היי, אני כבר ממש מבולבל, אז אשמח לעזרה..
חשבתי לקנות מערכת מולטימדיה, להחליף את הרדיו דיסק הנשלף שיש לי כרגע ברכב.
מכיוון שאני לא אוהב IGO, וחשוב לי ניווט (WAZE), רוב מערכות המולטימדיה שראיתי לא מתאימות.
באחד מהחיפושים שלי בautodepot, מצאתי את המגנט של tetrax, ומצאתי לו מיקום בdashboard, וכך האייפון מולי בזמן הנסיעה.
ובנוסף, מכיוון שצריך לחתוך בפתח של הרדיו בשביל שיהיה שם double din אמיתי, אני שוקל לוותר על מערכת המולטימדיה (למרות שעדיין לא סופי).
אז מה אני מחפש?
* חיבור לאייפון ושמיעת מוזיקה
* דיבורית
* תמיכה בעברית במכשיר
* כניסת AUX
* הכי חשוב - איזשהו mount של שלט להגה - שאפשר לשלוט על הרדיו, ווליום והכי חשוב - האייפון (עם רצועה למשל שמתחברת לגלגל).
אלא אם, ואין לי מושג אם בכלל אפשר לעשות כזה דבר, ניתן לשנות את ההגה ולהוסיף עליו כפתורים לשליטה מההגה.
תודה מראש לעוזרים