Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהגים בלי לב


500Abarth
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקרה פסק דין מבית המשפט המחוזי מלפני 3 ימים.

 

נלמד ביחד כיצד שופטי ישראל מתייחסים לכלבים על 4 ולכלב על 2

 

שווה לקרוא

אתה צריך להחליט

יש התעללות או שיש תאונה

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ציטוט מסוף פסק הדין אולי לא הגעת לשם כדי להבין שדין דומה כמעט חל על האדם ועל הכלב

 

אנומבקשים עוד לתת ביטוי להיבט הנורמטיבי בתיק זה. כפי שציין גם בא-כוח המדינה, המרחקבין אלימות נגד בעלי-חיים לבין אלימות כלפי אדם איננו רב,

 

 

 

ולכן ההתייחסות של הנהג הייתה אמורה להיות כאילו פגע בבן אדם .

 

ומאדם מבין כמוך אני מצפה ליכולת להקיש ממקרה למקרה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

החלמה מהירה לכלב , נקרע לי הלב כל פעם שאני שומע סיפור כזה ,או על התאכזרות לבעלי חיים . קרה לי מקרה דומה כשהייתי בן 15 ,מכונית פגע בכלב שלי בזמן שחצינו את הכביש במעבר חציה , הכלב הלך לפני כמה מטרים(היה עם רצועה) ונהג שלא שם לב עליו פשוט נסע ופגע בו , בזמן שאני רץ לכלב הוא פשוט דפק גז ונסע משם. למזלי זה הסתיים בצלע שבורה לכלב , אחרי שבפוקוס גיליתי איפה הוא גר ,לקחתי סכין יפנית והלכתי לנקום ,לא לדאוג לא רצחתי אף אחד,רק את הצמיגים:evil: ,כן כן ילד בן 15 שלא חושב יותר מדי.

אם זה היה קורה לי היום לא נראה לי שהייתי מצליח להתאפק ,במיוחד שהכלב כבר כל כך הרבה זמן איתי.

נשים אי אפשר איתן,וכבשים לא יודעות לבשל .......:-D

פורסם
ציטוט מסוף פסק הדין אולי לא הגעת לשם כדי להבין שדין דומה כמעט חל על האדם ועל הכלב

 

אנומבקשים עוד לתת ביטוי להיבט הנורמטיבי בתיק זה. כפי שציין גם בא-כוח המדינה, המרחקבין אלימות נגד בעלי-חיים לבין אלימות כלפי אדם איננו רב,

 

 

 

ולכן ההתייחסות של הנהג הייתה אמורה להיות כאילו פגע בבן אדם .

 

ומאדם מבין כמוך אני מצפה ליכולת להקיש ממקרה למקרה

 

הצלחת לבלבל את יכולת ההיקש שלי

בתחילה ציפית שאצליח להקיש דין זהה בין כלב לבהמה , אח"כ בין כלב לחפץ/רכוש אחר אח"כ בין כלב לאדם ובמקביל בין התעללות לבין תאונה .

 

אפילו כשנתקלתי בההגדרה בפקודת הדיג בה רשום כי "דג הוא כל חיית מים הגם שאינה דג" היתי פחות מבולבל.

פורסם

כנראה שבאמת אתה לא מבין .

 

אז ניפרד כאן לשלום ולא להתראות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

פותח השרשור, ישה ושאר המשחיתים זמנם לריק שמנסים להסביר למר IGALR היקר, אני תופס ממכם כמו שאני תופס מפותח השרשור על הסבלנות. קל וחומר ההשתדלות להסביר לו בין טוב ורע בין פגע וברח למעבר חציה ובין כלב לבהמה, שאפו באמת.

 

עברתי בקצרה על התשובות שלו ובאמת שלא ידעתי אם לצחוק או לבכות, אמנם יפה שהכתיבה וההגייה שלו משתפרת מט'רד לט'רד אבל הקשר בינו למציאות רחוק בהחלט. אני הייתי נכנע כבר בהודעה הראשונה. כנראה שיש לכם "אמפטיה" בשבילו.

 

ויגאל בשביל להקל עליך. אני כן עורך דין. והפתעה - כלב הוא אכן רכושו של האדם בין אם הוא בהמה ובין אם לאו.

 

אני יכול לקוות רק שהכל נעשה "בהומור".

אברה קדברה

פורסם
קודם כל, איחולי החלמה מהירה לכלב שלך.

 

וחוץ מזה אני חייב להגיד אני חייב להגיד שרמת האיפוק שלך במקרה הזה פשוט מעוררת הערכה.

הרבה אנשים אחרים (יכול מאוד להיות שגם אני) היו פשוט מעצבים לו מחדש את הפנים ברגע שהיו משיגים אותו.

+1

 

אם מישהו היה מנסה לדרוס את הכלבה שלי או אותי, אני באמת לא הייתי טורח לשאול אותו בנימוס.

הייתי משווה את רמת העיקום של הפגוש לפניו.

 

איחולי החלמה לכלב ובאמת כל כך הכבוד!

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

חברים יקרים כולל אותך יגאל היקר,

הוגשה תביעה בגין אי מסירת פרטים וניסיון לתקיפה של הנהג.

 

עכשיו הכל תלוי במערכת המשפט, בואו נראה כמה זמן יקח לתיק הזה להיסגר, כולי תקווה לכתוב כאן את התוצאה לכשתבוא.

בהצלחה לי, ובעיקר לצדק בבית המשפט הישראלי.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם
חברים יקרים כולל אותך יגאל היקר,

הוגשה תביעה בגין אי מסירת פרטים וניסיון לתקיפה של הנהג.

 

עכשיו הכל תלוי במערכת המשפט, בואו נראה כמה זמן יקח לתיק הזה להיסגר, כולי תקווה לכתוב כאן את התוצאה לכשתבוא.

בהצלחה לי, ובעיקר לצדק בבית המשפט הישראלי.

 

מכל הפלפולים וקשקושים אסביר את דעתי באופן הבהיר ביותר ואת התחזית שלי.

המשטרה לא תעשה לו כלום במקרה הגרוע מבחינתך תזמן אותו כדי לשמוע את גרסתו ואז תסגור את התיק,

ולמה אני אומר שזה המקרה הגרוע מבחינתך כי אז הוא יתבע אותך על הנזק לרכב.

 

אני מקווה שברור לך שגרסתו תיהיה שונה ותתאר את כלב הדוברמן שלך כתוקפן ואותך כחסר אחראיות המטייל עם כלב כזה שנובח ורודף אחרי מכוניות תמימות ללא רצועה ואמצעי ריסון.

פורסם

בהצלחה!

אל תשכח לעדכן, גם אם כולנו יודעים שהסופו של התהליך יהיה בעוד שנתיים - שלוש. :roll:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מה שכן 500ABARTH, לאחר שדרס אותך ועלה לך על הרגל היית צריך להתפנות לביח ואז להגיש תלונה

 

מקווה שהעניין לא יסגר שוב במהרה "מחוסר עניין לציבור" או שקר כלשהו

אברה קדברה

פורסם
מכל הפלפולים וקשקושים אסביר את דעתי באופן הבהיר ביותר ואת התחזית שלי.

המשטרה לא תעשה לו כלום במקרה הגרוע מבחינתך תזמן אותו כדי לשמוע את גרסתו ואז תסגור את התיק,

ולמה אני אומר שזה המקרה הגרוע מבחינתך כי אז הוא יתבע אותך על הנזק לרכב.

 

אני מקווה שברור לך שגרסתו תיהיה שונה ותתאר את כלב הדוברמן שלך כתוקפן ואותך כחסר אחראיות המטייל עם כלב כזה שנובח ורודף אחרי מכוניות תמימות ללא רצועה ואמצעי ריסון.

 

התביעה הוגשה בצורה פרטית.

אינני מצפה לחסדי המשטרה וכמו שאמרתי לא פעם, אינני מחפש פיצוי כספי מהחלאה אלא רק לבזבז את זמנו/ למרר את ימיו ואם ירצה המזל שגם יקבל כמה חודשי עבודות שירות - אמן.

יעלה כמה שיעלה, זו תהיה הנקמה המתוקה שלי.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם
מה שכן 500ABARTH, לאחר שדרס אותך ועלה לך על הרגל היית צריך להתפנות לביח ואז להגיש תלונה

 

מקווה שהעניין לא יסגר שוב במהרה "מחוסר עניין לציבור" או שקר כלשהו

 

ואת הנעל היה צריך לשלוח לסנדלר כדי שייתן חוות דעת מומחה על מצב השרוכים.


×
×
  • תוכן חדש...