Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

בת זוגתי מחפשת רכב, התקציב הוא עד 60 אלף.

 

היא לא רוצה רכבים בסגנון של פג'ו 107/אלטו וכ'ו.

 

הרכב שהיא מחפשת צריך להיות בגודל של מאזדה 3 וכ'ו, לא ג'יפ.

 

היא לא נעולה על משהו ספציפי.

 

הדרישות שלי מהרכב הוא אמינות, מדובר בטח על רכבים שהם 3-5 שנים על הכביש לכן אין כבר אחריות.

צריכת הדלק של רובם בטח זהה.

 

אשמח לקבל המלצות מאנשים שיש לכם רכבים שזאת עלותם והם מרוצים מהרכב.

 

בתודה, בן.

Got To love It

פורסם

מגוון המכוניות המשפחתיות שקיימות נמכרות במחירים האלה שנת 2008 מליסינג

מאזדה 3

טויוטה קורולה

ניסאן טידה

סוזוקי SX4

סובארו אימפרזה B3

סובארו אימפרזה(הזו שטיפה יותר ישנה ואינה B3)

יונדאי I30

לאנסר קלאסיק ניתן לקנות אפילו בפחות

חלקם חורגים קצת לכיוון ה65 אלף

בהצלחה

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

השאלה אם כדאי לרכוש מליסינג.

לרוב זה רכבים שהיו מושכרים או אצל אנשים שלא באמת אכפת להם מהאוטו(טיפולים לא בזמן וכ'ו).

Got To love It

פורסם

א-ל תקנה מהשכרה אלא מליסינג

ליסינג לוקחים לרוב אנשים בתחום ההי-טק וקשה לי להאמין שהם ערסים שקורעים את הרכב

לדעתי אין בסיס לטענה הזו וכמו כן מוצעת לך שנה אחריות והתחייבות לטרייד אין עתידי

בהצלחה

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני אישית יכול להמליץ על הרכב שלי - שברולט קרוז, רכב מאובזר ומפנק שנוחות הוא השם השני שלו.

לפני כמה חודשים ביררתי וההצעות הזולות ביותר עמדו על 75K לרכבי 2009 (השנה הראשונה בארץ) אבל בקרוב מתחלף שנתון אז אני מאמין שהמחירים כבר ירדו עוד ובהחלט עשויים להגיע לטווח שלך או קצת מעליו.

 

להמלצות "על הנייר" מצטרפת גם פוקוס ששכחו לציין.

פורסם

לזוגתי יש סובארו B4 שנת 2005.

אמרתי שאני אמכור כאשר הגיל יתן את אותותיו.

אבל זה עדיין לא קרה, למזלי. טפו טפו, חמסה חמסה, שום, בצל, עין קרפדה.

מה שכן, יחד עם האמינות הטוטאלית, תצרוכת הדלק בעיר בעייתית. בכביש זה סביר ביותר.

פורסם
והתחייבות לטרייד אין עתידי

 

אתה יודע,כל אחד יכול להתחייב לטרייד אין עתידי,גם אתה וגם אני.

 

אף אחד לא מתחייב בכמה לרכוש את הרכב (בדרך כלל שוחטים כל אחד שעושים טרייד-אין,"הכח" בידך כשאתה בא לרכוש רכב)

 

מבחינתם של החברות זה אתה ש"תקוע" עם הרכב,הם מצידם רוצים אותו בכמה שפחות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אני אישית יכול להמליץ על הרכב שלי - שברולט קרוז, רכב מאובזר ומפנק שנוחות הוא השם השני שלו.

לפני כמה חודשים ביררתי וההצעות הזולות ביותר עמדו על 75K לרכבי 2009 (השנה הראשונה בארץ) אבל בקרוב מתחלף שנתון אז אני מאמין שהמחירים כבר ירדו עוד ובהחלט עשויים להגיע לטווח שלך או קצת מעליו.

 

 

 

להמלצות "על הנייר" מצטרפת גם פוקוס ששכחו לציין.

 

 

שברולט קרוז זה אחד הרכבים הכי לא בטיחותיים שיש. כמו לנסוע בקופסת קרטון לכן הוא יורד מהפרק.

 

הb4 אחלה רכב, רק שהוא ממש מטחנת דלק.

Got To love It

פורסם

הייתי היום בשלמה סיקסט וביררתי כמה הם מורידים בטרייד אין -10% מהמחירון וזה לא הרבה בכלל למצב שבו השוק נמצא כיום.

אין שום מניעה לקנות מליסינג לדעתי(יש ברשותנו רכב ליסינג לשעבר)

B4 לא מטחנת דלק אם משווים לקרוז הצריכה היא דומה לקרוז ואולי אפילו טובה יותר (קרוז -1:8)

בהצלחה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
שברולט קרוז זה אחד הרכבים הכי לא בטיחותיים שיש. כמו לנסוע בקופסת קרטון לכן הוא יורד מהפרק.

 

הb4 אחלה רכב, רק שהוא ממש מטחנת דלק.

 

סלח לי אבל או שאתה מבלבל בין קרוז לאוויאו או שאתה לא יודע מה אתה מדבר.

הקרוז קיבלה ציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק ואפילו צל"ש מבוחני יורו אנקאפ על ההתקדמות הגדולה שביצעה שברולט והציונים שלה בהחלט היו נאים.

לדעתי יש לה מגרעות אחרות כמו ביצועים וקצת בעיות אמינות בשנתונים הרלוונטיים אבל הבעיה הגדולה ביותר היא שהיא נמצאת כ-15 אלף שקלים מחוץ לתקציב.

 

בהצלחה ושבת שלום.

פורסם

תעשה חיפוש באתרי הרכב ותמצא כתבות שקשורות לציון הבטיחות.

לי אישית הייתה חוויה לא נעימה עם קרוז אחת שכורה ממודל 2009 שקיבלתי מהעבודה וכבתה פעמיים במהלך נסיעה. לפי הנציג בחברת ההשכרה הרכב זכה במחשב חדש, אין לי מושג מה באמת הייתה הבעיה והאם המידע באמת נכון.

זכור לי גם שהמשלוח הראשון סבל מבעיה של כיבוי באמצע הנסיעה ונזקק לעידכון תוכנה זמן קצר אחרי ההשקה בארץ.

 

שבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...