Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהגים בלי לב


500Abarth
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו, אחרי שדעך האנדרנלין, בצורה מסויימת.

אני יכול לכתוב את מאורעות בוקר אמש.

 

כמידי בוקר, יצאתי עם הכלב שלי לגינה הציבורית שממול לביתי.

 

מעט רקע,

השעה, שש וחצי בבוקר

המיקום, שכונה שקטה בתל אביב ברחוב צדדי עם פסי האטה בגובה של הר.

מי שלא רוצה להרוס את המכונית שלו, רצוי שיסע שם לא יותר מ30 קמ"ש שלא לדבר על הנסיעה מעל לפסי ההאטה.

 

על כל פנים, התחלנו ללכת לכיוון הבית שנימצא כאמור ממול לגינה כאשר בינהם יש כביש (עם מכוניות שחונות לשני צידיו).

על מעבר החציה, הכלב חצה ראשון ואני בעקבותיו.

באותו הרגע, בערך משום מקום הגיחה מכונית במהירות שלדעתי עלתה על 50 קמ"ש והעיפה את הכלב לקיבינימאט.

 

לכל אלא שדורשים לשלומו, אציין כי בדרך נס הוא לא שבר כלום והוא כרגע בבית, מחלים ממכות יבשות בעיקר.

 

הנהג הפוגע, למרות הצעקה שלי, למרות שראה את הכלב עף באוויר, למרות שגם אותי פיספס במעט פחות מ20 סנטימטר ועל אף שנשבר לו הפגוש הקידמי,

החליט שלא ממש מתאים לכבודו לעצור, לחץ על הגז והמשיך לנסוע.

 

ביקשתי מאחד השכנים שנכח לארוע, להזעיק את הוטרינר ולטפל בכלב ומייד התחלתי לרוץ אחרי המכונית.

למזלי , אותו ברנש חנה בהמשך הרחוב בסמוך למרכז מסחרי.

 

נדהמתי מקור הרוח שבו יצא מהמכונית, בדק את הפגוש והתכוון ללכת לכיוון האזור המסחרי להמשך עיניניו.

פניתי אליו במילים יפות ולהלן ציטוט השיחה:

 

אני: לא שמת לב שדרסת כלב והוא עף באויר? לא שמעת את הבום?

נהג: אני לא יודע על מה אתה מדבר...

אני: אז למה טרחת לבדוק את הפגוש של המכונית שלך? הוא נראה שבור (שבור מאוד למען האמת).

נהג: מה יכולתי לעשות? הוא קפץ לי לגלגלים.

אני: לעצור לפחות? לבדוק אם יש צורך בעזרה? אני מבין שהבחנת שדרסת כלב ולכן החלטת לא לעצור. גם אם זה היה ילד היית ממשיך?

נהג: לא מגיב.

אני: הכלב נפגע והוא בדרכו לוטרינר, אני מבקש ממך את הפרטים, אצור איתך קשר מאוחר יותר.

נהג: אני לא נותן שום פרטים

אני: אין בעיה , אזמין ניידת.

 

הוזמנה ניידת (התחיל גשם מטורף).

באותו זמן, הפושע המשיך בסידוריו.

לכששב, נכנס למכוניתו והתכוון להמשיך בשיגרת יומו.

אמרתי לו שהוזמנה ניידת ויואיל בטובו להמתין לבואה.

הוא כמובן סירב בתוקף והניע את המכונית.

נעמדתי לפני הרכב ואמרתי לו שהוא מפה לא זז לפני שהוא נותן פרטים או ממתין לניידת.

הוא לא נדהם כל כך מההצהרה וניסה לדרוס אותי הפעם עם המכונית (יש עדים).

 

על כל פנים, בסופו של דבר הוא אכן נסע, לא לפני שעלה לי על הרגל וברח מהמקום.

הניידת, לכל המתענינים הגיעה אחרי קרוב ל 20 דקות.

 

ועכשיו למסקנות.

מצטער מראש בפני כל אלו שיתרעמו מהאנלוגיה שבין דריסת בעלת חיים לבין דריסת בן אדם, בעיני אין שונה.

כנהג אחראי, גם אם הייתי פוגע בעמוד מברזל , הייתי עוצר את הרכב בצד ובודק את הנזקים כל שכן במקרה של פגיעה בבעל חי.

במעלה הרחוב ישנו בין ספר יסודי, ילדים מגיל 6 עד גיל 12 עוברים בדרך זו מידי יום ומגיחים בין מכוניות.וזו הסיבה המרכזית לפסי ההאטה ההיסטריים.

לא ברור לי מה גרם לא לדהור שם במהירות לא סבירה שכזו (אולי רכב חברה?) אבל המהירות שלו היתה גבוה.

 

אם להתעלם מכל סיפור הדריסה עצמו, מה שהרתיח אותי מעל לכל הוא שטרחתי להגיע אליו, הסברתי לו את שעשה ( הוא הודה שדרס) ועדיין סירב לתת את פרטיו.

מדובר באדם מבוגר (לדעתי בסביבות גיל 60 או צפונה) אך ככל הנראה ללא שיקול דעת.

 

הוגשה תלונה במשטרה נגדו (לצערי בעיקר בנושא ניסיון הדריסה שלו אותי) אך מסתבר שישנו חוק המגן על בעלי חיים (לא בדיוק בקיא בו - מחר אקבל עידכון ממקור משפטי מוסמך) שהעונש המירבי בוא יכול להגיע ל3 חודשי שירות.

 

עכשיו, אם במקרה הנהג הפוגע קורא שורות אלו, אני מאחל לך שיפגעו בך בדיוק כמו שאתה פגעת וברחת.

לצערי, אתה לא שונה מכל החלאות שדורסים אנשים ובורחים הביתה לשטוף את המכונית ולהעלים ראיות.

אתה מייצג בעיני את חלאת המין האנושי ומטריד אותי לחשוב שאדם בגילך יושב מאחורי ההגה ומסוגל לדברים כאלו.

כל זאת מעבר לעובדה שנהגת במיהרות בלתי סבירה בעליל בהתחשב בתנאי הדרך שבה קרה האירוע.

 

מכיוון שמלכתחילה אינני מעוניין לתבוע אותך לשם פיצוי כספי (למשל תשלומים לוטרינר ולתרופות), אני מודיע לך כי אני מתכוון להשקיע ממיטב כספי וזמני על מנת לעשות לך שירות ולגרום לך לבצע עבודות שירות לתקופה מסויימת (בבית לוינשטיין למשל) כדי שתיווכח להבין מה יכולת לעולל להולך רגל.

 

 

אנא מכם, תנהגו במשני זהירות על אחת כמה וכמה באזורי מגורים.

לעולם אין לדעת מה יקפוץ לכביש.

ואם כבר קרה, חס וחלילה. בבקשה לעצור ולבדוק את חומרת המצב.

אני מניח שאילולי פגעתם עם מכוניתכם בעמוד, תעצרו ותצאו לבדוק את חומרת הנזק.

 

מצטער שנית בפני כל אלו שאולי נפגעו מהאנלוגיה של דריסת חיה לדריסת אדם.

מצטער גם על החפירה.

 

לילה טוב ונסיעות בטוחות לכולם.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל, איחולי החלמה מהירה לכלב שלך.

 

וחוץ מזה אני חייב להגיד אני חייב להגיד שרמת האיפוק שלך במקרה הזה פשוט מעוררת הערכה.

הרבה אנשים אחרים (יכול מאוד להיות שגם אני) היו פשוט מעצבים לו מחדש את הפנים ברגע שהיו משיגים אותו.

V5

פורסם

קודם כל אני שמח לשמוע שהכלב שלך ואתה בריאים ושלמים, ושחוץ ממכות יבשות שיחלימו לא קרה משהו רציני.

דבר שני, כמו זה שמעליי גם אני לא מבין איך שמרת על איפוק ולא פירקת את העצבים שלך עליו או על האוטו שלו.. כל הכבוד!

אני מקווה שאכן תצליח לגרום לו לשלם על מעשיו, כספית או נפשית, אם אפשר גם וגם יהיה עוד יותר טוב.

איחולי החלמה מהירים לכלב! ואיחולי כל מחלה אפשרית לנהג הפוגע.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

פורסם

פשוט לא להאמין.

אני חושב שבאמת הייתי מוציא אותו מהאוטו

פשוט פותח לו את הדלת מוציא אותו החוצה ולא נותן לו להכנס עד שתגיע ניידת.

לא מזמן מישהי פגעה בי כשהייתי עם הקטנוע, פשוט ברח לה הברקס ברמזור אדום והיא נכנסה בי באיזה 10 קמש.

נפלתי על הצד והקטנוע על הרגל שלי.

הרמזור מתחלף והיא מתחילה לצפצף לי,אפילו לא שמה לב למה שהיא עשתה.אחר כך מסתבר שנפל לה הפלאפון והיא לא הרגישה שפגעה בי.

קמתי עצרתי אותה וביקשתי את הפרטים(בכל זאת 200 קילו שנופלים לך על הרגל זה לא קל,כמובן שגם נשברו ונשרטו כמה פלסטיקים),הערסית המסריחה שמה רוורס חתכה לנתיב הימני פול גז וברחה ברמזור אדום:shock:

מזל שבצד השני של הצומת היתה ניידת שיטור עירוני שרדפה אחריה,ואני אחריהם. כשסוף סוף עצרה הוזמנה ניידת, חטפה שלילה במקום.

מכתב זריז מעורך הדין של אבא,גרם לבעלה הבבון לא פחות,להתחנן אליי לבטל את התלונה נגדה,עם הצעה כספית נכבדת של כמה אלפים.

אמרתי לו שאת הכסף הביטוח שלו בכל מקרה ישלם לי. ובאשר לתלונה,הראתי לו סימן כחול שלא החלים לי עדיין ואמרתי לו שאצלי הכתם נשאר,ואני לא חושב שלה מגיע שלא.

 

מאחל לכלב בריאות ועוד הרבה שנים של הליכה ב6 בבוקר וקשקושים בזנב.:-)

פורסם

חוכמת הבדיעבד, אל תתרגש מזה שעכשיו אתה בטח חושב שיכלת לעשות דברים אחרת, אין מזה מנוס.

רמת האיפוק אכן ראויה להערכה, אישית בימי הנעורים הסתבכתי בגלל פחות מזה.

וטיפ קטן, אני תמיד אומר לעצמי שבמקרה שאצטרך למנוע ממשהו לעזוב מקום כל שהוא ברכב מבלי לעצב לו מחדש את הפרצוף פשוט אשיג בכל מחיר את מפתחות הרכב ואזרוק לפתח הניקוז הקרוב.

זה אפשרי וככה כל הקלפים בידיים שלך, לא פעלת באלימות פיזית ופגעת יותר מאשר פנס בעין ולילה במעצר.

 

בריאות ורפואה שלמה לך וחברך.

 

האא, עוד סיפור שנזכרתי בו.

לפני שחודש הלכתי לי בשעות הערב ברחוב מרכזי בנתניה, לפתע "בום טרח" אני מסתובב ורואה:

א. ספתא במעבר חציה בהלם.

ב. קטנוע כל הכביש לא רחוק ממנה זרוק על הקרקע עם הרוכב.

ג. רוסי עצבני בן כ30 בכפכים עומד מעל הרוכב וצועק "אבל למה אתה לא עוצר?!".

 

1+1 והסתבר שהבן זונה פגע בספתא במעבר חציה וניסה לברוח, הרוסי הזועם פעל במהירות, רץ ופשוט תלש אותו מהקטנוע.

הוא גרר אותו עד הספתא, צעק על הרוכב שיתן לה את הפרטים שלו ועזב במהירות את המקום.

הסבתא הייתה בסדר ולכן בתמימותה נתנה לרוכב לעזוב, המניאק צלע עם הקטנוע השבור שלו ונעלם באחד מהרחובות הצדדיים.

לא יכלתי לבקש השתלשלות אירועים טובה יותר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

קודם כל, בריאות לכלב. וודא שלא חסכת בצילומים, כדי באמת להיות בטוח שאין נזקים פנימיים.

 

דבר שני, אם הכלב שלך לא מאולף פיקס (וכלב שיורד למעבר לפני בעליו איננו מאולף פיקס) - ברחוב לך רק עם רצועה. ורצוי, כמובן, להרגיל את הכלב שלכביש הוא יורד אחריך.

 

דבר שלישי, בגלל שאני מנהל וחייב להיות ממלכתי, אני לא אכתוב מה שרציתי לכתוב, אבל זה משהו בסגנון (מרוכך): שגל את בנה של הפרוצה שדרס אותו. באמת שגילית איפוק יוצא דופן. כל הכבוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

החלמה מהירה לקטנציק. אני בספק אם הייתי פועל כמוך מההלם שהייתי מקבל מהפגיעה של הכלב שלי, אבל יישר כוח. צריך להראות לנבלות האלה שאי אפשר לשחק בחיים של בעלי חיים וגם של בני אדם כראות עיניהם. בושה וחרפה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

היום שכל מכשיר מכיל בתוכו מצלמה, הדבר הראשון שאני עושה ברגע שיש לי חשש ולו הקל ביותר שמשהו הולך לקרות- שולף מהכיס ומתחיל להסריט. במקרה של בעיה אמיתית, הוידאו הזה יקר מפז. אני יודע שקשה לפעול בקור רוח תחת נסיבות כמו שכתבת, ולכן- הפוך את זה להרגל, שהגוף שלך ממש יעשה את זה בצורה אוטומטית.

כן, זה אומר שמדי פעם תשלוף את הפלאפון מהכיס ללא סיבה, בסוף, אבל אותו מקרה אחד שזה ידרש שווה גם 1000 שליפות לשווא.

מאחל לכלבך החלמה מהירה וכמה שפחות טראומה, ולנבלה שיורשע על נסיון דריסה, אולי אפילו קצת זמן כלא הוא יקבל. הלוואי, פחות חלאה אחד ברחובות.

פורסם

אני קורא את הסיפור שלך וההתנהגות של החלאה הזה מעלה לי את הדופק+עצבים.:mad2:

 

אני בעצמי תושב הרצליה והרחוב שלי מאוד דומה לשלך.

בבית שלי עברו מספר כלבים וחתולים אשר נזקקו לטיפול רפואי בעקבות פגיעות רכב של חלאות מאותו זן כמו במקרה שלך...

הנה פירוט של הגיבורים על ארבע:

1. "קיתיק"- חתול רחוב עם אופי אשר נדרס על ידי מכונית, אך באורך נס יצא עם רגל שבורה- 1200 ש"ח לוטרינר ו-3 חודשים שיקום אצלי בבית לפני שמצאנו לו משפחה חמה.

 

2."נינג'ה"- חתול שחור כמו הלילה עם אופי של לוחם...מכות יבשות והלם בעיקר...5 חודשים אצלי בבית לפני שאומץ.

 

3."דורי"- גור של זאב גרמני גזעי שברח מהבית ונדרס מול הבית שלי בערב יום העצמאות,הרכב עלה לדורי על הזנב ושבר אותו.

המסכנה סבלה מאוד ולכן לא הייתה ברירה אלא לבצע ניתוח דחוף לזנב. בגלל שהיה מדובר בערב יום העצמאות זאת לא הייתה משימה קלה למצוא וטרינר.

כמובן שהכסף בסוף פתר את העניין, ליתר דיוק 7,200 ש"ח לניתוח של דורי.

לתוהים מה עם הבעלים המקוריים של הכלב, מצאתי אותם כי לדורי היה צ'יפ, אבל אחרי שהם שמעו על המקרה ובמיוחד כמה עלה הניתוח של הכלב, כנראה אהבתם התפוגגה מעט לגור הקטן ולא שמעתי מהם מאז...

דורי עברה את הניתוח בשלום, בילתה אצלי 4 חודשים בבית ונמצאה לה משפחה חמה בצפון עם בית וגינה גדולה.

מה עם הנהג הפוגע אתם שואלים?

הוא לצערי לא נמצא...אבל כידוע לקארמה יש דרך מאוד יפה לפצות אנשים כאלה על מעשיהם.

הנה תמונה של דורי שמצאתי אחרי הניתוח במהלך השיקום אצלי בבית...(איזה מתוקה :-D)

Picture.jpg

זמין 8)

פורסם

צריך לתלות אנשים כאלה!!! איפה היום שגברים היו גברים והיו לוקחים על עצמם אחריות על מעשיהם במקום להיות תינוקות ולשחק אותה "סתומים"???

 

החלמה מהירה לך ולכלב שלך. אם יש לך חבר או מכר עו"ד, אני מציע לדבר איתו על מנת לעשות לאותו בחור נזק, כי המשטרה לא תנקוף אצבע. מניסיון שלי, כאשר נדרסתי (רכבתי על אופניים) המשטרה פשוט סגרה את התיק כנגד הנהג, בלי כלום! רק אחרי שהעו"ד שלי פנה למשטרה פתחו מחדש והגישו נגדו תביעה... ביזיון.

 

אגב, כשבאתי להעיד בבית משפט נגדו הוא בא אלי ואמר לי שהוא מצטער. פתאטי!

פורסם
אני קורא את הסיפור שלך וההתנהגות של החלאה הזה מעלה לי את הדופק+עצבים.:mad2:

 

אני בעצמי תושב הרצליה והרחוב שלי מאוד דומה לשלך.

בבית שלי עברו מספר כלבים וחתולים אשר נזקקו לטיפול רפואי בעקבות פגיעות רכב של חלאות מאותו זן כמו במקרה שלך...

הנה פירוט של הגיבורים על ארבע:

1. "קיתיק"- חתול רחוב עם אופי אשר נדרס על ידי מכונית, אך באורך נס יצא עם רגל שבורה- 1200 ש"ח לוטרינר ו-3 חודשים שיקום אצלי בבית לפני שמצאנו לו משפחה חמה.

 

2."נינג'ה"- חתול שחור כמו הלילה עם אופי של לוחם...מכות יבשות והלם בעיקר...5 חודשים אצלי בבית לפני שאומץ.

 

3."דורי"- גור של זאב גרמני גזעי שברח מהבית ונדרס מול הבית שלי בערב יום העצמאות,הרכב עלה לדורי על הזנב ושבר אותו.

המסכנה סבלה מאוד ולכן לא הייתה ברירה אלא לבצע ניתוח דחוף לזנב. בגלל שהיה מדובר בערב יום העצמאות זאת לא הייתה משימה קלה למצוא וטרינר.

כמובן שהכסף בסוף פתר את העניין, ליתר דיוק 7,200 ש"ח לניתוח של דורי.

לתוהים מה עם הבעלים המקוריים של הכלב, מצאתי אותם כי לדורי היה צ'יפ, אבל אחרי שהם שמעו על המקרה ובמיוחד כמה עלה הניתוח של הכלב, כנראה אהבתם התפוגגה מעט לגור הקטן ולא שמעתי מהם מאז...

דורי עברה את הניתוח בשלום, בילתה אצלי 4 חודשים בבית ונמצאה לה משפחה חמה בצפון עם בית וגינה גדולה.

מה עם הנהג הפוגע אתם שואלים?

הוא לצערי לא נמצא...אבל כידוע לקארמה יש דרך מאוד יפה לפצות אנשים כאלה על מעשיהם.

הנה תמונה של דורי שמצאתי אחרי הניתוח במהלך השיקום אצלי בבית...(איזה מתוקה :-D)

 

אני רוצה להודות לך, בזכות אנשים כמוך אני לא מאבד תקווה.

 

לפותח השרשור, גילית איפוק שאני ללא ספק לא הייתי מגלה, החלמה מהירה לחברך ומשנה זהירות בהמשך.

haters will hate

פורסם

כמו שאמרו קודמיי אני מאוד מעריך אותך על האיפוק ודרך הארץ בה בחרת לנקוט במהלך האירוע וגם לאחריו.

לצערי הרב, מקרים שכאלו שכיחים מאוד במחוזותינו ולא מעט אנשים נוקטים בשיטת 'איש הישר בעיניו יעשה' - חוסר ההתחשבות בזולת תמשיך להכות בנו כל עוד לא נחנך את עצמנו להתחשבות באחר.

בהתנהגותו המכוערת, אותו גבר בן 60 פורץ את הסטיגמה לפיה רוב מחוללי הבעיות בכביש הם צעירים חסרי תרבות - וכנראה שגילו המבוגר וניסיונו לא נתנו לו שכל ישר.

כדוגמא טובה לכך - אתמול בבוקר ליוותי את אחותי ביום גיוסה לצה"ל יחד עם המשפחה במרכזית חוף הכרמל. מיותר לציין כי בכל יום גיוס וחיול נוצר עומס של משפחות ושל נערים ונערות המשתוקקים לעלות על מדים מול המדרגות המובילות לקומת הרישום. בכל תור מכניסים בערך 50 בנות (כמספר האנשים המורשים באוטובוס אחד) לקומה יחד עם בני משפחותיהם על מנת לרשום אותן.

ממש לפני שהגיע תורנו "נסגרה" מכסת האוטובוס ונאלצנו להמתין עוד קצת עד שהקומה תתפנה ואחותי תירשם ותעלה לאוטובוסים. באותו הרגע קם גבר בשנות השישים לחייו והחל לצעוק על החיילת שאחראית על הסדר שתיתן לבתו לעלות מיד, תוך כדי גידופים והשמצות כגון - "אולי תפעילי את השכל הקטן שיש לך" ו-"לא פלא שהגעת רק לתפקיד ה'מכובד' הזה", החיילת התעלמה ממנו לחלוטין בעוד הוא ממשיך להשפיל אותה מול חיילות לעתיד ומשפחותיהן.

מספר דק' לאחר מכן נכנסו ואחותי נרשמה, ומשם הביתה. כל ההשפלה בשביל מספר דקות המתנה.

הבוז לך.

 

 

פורסם

תודה רבה על התגובות התומכות (באמת שזה לא ברור מאליו).

לגבי התגובה המאופקת שלי, היא נובעת מהסיבה הפשוטה שאני מאשים את עצמי לא פחות מאשר את הנהג.

הכלב היה באחריותי , ולי יש את אותה האחריות בערך לעובדה שהוא קפץ לכביש.

 

כמו שאמרתי לא היתה לי שום כוונה לעשות לו משפט שדה והאמת, שאם היה עוצר ומנסה לבדוק מה קרה, הייתי אפילו מודה לו וכך היו מסתיימים הדברים.

 

אלימות היא אף פעם לא דרך לפתור את הבעיות ולא חסרות דוגמאות לאנשים שרוטים שיכולים להוציא רובה \ סכין \ לום ולהתחיל סצינת מערבון.

אני לא מאמין באלימות ואף פעם לא פועל כך.

 

לגבי התעוד בנייד, הלוואי והאייפון היה בהישג יד.

לצערי כל שהיה לי בידיים באותו רגע היא כוס הקפה שהעפתי על הכביש כאשר התחלתי לרדוף אחריו.

אפילו עט ונייר לא היה לי כדי לרשום את מספר הרכב.

 

ובנימה אופטימית, הכלב מבריא.

הוא אפילו כבר לא צולע.

זו הזדמנות מצוינת להודת לוטרינר שהציל אותו.

 

מצורפת תמונה שלו הולך בכוחות עצמו:)

אוסטין.jpg

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....


×
×
  • תוכן חדש...