Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו מכיר את wheeler פרסום על רכבים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

חבר המליץ לי על החברה "ווילר" לפרסום על רכבים, שכביכול משלמים לנהגים שיעטפו את רכבם בפרסומת כלשהי סכום בכל חודש פר קמפיין. רציתי לדעת אם מישהו מכיר את החברה \ יודע משהו \ ממליץ \ לא ממליץ?

 

תודה

פורסם

האתר מדבר על תשלום חודשי, הסכם ההתקשרות מדבר רק על רבעוני ומזכיר אפשרות לדחות תשלום ברבעון שלם.

האתר מדבר על לבחור אילו קמפיינים אתה משתתף בהם, הסכם ההתקשרות מדגיש שסירוב להשתתף בקמפיין הוא עילה לסיום התקשרות ...

 

אני אתן למישהו אחר להתגלח עליהם 2 רבעונים לפחות לפני שאני מגבש דעה.

the london underground is not a political movement

פורסם

נשמע חצי מסריח. אפילו סרטון ההסברה שלהם נראה חצי הזוי 3/4 על גראס ומבוצע ע"י גמד מורעב בשעת לילה מיותרת. נשמע לי לא מומלץ.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני אהבתי את זה:

אנו עשויים להתקין ברכבכם גם יחידת GPS, התקנה אורכת בין חצי שעה לשעה.

כדי שהם גם ידעו איפה הפרסומת שלהם נמצאת בכל זמן נתון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

רעיון יפה. אני זוכר שעוד לפני עשור, כשרק התחילו עם מדבקות כאלה, הייתי מתקשר לחברות הפרסום

ושואל אם בא להם להשתמש בלנטרה שלנו. לצערי, באותה תקופה איש לא השכיל להבין את הפוטנציאל.

 

בד"כ אני נוטה להיות סקפטי בקשר לדברים האלה, אבל הפעם ניכר שמישהו פה עשה עבודה מאד יסודית.

הדיסקליימר מתייחס יפה לנושאים מקצועיים - נזק לצבע הרכב, הרגלי נהיגה, השפעה על נושא הביטוח וכו'.

האמת היא שאם הדייהטסו המשפחתית לא הייתה חונה רוב היום בחניון תת"ק, הייתי שוקל לנדב אותה למשימה.

 

כרגע אני רואה פה שתי נקודות בעייתיות. קודם כל, אם תסתכלו על שלטי החוצות ברחוב, תראו שרבים מהם פשוט

עומדים ריקים באין מפרסם. מה קורה כשאין מספיק מפרסמים לכמות המכוניות? האם ממשיכים לנסוע עם הפוסטר

הישן? האם מסירים אותו ומפסיקים לקבל תשלום? לא ברור... עניין נוסף הוא הקטע של המדבקות על החלונות

והשמשה האחורית. רמת הנהיגה בארץ נמוכה מספיק גם בלי זה, אז עוד לפגוע באופן יזום בשדה הראייה?

הדבקה כזאת מפריעה גם לרוכבי דו"ג שרגילים להביט דרך שמשות הרכב שלפניהם ע"מ לראות מה קורה

בהמשך הדרך. בקיצור, הייתי שמח אם החברה הייתה נמנעת מהצעות כאלה, אשר בשם התשוקה לכסף

עשויות לגרום יותר נזק מתועלת.

 

סה"כ ההתרשמות שלי חיובית ואינני רואה מניעה להיכנס להסכם איתם. כמו תמיד, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות.

×
×
  • תוכן חדש...