Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי באוטו נורות הלוגן H4 100W/90W 8000K והם עושות אור לבן נקי וחלש

אני רוצה נורות שיעשו אור כחול ושיאירו מספיק (דמוי קסנון)

SUBARU IMPREZA 1995

SUB: ROCKFORD P2D212 MONO: ROCKFORD 500-1 AMP: BOSS CX600 6X9: ROCKFORD P1694C COMP:LIGHTNIN AUDIO S4.65C

פורסם

תזמין באייבי זוג פשוט שמוציא אור כחול.

אף יצרן מכובד ואיכותי לא מייצר את הצבעים האלה. במקסימום לבן עם נגיעות כחול להדמות קסנון.

אגב 100W/90W זה לא המתח של האוטו ושל הנורות מערכת החשמל שלך יכולה לההירס ,בית המנורה ועוד הרבה רכיבים.

ממליץ לך לא להשתמש בזה אלא ב 55W/65W בלבד!

Honda Civic Mugen RR

פורסם

נעלמתי קצת 8)

לעניין החוקיות אני מודע וגם לזה שיכולה להגרם לי בעיה בחשמל בגלל מה שיש לי.

 

הזמנתי כמה מאיביי אבל תמיד יצא אור לבן ואני לא מוצא אור כחול!!

 

נ.ב.

אני מהרצליה

SUBARU IMPREZA 1995

SUB: ROCKFORD P2D212 MONO: ROCKFORD 500-1 AMP: BOSS CX600 6X9: ROCKFORD P1694C COMP:LIGHTNIN AUDIO S4.65C

  • ספונסר פורום
פורסם

בדוק בחנות האביזרים אמריקן סטייל שברעננה.

אם בא לך לנסוע טיפה יותר רחוק, אז בחולון יש את רד-ליין שמתמחים באביזרי רכב כאלו.

×
×
  • תוכן חדש...