Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהגים בלי לב


500Abarth
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בארה"ב זה מראה די שכיח לראות ילד קשור ברצועה להוריו בגלל נסיונות חטיפה בעיקר במקומות הומי אדם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה חראות של אנשים! אבל זה לא חדש לצערי

 

זאת אחת הסיבות שאני בחיים לא אשחרר את הכלבה שלי באיזור של כביש

רק לחשוב על מצב שמכונית תדרוס אותה ויקרה לה משהו מכניסה אותי לדיכאון !

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם
גם במועדוני S&M (רק ששם זה לא ילד)

lol גדול

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מכל האמפתיה שהבחור קיבל הוא עוד עלול לחשוב שהוא צודק ולבצע צעדים שיפגעו בו בזמן שהדבר הנכון לעשות הוא להמשיך הלאה להפיק מסקנות ולטפל בכלב.

 

זכותו לחשוב שהוא צודק אבל כדאי שיבין את התוצאות האפשריות של מעשיו.

פורסם

יגאל סלח לי אבל אתה לא צודק

 

בוא נחלק את המקרה

 

על מעבר חציה קורית תאונה. האם אתה חולק על טענה זו ?

 

טוען הנהג הכלב התפרץ לתוך מעבר החציה ולכן לא הצלחתי לעצור

 

טוען בעל הכלב היינו על מעבר החציה כאשר הרכב הגיח במהירות ודרס את הכלב ובמזל לא אותי.

 

הנהג לא עוצר כפי שנדרש ונמלט ממקום התאונה. פגע וברח טיפוסי . האם אתה חולק על טענה זו?

 

בעל הכלב דולק אחרי הנהג ,הכלב לא , מסכן שוכב פצוע, והנהג נדרש למסור פרטים.

 

פרטים לא נמסרו למרות שהחוק דורש זאת . האם אתה חולק על טענה זו?

 

אשמח לקבל את תשובותיך.

 

לכן השופט לא יאהב את הנהג , גם בגלל הבריחה ממקום התאונה וגם בגלל הסירוב למסור פרטים ולא מן הנמנע כי ייקבע אשם תורם גם לכלב ( קרי לבעליו ).

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
יגאל סלח לי אבל אתה לא צודק

 

בוא נחלק את המקרה

 

על מעבר חציה קורית תאונה. האם אתה חולק על טענה זו ?

 

טוען הנהג הכלב התפרץ לתוך מעבר החציה ולכן לא הצלחתי לעצור

 

טוען בעל הכלב היינו על מעבר החציה כאשר הרכב הגיח במהירות ודרס את הכלב ובמזל לא אותי.

 

הנהג לא עוצר כפי שנדרש ונמלט ממקום התאונה. פגע וברח טיפוסי . האם אתה חולק על טענה זו?

 

בעל הכלב דולק אחרי הנהג ,הכלב לא , מסכן שוכב פצוע, והנהג נדרש למסור פרטים.

 

פרטים לא נמסרו למרות שהחוק דורש זאת . האם אתה חולק על טענה זו?

 

אשמח לקבל את תשובותיך.

 

לכן השופט לא יאהב את הנהג , גם בגלל הבריחה ממקום התאונה וגם בגלל הסירוב למסור פרטים ולא מן הנמנע כי ייקבע אשם תורם גם לכלב ( קרי לבעליו ).

 

מעבר החציה הוא להולכי רגל כך שממש לא רלוונטי לעניין זה.

בעל הכלב טוען שהוא גבוהה ונראה למרחוק לעומת זאת כלב הבולדוג יותר נמוך.

 

אני לא מכיר חוק המחייב נהג לעזור לחיה פצועה .

ולענייננו : בולדוג מטורף רודף אחרי הרכב שלך , אתה בקושי מצליח להמלט נראה לך הגיוני לצאת מהרכב ?!?!

 

בעל כלב ,חתול או הנמלה יכול לדרוש מה שהוא רוצה , איזה חוק מחייב לתת פרטים לבעל כלב כלשהו ? אם לדעתו בוצעה עבירה כלשהי ירשום המספר יגש למשטרה , המשטרה תשאל למה הכלב היה בלי רצועה ובזה פחות או יותר יסתיים העניין ובמקרה הכי גרוע מישהו מהמשטרה יתקשר לנהג.

פורסם

הסיפור שלך מזעזע.

הוא היה יכול להגמר לגמרי אחרת, טוב לדעת שזה נגמר כך.

 

הכותרת שלך לא נכונה, זה לא "נהגים" בלי לב, זה אנשים בלי לב.

פורסם
מעבר החציה הוא להולכי רגל כך שממש לא רלוונטי לעניין זה.

בעל הכלב טוען שהוא גבוהה ונראה למרחוק לעומת זאת כלב הבולדוג יותר נמוך.

 

אני לא מכיר חוק המחייב נהג לעזור לחיה פצועה .

ולענייננו : בולדוג מטורף רודף אחרי הרכב שלך , אתה בקושי מצליח להמלט נראה לך הגיוני לצאת מהרכב ?!?!

 

בעל כלב ,חתול או הנמלה יכול לדרוש מה שהוא רוצה , איזה חוק מחייב לתת פרטים לבעל כלב כלשהו ? אם לדעתו בוצעה עבירה כלשהי ירשום המספר יגש למשטרה , המשטרה תשאל למה הכלב היה בלי רצועה ובזה פחות או יותר יסתיים העניין ובמקרה הכי גרוע מישהו מהמשטרה יתקשר לנהג.

 

אתה נראה לי אדם אטום לחלוטין שמרוב האטימות אתה לא מצליח להבין אפילו את המשמעות של הדברים שכתבתי פה.

אז בפעם העשירית, אני לא מאשים את נהג הרכב בתאונה , אני גם לוקח אחריות על העובדה שהוא היה ללא רצועה.

אבל בין אלו לבין העובדה שלא עצר, סירב לתת פרטים ובסופו של דבר גם ניסה ואף דרס אותי , יש הבדל של שמיים וארץ.

 

לדבריך, כל עוד אין פגיעה באדם ההולך על שתיים אין שום צורך לעצור.

אבל נהג שכזה , לא היה עוצר ואני חותם לך על זה, גם אם הוא היה עולה על ילד בן 6 בדרכו לבית הספר.

לא חסרים מקרים כאלו ששמענו עליהם לאחורנה.

לפעמים, גם כשאין חוק, ישנם כללי התנהגות אלמנטרים.

בולדוג צרפתי הוא אינינו כלב אלים והוא בקושי מגיע לבירכיים שלך כל שכן אחרי שהפושע העיף אותו לקיבינימט.

 

לסיכומו של עיניין הכל מתחיל ונגמר בחינוך, כמו שהוא דרס כלב וברח , מחר הוא ידרוס ילד ויברח.

ככה זה , זהו דפוס ההתנהגות של האדם הזה לצערי ככל הנראה.

 

חוץ מזה, שעד לרגע זה לא ענית אף תשובה עינינית לאף אחד מהשאלות הקונקרטיות שאני ואחרים שאלו אותך כאן .

אתה יכול להתחמק ולומר שמדובר בכלב ולא באדם, אבל כנראה שגם אליך התנהגות אלמנטרית כלפי הסביבה זה לא דבר שנלקח בחשבון.

 

אין לי מה להוסיף , אני מעריך את "הדאגה" שלך כלפי שמע חרב השופט תתהפך עלי.

ואתה יודע מה ? אני מוכן לקחת את הסיכון כי לי כן איכפת, לא מהמקרה הספציפי שלי אלא מהילד הבא שיכול להדרס בדרך הזו.

 

אולי אתה צריך ללמוד לחשוב קצת מחוץ לקופסא.

לקרוא ספרים ולדקלם אותם זה נחמד, לפעמים גם צריך לתת פרשנות אחרת לדברים בהתאם לנסיבות, אתה לא מצליח לעשות זאת לדעתי ונראה לי שלדעת רוב האנשים שהגיבו כאן. ועל זאת שייטב לך.

בכל מקרה, תודה אבל לא תודה על העצה.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

בואו נסתכל על זה מנקודת מבט אחרת:

 

הכלב הוא רכוש של בעליו?

לפי המילה "בעליו", סביר להניח שכן (עזבו אג'נדה פמיניסטית, זה נושא אחר).

 

אם אתה פוגע ברכוש של אדם אחר אתה אמור למסור את הפרטים?

כן, בהחלט!

 

אז גם אם אתה פוגע בכלב שלו ובורח, זה פגע וברח וגרימת נזק ללא לקיחת אחריות, וזה לא משנה אם זה הפלאפון של הנפגע, האופניים שלו או הכלב.

פורסם
מעבר החציה הוא להולכי רגל כך שממש לא רלוונטי לעניין זה.

בעל הכלב טוען שהוא גבוהה ונראה למרחוק לעומת זאת כלב הבולדוג יותר נמוך.

 

אני לא מכיר חוק המחייב נהג לעזור לחיה פצועה .

ולענייננו : בולדוג מטורף רודף אחרי הרכב שלך , אתה בקושי מצליח להמלט נראה לך הגיוני לצאת מהרכב ?!?!

 

בעל כלב ,חתול או הנמלה יכול לדרוש מה שהוא רוצה , איזה חוק מחייב לתת פרטים לבעל כלב כלשהו ? אם לדעתו בוצעה עבירה כלשהי ירשום המספר יגש למשטרה , המשטרה תשאל למה הכלב היה בלי רצועה ובזה פחות או יותר יסתיים העניין ובמקרה הכי גרוע מישהו מהמשטרה יתקשר לנהג.

 

ראשית הבולדוג "האימתני" בכלל לא היה בזירה בה התנהל הויכוח על מתן פרטים. רצוי שתקרא את סיפור העובדות כדי להגיב עליהן

 

ועכשיו קצת לנושאים החוקיים של התקרית כדי שנלמד ביחד משהו

 

הריני מצטט לך את סעיף 62 (7) לפקודת התעבורה

 

(7) בהיותו נוהג רכב אינו עוצר בשעה שבגלל מציאות רכבו בדרך אירעה תאונה לאדם, או לבהמה או לרכב שאדם ממונה עליהם, ואינו מגלה, כשנדרש לכך, שמו ומענו שלו ושמו ומענו של בעל הרכב ואת תו הרישום או המספר של הרכב

 

וכן תקנה 145 לתקנות התעבורה

 

. (א) נוהג רכב המעורב בתאונה או בפגיעה ברכב אחר, או ברכוש אחר , שאינו רכב, הנמצא על הדרך או סמוך לה, ונגרם נזק לרכב האחר או לרכוש האמור בלבד, ימסור בו במקום לנוהג הרכב האחר או לבעל הרכוש או לממונה עליו או לשוטר שהזדמן למקום את שמו ומענו, את מספר רשיון הנהיגה שלו ואת מספר הרישום של הרכב שהוא נוהג בו ושם בעליו ומענו, וכן את מספר תעודת הביטוח ושם החברה המבטחת, ויציג לפי דרישתם את התעודות האמורות ואת רשיון הרכב וירשה להעתיק כל פרט הרשום בהם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יגאל, אני חושב שכדאי שנעשה סדר, כי האחרים לא הצליחו להסביר לך.\

 

 

א. הבעלים של הבולדוג הצרפתי הולך לשלם על הנזק לפגוש. ככל הנראה הבחור די מסודר בחייו ומרוויח לא רע, והוא בהחלט יכול לשלם את המחיר של הפגוש הזה - אפילו בלי לערב את הביטוח.

הפגיעה היא אכן אשמתו של בעל הכלב - ולכן הוא ישלם על הנזק שנגרם לרכב + עלות הטיפול הוטרינרי.

 

עד כאן אנחנו בסדר? מקווה שכן.

 

ב. הנהג הפוגע היה צריך לעצור ולתת פרטים. הוא נמנע מלעשות זאת בשתי הזדמנויות שונות ולכן הוא ייתן את הדין על כך.

אני בספק אם זה ייגמר במאסר בפועל, כי בכ"ז לא קופחו כאן חיים, לא של כלב ולא של אדם - אבל ייתכן כי העונש יהיה עבודות שירות, כפי שרוצה פותח השרשור.

 

 

האם המחלוקת הסתיימה בעקבות ההסבר שלי?

פורסם
תודה על הח"ח חברים...

חיפשתי קצת תמונות של החברים על 4 שהיו אצלי בתקופות שונות בבית עקב פגיעות רכב ליד הבית.

הנה חלק מהם:

דורי הזאבה- אותה כבר אתם מכירים

ריף הדוברמן- היה אצלנו חצי שנה עד שנמצאה לו משפחה בצפון.

נינג'ה החתול- כאשר היה גור ואז כמו שאתם רואים גדל להיות לוחם קונפו

צבי הצב- שאגב גם כן ראה וטרינר לחיות אקזוטיות ברעננה...גם מחיר הטיפול היה אקזוטי משיהו :lol:

 

הפודלית השחורה ברקע היא הייתה כלבת הבית שלנו שנפטרה לא מזמן בשיבה טובה בגיל 18.5

 

לצערי תמונה של קיתיק לא מצאתי..

אני רוצה להגיד לך תודה עשיתה לי פשוט טוב על הלב.

תמשיך אם מה שאתה עושה אתה בנאדם ענק!!!

 

ולנושא- אני לא יגיד לך כל הכבוד על האיפוק כי בהשקפה שלי הבנאדם היה צריך להיות כרגע בקומה.

איחולים החלמה רבים מאוד מאוד לקטן ובתקווה שהנהג שעשה את זה יקבל את הז** מהגודלים שביקום לתוך הת**

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם
יגאל, אני חושב שכדאי שנעשה סדר, כי האחרים לא הצליחו להסביר לך.\

 

 

א. הבעלים של הבולדוג הצרפתי הולך לשלם על הנזק לפגוש. ככל הנראה הבחור די מסודר בחייו ומרוויח לא רע, והוא בהחלט יכול לשלם את המחיר של הפגוש הזה - אפילו בלי לערב את הביטוח.

הפגיעה היא אכן אשמתו של בעל הכלב - ולכן הוא ישלם על הנזק שנגרם לרכב + עלות הטיפול הוטרינרי.

 

עד כאן אנחנו בסדר? מקווה שכן.

 

ב. הנהג הפוגע היה צריך לעצור ולתת פרטים. הוא נמנע מלעשות זאת בשתי הזדמנויות שונות ולכן הוא ייתן את הדין על כך.

אני בספק אם זה ייגמר במאסר בפועל, כי בכ"ז לא קופחו כאן חיים, לא של כלב ולא של אדם - אבל ייתכן כי העונש יהיה עבודות שירות, כפי שרוצה פותח השרשור.

 

 

האם המחלוקת הסתיימה בעקבות ההסבר שלי?

 

 

לדעתי בנקודה א' אתה שוגה

 

הכלב ובעלו חוצים במעבר חציה זהו אזור מוגן מבחינתם.

 

המחלוקת תהיה האם הכלב התפרץ בבת אחת לכביש כטענת הנהג או חצה בניחותא עם בעליו את הכביש כטענת בעליו.

 

אני כשופט הייתי מצדד בבעל הכלב .למה?

 

כאשר נגרם לך נזק ממישהו אתה לא בורח מהזירה אלא עוצר כדי לקחת פרטים מהפוגע ואילו כאן הנהג בורח , משמע מרגיש לבד אשם.

 

אבל זה אני

 

שופט אמיתי יכול להגיע לפשרה כל אחד נושא בנזקיו כאשם תורם של בעל הכלב .

 

גם לעובדה שהכלב לא היה קשור ברצועה משמעות נמוכה בעיני למקרה הזה מהטעם הפשוט שעוד 20 ס"מ היה נדרס גם בעל הכלב עם הכלב , כמובן שללכת עם כל בקשור זו חובה ראשונית של בעליו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...