Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהגים בלי לב


500Abarth
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יגאלר, לפעמים כשאין משהו חכם להגיד עדיף לשתוק.

 

אחד מתקשר לעורך דין ומספר לו שהיה מעורב בתאונת דרכים

העורך דין אומר לו "אל תזוז אני בדרך עם העדים"

פורסם
עכשיו, אחרי שדעך האנדרנלין, בצורה מסויימת.

אני יכול לכתוב את מאורעות בוקר אמש.

 

כמידי בוקר, יצאתי עם הכלב שלי לגינה הציבורית שממול לביתי.

 

מעט רקע,

השעה, שש וחצי בבוקר

המיקום, שכונה שקטה בתל אביב ברחוב צדדי עם פסי האטה בגובה של הר.

מי שלא רוצה להרוס את המכונית שלו, רצוי שיסע שם לא יותר מ30 קמ"ש שלא לדבר על הנסיעה מעל לפסי ההאטה.

 

על כל פנים, התחלנו ללכת לכיוון הבית שנימצא כאמור ממול לגינה כאשר בינהם יש כביש (עם מכוניות שחונות לשני צידיו).

על מעבר החציה, הכלב חצה ראשון ואני בעקבותיו.

באותו הרגע, בערך משום מקום הגיחה מכונית במהירות שלדעתי עלתה על 50 קמ"ש והעיפה את הכלב לקיבינימאט.

 

לכל אלא שדורשים לשלומו, אציין כי בדרך נס הוא לא שבר כלום והוא כרגע בבית, מחלים ממכות יבשות בעיקר.

 

הנהג הפוגע, למרות הצעקה שלי, למרות שראה את הכלב עף באוויר, למרות שגם אותי פיספס במעט פחות מ20 סנטימטר ועל אף שנשבר לו הפגוש הקידמי,

החליט שלא ממש מתאים לכבודו לעצור, לחץ על הגז והמשיך לנסוע.

 

ביקשתי מאחד השכנים שנכח לארוע, להזעיק את הוטרינר ולטפל בכלב ומייד התחלתי לרוץ אחרי המכונית.

למזלי , אותו ברנש חנה בהמשך הרחוב בסמוך למרכז מסחרי.

 

נדהמתי מקור הרוח שבו יצא מהמכונית, בדק את הפגוש והתכוון ללכת לכיוון האזור המסחרי להמשך עיניניו.

פניתי אליו במילים יפות ולהלן ציטוט השיחה:

 

אני: לא שמת לב שדרסת כלב והוא עף באויר? לא שמעת את הבום?

נהג: אני לא יודע על מה אתה מדבר...

אני: אז למה טרחת לבדוק את הפגוש של המכונית שלך? הוא נראה שבור (שבור מאוד למען האמת).

נהג: מה יכולתי לעשות? הוא קפץ לי לגלגלים.

אני: לעצור לפחות? לבדוק אם יש צורך בעזרה? אני מבין שהבחנת שדרסת כלב ולכן החלטת לא לעצור. גם אם זה היה ילד היית ממשיך?

נהג: לא מגיב.

אני: הכלב נפגע והוא בדרכו לוטרינר, אני מבקש ממך את הפרטים, אצור איתך קשר מאוחר יותר.

נהג: אני לא נותן שום פרטים

אני: אין בעיה , אזמין ניידת.

 

הוזמנה ניידת (התחיל גשם מטורף).

באותו זמן, הפושע המשיך בסידוריו.

לכששב, נכנס למכוניתו והתכוון להמשיך בשיגרת יומו.

אמרתי לו שהוזמנה ניידת ויואיל בטובו להמתין לבואה.

הוא כמובן סירב בתוקף והניע את המכונית.

נעמדתי לפני הרכב ואמרתי לו שהוא מפה לא זז לפני שהוא נותן פרטים או ממתין לניידת.

הוא לא נדהם כל כך מההצהרה וניסה לדרוס אותי הפעם עם המכונית (יש עדים).

 

על כל פנים, בסופו של דבר הוא אכן נסע, לא לפני שעלה לי על הרגל וברח מהמקום.

הניידת, לכל המתענינים הגיעה אחרי קרוב ל 20 דקות.

 

ועכשיו למסקנות.

מצטער מראש בפני כל אלו שיתרעמו מהאנלוגיה שבין דריסת בעלת חיים לבין דריסת בן אדם, בעיני אין שונה.

כנהג אחראי, גם אם הייתי פוגע בעמוד מברזל , הייתי עוצר את הרכב בצד ובודק את הנזקים כל שכן במקרה של פגיעה בבעל חי.

במעלה הרחוב ישנו בין ספר יסודי, ילדים מגיל 6 עד גיל 12 עוברים בדרך זו מידי יום ומגיחים בין מכוניות.וזו הסיבה המרכזית לפסי ההאטה ההיסטריים.

לא ברור לי מה גרם לא לדהור שם במהירות לא סבירה שכזו (אולי רכב חברה?) אבל המהירות שלו היתה גבוה.

 

אם להתעלם מכל סיפור הדריסה עצמו, מה שהרתיח אותי מעל לכל הוא שטרחתי להגיע אליו, הסברתי לו את שעשה ( הוא הודה שדרס) ועדיין סירב לתת את פרטיו.

מדובר באדם מבוגר (לדעתי בסביבות גיל 60 או צפונה) אך ככל הנראה ללא שיקול דעת.

 

הוגשה תלונה במשטרה נגדו (לצערי בעיקר בנושא ניסיון הדריסה שלו אותי) אך מסתבר שישנו חוק המגן על בעלי חיים (לא בדיוק בקיא בו - מחר אקבל עידכון ממקור משפטי מוסמך) שהעונש המירבי בוא יכול להגיע ל3 חודשי שירות.

 

עכשיו, אם במקרה הנהג הפוגע קורא שורות אלו, אני מאחל לך שיפגעו בך בדיוק כמו שאתה פגעת וברחת.

לצערי, אתה לא שונה מכל החלאות שדורסים אנשים ובורחים הביתה לשטוף את המכונית ולהעלים ראיות.

אתה מייצג בעיני את חלאת המין האנושי ומטריד אותי לחשוב שאדם בגילך יושב מאחורי ההגה ומסוגל לדברים כאלו.

כל זאת מעבר לעובדה שנהגת במיהרות בלתי סבירה בעליל בהתחשב בתנאי הדרך שבה קרה האירוע.

 

מכיוון שמלכתחילה אינני מעוניין לתבוע אותך לשם פיצוי כספי (למשל תשלומים לוטרינר ולתרופות), אני מודיע לך כי אני מתכוון להשקיע ממיטב כספי וזמני על מנת לעשות לך שירות ולגרום לך לבצע עבודות שירות לתקופה מסויימת (בבית לוינשטיין למשל) כדי שתיווכח להבין מה יכולת לעולל להולך רגל.

 

 

אנא מכם, תנהגו במשני זהירות על אחת כמה וכמה באזורי מגורים.

לעולם אין לדעת מה יקפוץ לכביש.

ואם כבר קרה, חס וחלילה. בבקשה לעצור ולבדוק את חומרת המצב.

אני מניח שאילולי פגעתם עם מכוניתכם בעמוד, תעצרו ותצאו לבדוק את חומרת הנזק.

 

מצטער שנית בפני כל אלו שאולי נפגעו מהאנלוגיה של דריסת חיה לדריסת אדם.

מצטער גם על החפירה.

 

לילה טוב ונסיעות בטוחות לכולם.

 

שלום,

 

סיפורים כמו שלך אני שמעתי ומכיר.

את הנהג אני לא מאשים, הוא בסה"כ חלאת אדם, סוג של מפלצת.

אני בטוח שמדינת חוק כמו שלנו לא תעשה עימו את החסד הראוי.

אני מצטער מראש על דעותיו הקיצוניות, מבחינתי בע"ח שוות יותר מבנאדם כי לכלב, חתול או כל חיה אחרת אין איך להתגונן.

בכל מקרה האשמים היחידים שאני מאחל להם שידרסו אותם כל בוקר מחדש הם המחוקקים שחוקקו בסה"כ 3 חודשי עבודות שירות ובנוסף השופטים שפשוט לא עושים דין עם המנוולים האלה.

כמו בכל מקרי האונס, שוד של קשישים, תאונות דרכים, אין דין ואין דיין ובטח שאין מערכת משומנת שנותנת הרתעה מספקת.

אצלי השכל הישר אומר קודם כל להיות בנאדם, לצערי המחוקקים, השופטים והשוטרים רחוקים מאוד מההגדרה של של "להיות בנאדם"

 

אני מקווה שלא יקרו עוד מקרים כאלה בעתיד וכמובן הרבה החלמה מהירה לכלב

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם
חברים יקרים כולל אותך יגאל היקר,

הוגשה תביעה בגין אי מסירת פרטים וניסיון לתקיפה של הנהג.

 

עכשיו הכל תלוי במערכת המשפט, בואו נראה כמה זמן יקח לתיק הזה להיסגר, כולי תקווה לכתוב כאן את התוצאה לכשתבוא.

בהצלחה לי, ובעיקר לצדק בבית המשפט הישראלי.

 

התביעה הוגשה בצורה פרטית.

אינני מצפה לחסדי המשטרה וכמו שאמרתי לא פעם, אינני מחפש פיצוי כספי מהחלאה אלא רק לבזבז את זמנו/ למרר את ימיו ואם ירצה המזל שגם יקבל כמה חודשי עבודות שירות - אמן.

יעלה כמה שיעלה, זו תהיה הנקמה המתוקה שלי.

 

כדי שתביעה פלילית תוגש באופן פרטי (בלשון החוק קובלנה ) העבירה עליה מבקשים לתבוע אמורה להיות מנויה בתוספת השניה לחוק סדר הדין הפלילי.

 

אשמח אם תאיר את עינינו על מה הסתמכתם , כי אני הקטן לא מצאתי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כנראה שבאמת אתה לא מבין .

 

אז ניפרד כאן לשלום ולא להתראות

 

:mm_yeah:

 

עזוב אותו הבנאדם לא מבין אפילו את עצמו, אתה מצפה שיבין את דבריך הנאורים?

איש איש באמונתו יחיה

פורסם
קודם כל, איחולי החלמה מהירה לכלב שלך.

 

וחוץ מזה אני חייב להגיד אני חייב להגיד שרמת האיפוק שלך במקרה הזה פשוט מעוררת הערכה.

הרבה אנשים אחרים (יכול מאוד להיות שגם אני) היו פשוט מעצבים לו מחדש את הפנים ברגע שהיו משיגים אותו.

 

מסכים..

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם

יגאל כנראה שאתה נמנה בין אנשי הפגע וברח.

אתה מדבר כמו אחד שחיי בתחתית הפח האנושי ואני מצטער שיש אנשים כמוך בינינו.

יותר מזה אני מבין למה העולם שלנו נראה כמו שהוא נראה כשיש אנשים עם חשיבה כמו שלך.

שיהיה לך הצלחה בהמשך החיים :)

2017 Citroen C3 Shine

פורסם
יגאל כנראה שאתה נמנה בין אנשי הפגע וברח.

אתה מדבר כמו אחד שחיי בתחתית הפח האנושי ואני מצטער שיש אנשים כמוך בינינו.

יותר מזה אני מבין למה העולם שלנו נראה כמו שהוא נראה כשיש אנשים עם חשיבה כמו שלך.

שיהיה לך הצלחה בהמשך החיים :)

 

אתה חושב שזה בסדר להסתובב עם כלב ללא רצועה ?

אתה חושב שזה בסדר לאפשר לכלב לרוץ לכביש ?

נראה לך הגיוני לחפש תרוצים ולא לבדוק מה לא עשית בסדר ?

אתה בטח מאלו שעובר באדום או לא נותן זכות קדימה ואח"כ מתלונן שהנהג השני הופיע משום מקום .

 

 

כנראה שאתה נמנה עם אלו שלא יכולים להבחין בין העיקר לתפל.

פורסם

אני לא מבין למה כולם תוקפים ככה את יגאל, הוא סה"כ רצה להסביר לפותח השרשור שהוא יכול להסתבך.

כמה שמדובר במקרה עצוב, וזה שהנהג שדרס את הכלב הוא חלאה. תחשבו על זה בצורה הפוכה:

 

אתה קם בבוקר נוסע, פתאום קופץ לך איזה בולדוג לכביש, בגלל שהבעלים שלו מסתובב בלי רצועה.

אתה מקבל מכה נהרס לך כל הפגוש, וחס וחלילה גם יכלת לסטות מהכביש להתקע באיזה עמוד ולמות - בגלל כלב בלי רצועה.

 

עכשיו מפה - נהג נורמלי - אם הוא היה מבחין שהוא דרס חתול או כלב במזג אוויר נורמלי הוא היה יוצא מהרכב ובודק מה קרה.

אם בן אדם נוסע בכביש מהיר על 100 ודרס חתול או משהו, הוא לא יעצור ויסכן את עצמו כדי לפנות את החיה.

כמה פעמים נסעתם בכביש וראיתם גופות של חתולים? והייתם צריכים לתמרן?

 

עכשיו אותו בן אדם כנראה נלחץ ונבהל, בוקר חורף הכל גשום. ואמר טוב אני אמשיך בסידורים ואני אסדר את הפגוש דרך המקיף.

אותו נהג היה יכול לעצור, לצאת מהרכב. ולהתחיל לריב איתך ולומר לך שהוא תובע אותך ושבגלל רשלנות שלך הרכוש שלו נהרס - הפגוש של האוטו, וגם הוא היה יכול לסטות ולדרוס איזה ילד או להתקע בעמוד.

 

היית צריך לצלם את התמררור שמורה לנסוע לאט, ולצלם את הפגוש של הרכב שלו והמכה שהכלב שלך קיבל.

עד פה לדעתי האשמה היא שלך ולא של הנהג והנזק שנגרם זה לו, הוא לא אשם שאתה הולך בלי רצועה.

אבל מרגע שביקשת ממנו פרטים בצורה יפה והוא דרס לך את הרגל??? יש לך סימני חבלה על הרגל?? מפה באמת מדובר בחלאה, ואולי באמת יחמירו איתו אם יש הוכחה שהוא דרס לך את הרגל וסימנים.

 

יכלת גם ליפול על אחד שהיה יוצא מהאוטו ומתחיל לריב איתך ומאשים אותך שבגלל הכלב נהרס לו הפגוש של הרכב ותובע אותך לנזיקין בגלל שאין לו מקיף. גם אמרת שהוא בן 60 אולי הוא לא הבחין במה הוא פגע ואין לו ראיה טובה??

לי אישית מפריעים יותר דורסי החתולים שלא מפנים אותם מהכביש ואז דורסים אותם שוב ושוב.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

לא קראתי את כל השרשור ולכן אולי השאלה קצת דפוקה אבל אשאל בכל זאת - מה שהבחורצ'יק עשה, זה בעצם תאונת פגע וברח. האם זו לא עבירה פלילית?

במקרה הזה, לא משנה מאיזה צד להסתכל מי אשם - אתה או הנהג, הוא אוטומטית יועמד לדין בגלל שהיה מעורב בתאונה וברח, לא?

 

בכל מקרה - לי כחובב כלבים מושבע שיש לו אהבה בלתי ניתנת לתיאור לכלבו, אין מילים כדי לתאר מה הייתי עושה במצב הזה(חס וחלילה). מצד אחד הצורך פשוט להרוג את הבנאדם ההוא גדול באופן מטורף, מצד שני לא הייתי יכול לעזוב את הכלב.

בכל מקרה, אני מקווה שאותו הזבל שלא מגיע לו לחיות שהוא בן של לא רוצה להגיד מי ואמא שלו עושה דברים שאני לא רוצה להגיד מה ובאמת שהשמוק הזה עצבן אותי רק מהקריאה של הסיפור שלך ואני מאחל לו שיכנס באיזו מרצדס שחורה ולא ייפגע אבל שהרכב שלו יילך קיבנימט ושמהמרצדס יצאו כמה "חבר'ה" וילמדו אותו לקח שיגרום לו לערער על עצמו כבנאדם ולשחזר את חייו עד ילדותו כשאכל מרק אצל סבתא.

 

לך אני אתן עצה - אל תשחרר את הכלב מהרצועה במקומות שבהם נוסעות מכוניות. זה מסוכן ועובדה שלמדת את זה על בשרך.

והכי חשוב - מאחל החלמה מהירה לכלב שלך ושלא יקרו מקרים כאלה יותר!

פורסם
אתה חושב שזה בסדר להסתובב עם כלב ללא רצועה ? לא

אתה חושב שזה בסדר לאפשר לכלב לרוץ לכביש ? לא

נראה לך הגיוני לחפש תרוצים ולא לבדוק מה לא עשית בסדר ? לא

אתה בטח מאלו שעובר באדום או לא נותן זכות קדימה ואח"כ מתלונן שהנהג השני הופיע משום מקום .

 

 

כנראה שאתה נמנה עם אלו שלא יכולים להבחין בין העיקר לתפל. גם אתה

 

הרשלנות של האחד אינה פותרת את האשמה של הנהג שברח ממקום התאונה ולא נתן פרטים ונסע במהירות שאינה מאפשרת עצירה ומתן זכות קדימה במעבר חציה..

 

הזוג שדרס את הילד עם הקורקינט החשמלי , על מעבר חציה , האישום לגבי הדריסה בוטל , אבל בגלל הבריחה קיבלו השניים מאסר בפועל של 3 שנים למיטב זכרוני.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אני לא מבין למה כולם תוקפים ככה את יגאל, הוא סה"כ רצה להסביר לפותח השרשור שהוא יכול להסתבך.

כמה שמדובר במקרה עצוב, וזה שהנהג שדרס את הכלב הוא חלאה. תחשבו על זה בצורה הפוכה:

 

אתה קם בבוקר נוסע, פתאום קופץ לך איזה בולדוג לכביש, בגלל שהבעלים שלו מסתובב בלי רצועה.

אתה מקבל מכה נהרס לך כל הפגוש, וחס וחלילה גם יכלת לסטות מהכביש להתקע באיזה עמוד ולמות - בגלל כלב בלי רצועה.

 

מה זה משנה מי אשם? הנהג פגע בכלב הוא צריך לעצור!

מבקשים ממנו פרטים - הוא צריך לתת נקודה.

 

תאר לך נהג פוגע בהולך רגל שחצה את הכביש באור אדום או בריצה את כביש החוף.

הנהג אשם- לא! אבל ברור לכולנו שהוא צריך לעצור.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הפקרה היא עבירה לפי סעיף 64א .

סעיף בו הואשם הזוג שפגע בילד וסעיף בו הואשם שי סימון או ימיני (אחד מהם הורשע בסיוע והשני בהפקרה)

נוסח הסעיף :

 

נוהג רכב המעורב בתאונה, והוא ידע, או שהיה עליו לדעת, כי בנסיבות המקרה עשוי היה להיפגע אדם, ולא עצר במקום התאונה, או קרוב לו ככל האפשר, כדי לעמוד על תוצאות התאונה, דינו – מאסר שבע שנים, עם קנס או ללא קנס, ובלבד שלא יוטל עליו מאסר-על-תנאי בין כעונש יחיד ובין כעונש נוסף ולא יינתן עליו צו מבחן.

 

 

 

כל המטיפים ל "תאר לך שזה היה ילד" . נו תארתי לעצמי ו.... ?!?!

נפגע כלב ולא אדם אז אין כאן עניין של הפקרה.

אני בטוח שכל חובבי הכלבים יפי הנפש יודעים לצפות התנהגות של כלב פגוע/פצוע/בהלם ובטלפתיה יודעים לצפות את ההתנהגות של כלב שלפני שניה התפרץ לכביש או סתם רדף אחרי רכב חולף

אבל ניתן בהחלט להבין גם כאלה שלא ניחנו בכוחות על כך שניתן להבין את חששם לצאת לבדוק מה עלה בגורלו של כלב/חתול או כל חיה אחרת.


×
×
  • תוכן חדש...