

ופרשנותך לגבי בהמה טובה כמו הפרשנות המנוגדת.

 

מה מותר הבהמה מן הכלב.

 

ומה רע בהגדרת הכלב כרכוש בעליו, אותו הוא אמור לחסן לשלם עבורו אגרה וכו' הוא גם אחראי בגינו במקרה של תקיפה .

 

אני לא קבעתי מי אשם בתאונה :

אז בפעם העשירית, אני לא מאשים את נהג הרכב בתאונה , אני גם לוקח אחריות על העובדה שהוא היה ללא רצועה.

אבל בין אלו לבין העובדה שלא עצר, סירב לתת פרטים ובסופו של דבר גם ניסה ואף דרס אותי , יש הבדל של שמיים וארץ.

.

 

הבהמה מותר מן הכלב בכך שהבהמה יכול לגרר עגלה או רכב , כנראה שבגלל שלבהמה יש שימוש תעבורתי אז הוא מותר מהכלב .

לא רע בכלל להגדיר את הכלב כרכוש בעליו . אבל אם היו רוצים להוסיף חיות נוספות לא היו מצמצמים לבהמה .

מה רע החתול מהכלב , מה רע איגואנה מהחתול , מה רע דג זהב מהאיגואנה , מה רע נמלה מהדג זהב ...

 

לעניין פרשנות כתבתי שהפרשנות שלי טובה בכך שהיא מקלה עם הנאשם והחוק מחייב לקבל אותה.

 

בכל אופן מצאת כבר כמה מכל אלו שהיו מעורבים בתאונות ולא מסרו פרטים הועמדו על כך לדין ? ורק שים לב שבמקרים ההם אין ספק שהיתה חובה כזו.

פורסם
יכול להיות שזו פרשנות סבירה

אבל גם פרשנות שבהמה זו חיה הגוררת עגלות זו פרשנות סבירה ואפילו סבירה יותר מכיוון שיש לה על מה להתבסס. זו פרשנות המקלה עם הנאשם

אם המחוקק היה רוצה להכניס גם כלב הוא לא היה מגביל זאת לבהמה .

 

 

חברי, אתה ממש בכוח מנסה להפוך לאדם נרדף. והאמן לי, זה לא בריא..

 

הטיעונים שהינך מציג שוויים כקליפת השום.

 

על המושג "פרשנות תכליתית" שמעת? גש לספרייה, תפוס לך ספר פסיקה, קרא פסיקה עדכנית ואז תחזור אלינו עם רשמים ותובנות.

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

יגאל הייתה תאונה לכך אתה מסכים ללא קשר מי אשם בה. לכן מרקרתי לך את המילה תאונה בהודעתך.

 

אם התשובה חיובית אז על הנהג היה לעצור ולמסור פרטים לבעל הכלב ולקבל פרטים מבעל הכלב כדי לתבוע את נזקיו.

 

מה שהוא עשה, לא מסר פרטים וברח ממקום התאונה.

 

לאן זה ילך מכאן , תלוי בבעל הכלב ובנהג.

 

והיום יש רגישות רבה במשטרה בבתי המשפט ואפילו בכנסת בכל הקשור לבריחה ממקום התאונה, אז אני לא משוכנע שלא ייעשה מעשה קרי הגשת כתב אישום כנגד הנהג.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

במקרה פסק דין מבית המשפט המחוזי מלפני 3 ימים.

 

נלמד ביחד כיצד שופטי ישראל מתייחסים לכלבים על 4 ולכלב על 2

 

שווה לקרוא

821956.doc

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

טוב, פוזנר זה שם עם כבוד (משפטי) :-)

 

לגבי הפוגע בכלב - האם ידוע לך שם? מספר רכב? סוג רכב?

אפשר להמר שזה קרה בצהלה?

 

(ורק אל תתחיל אם חשש מדיבה וכו' - אם זו אמת, אין פה בעיה)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
חברי, אתה ממש בכוח מנסה להפוך לאדם נרדף. והאמן לי, זה לא בריא..

 

הטיעונים שהינך מציג שוויים כקליפת השום.

 

על המושג "פרשנות תכליתית" שמעת? גש לספרייה, תפוס לך ספר פסיקה, קרא פסיקה עדכנית ואז תחזור אלינו עם רשמים ותובנות.

 

ומה לדעתך הפרשנות התכלילת של המונח "בהמה" (אל תציץ בתשובה #76 שלי)

ומכיוון שאתה מעודכן בפסיקה אשמח לשמוע איזה פרשנות יש להעדיף במקרה שיש מספר פרשנויות סבירות


×
×
  • תוכן חדש...