Jump to content

ramboli

  • פרסום הודעות

    34
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות ramboli

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. היי, אני לא יודע אם זו תופעה תמידית אך לאחרונה אני שם לב להרבה רכבים שעוצרים בצידי דרכים בין עירוניות בלי סיבה ברורה. העצירה כמובן מאוד מסוכת ויש להימנע ממנה ככל האפשר, אך לא נראה שזה מפריע לאותם אנשים. אני לא זוכר שהיקף התופעה היה כה נרחב ולכן אני שואל אתכם אם גם אתם מרגישים את זה בכבישי הארץ?
  2. אותי הכי מדאיגה התופעה של "שריפת" הרמזורים שהולכת וגוברת. זה כבר לא שריפה זה מגיע למצב שנהגים עוברים באדום מלא כי אין להם *** לחכות עוד 2 דקות גג. זה ממש מסוכן. כל צומת מרומזר שאני עובר אני מסתכל לצדדים שלא יבוא איזה אדיוט ויעיף אותי קיבינימט. הכי חשוב להיות חכם בכביש ולא צודק, לנהוג תמיד כאילו אתם בטסט (אני ממש רציני).
  3. תודה על התשובות המפורטות של רובכם! ברוסיה אין חוק שאוסר על נהיגה בשכרות או שיש אבל בעצם זאת "נורמה" לא לצייתו? מבחינת תשתיות, מדוע מעצמה כמו רוסיה אינה משקיעה בתשתיות כבישים נורמליות ברוב שטחיה? ויותר מכל, הרוסים מודעים למצב העגום של התעבורה ומנסים לעשות משהו בנידון על מנת לשפר את המצב? ע"י חינוך או תעמולה בתקשורת, פרסומות וכו'. האם יש אנשים שחוששים להוציא רשיון או לנהוג בכבישיה בגלל זה? איך התחבורה ציבורים שם? יותר בטוחה ואמינה?
  4. אני מאמין שרובכם נחשפו לסרטוני וידאו של תאונות דרכים מחרידות בכבישי רוסיה, כאלו שייחודיות אליה ולא קורות או לפחות לא מצולמות במדינות אחרות בהיקף כזה. יש סיבה לכך?
  5. ramboli

    זיהוי רכב של מאזדה

    תודה רבה! זה היה ב2005 (לפני 10 שנים ועדיין נראה מרשים)
  6. את התמונה הזו צילמתי באיזו תערוכת מכוניות בגני התערוכה בתל אביב לפני מספר רב של שנים. מישהו יודע באיזה רכב מדובר? תודה.
  7. אתה באמת חושב כך? הנסיעה הזו נחשבת ארוכה בכל מדינה בעולם. אני לא מאמין ש"ברוב המדינות" אנשים נוסעים 300-400 ק"מ (רק הלוך) באופן יום יומי לעבודה. נכון שהמדינה שלנו קטנה אבל זה עדיין מרחק אדיר שמצריך עירנות ועצירת התרעננות אחת לפחות.
  8. שלום וחג שמח, עבר חורף קשה על הרכב שלי, ונזלו מים לתוך הפנס השמאלי (צד הנהג) שגרמו לשריפת נורות וצהיבות במכלול של הפנס. החלפתי את הנורות ולאחר התייעצות עם מוסכניקים, הפנס לא ניתן לחידוש. רציתי לברר מה האפשרות העדיפה עליי לעשות? לקנות חדש או חלופי, מה ההבדל במחירים? אני מנסה כבר חודש להשיג ולא מצליח. אם מישהו מכיר מקום שבו ניתן להשיג חלופי, אשמח לדעת פרטים. תודה אחים שלי.
  9. תודה על התשובה המפורטת. אני נוהג ברכב תמיד במצב M (ידני), אני פשוט לא יכול לסבול את ה"אוטומט". אני מעדיף להחליט מתי להעביר הילוך ומתי להוריד הילוך. אני מעלה כשהסל"ד מגיע ל3000, ומוריד בהדרגה לשם בלימה (עם עזרת בלמים רגילים).
  10. כן, המוסך הוא זה שמגיש תביעה לחברה ביפן. לטענתם זה הצליח להם עם לקוח אחר (אותה תקלה). החליפו את כל הרשימה שצירפתי
  11. כן, שמעתי נקישות וחיכוכים בעיקר בהעברה לרברס. הרגשתי שהמצמד לפעמים נלחץ יותר מדי כאילו המנוע הולך להכבות. הרכב טופל במוסך ואני מקווה שהבעיה לא תחזור. הרובוטי של טויוטה פשוט כשלון הנדסי.
  12. אני בטוח שזה מה שהם אמרו, אני יודע עברית.
  13. שלום, ברשתוי טויוטה קורולה שנת 2008 רובוטית שעשתה 71K קילומטר. לאחרונה הייתה בעייה בגיר שבאה לידי ביטוי בנסיעות יחסית ארוכות המלוות בעצירות. בשלב כלשהו בנסיעה, לאחר עצירה ברמזור, הרכב נמנע מלהכנס להילוך ובמקום זה הבהבה נורת הניוטרל. התקלה חולפת מעצמה, כיבוי הרכב לא בהכרח הועיל. להלן סרטון הממחיש את הבעייה: https://www.youtube.com/watch?v=fu0YKKAd22Y בעקבות הבעייה ניגשתי למוסך מורשה ראלקס באשדוד, שם הסבירו לי שזה קורה בגלל נהיגה לא נכונה ברכב. לטענתם, אני צריך להעביר את הרכב לניוטרל בכל עצירה ברמזור על מנת למנוע התחממות של המצמד. כלומר המצמד התחמם יתר על המידה, מנגון ההגנה של הרכב פעל והN הבהב על הצג. זה קצת לא נעים לשמוע שעד עכשיו לא נהגת כראוי ברכב ועליך להתרגל לצורת נהיגה די שונה, ובנוסף להיוודע שזה גרם לתקלה במערכת הגיר שעלות תיקונה הוא 6000 ש"ח. בכל זאת, יש משהו שאני לא מבין בכל הסיפור. כשאני עוצר ולוחץ על הברקס, הרכב לא אמור להפריד בעצמו את המצמד מהמנוע? כיצד הוא התחמם בזמן עמידה? יש כאן משהו לא הגיוני, אלא אם הייתה תקלה שלא קשורה להרגל הנהיגה שלי. אני מקווה שהתביעה שלהם מול טויוטה יפן תעלה יפה, ואני אזוכה בתשלום הלא קטן. רשימת החלפים בתיקון: תודה!
  14. כלומר, האם ניתן להפוך גיר של רכב מסויים מידני לאוטומט או להיפך? אם כן, זה באמת מתבצע? זה משתלם? זה תלוי בסוג הרכב? תודה!
×
×
  • Create New...