Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכשתי Atari 2600 (או: משבר גיל ה- 40 הקדים להגיע)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא זוכר: זה האטארי 2600, מופת דיגיטאלי של סוף שנות ה- 70.

רכשתי אתמול מבחור בכרמיאל, ואמור להגיע אלי במהלך החג.

 

את ילדותי הוא פחות או יותר עיצב, עכשיו נלך ל- EBAY לרכוש את המשחקים שחסרים :-)

אז מי רוצה טורניר space invaders?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Atari-2600-Wood-4Sw-Set.jpg

File:Atari-2600-Wood-4Sw-Set.jpg

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש, אני כבר מחכה לשרשור ה"רכשתי 911 טורבו אדומה". :-)

 

בתזמון מעניין, יש לי Atari Flashback 2 חדש באריזה שאני הולך להעמיד למכירה בשבועות הקרובים.

לא הדבר האמיתי, אבל קרוב למדי, וכל המשחקים כבר בפנים. חברי פורום הסובלים מאותו "משבר" מוזמנים לפנות בה"פ.

 

:scatter:

פורסם

אם אתה לא יודע מה זה, סימן שאתה צעיר משמעותית מ40 :)

 

תתחדש, חתיכת קלאסיקה מצאת לך. האטארי והאדיוקאט היו הלהיט של ילדי ונערי שנות ה80.

שיהיה לך בהצלחה במציאת משחקים.

 

אם אתה מתגעגע ולא מצליח למצוא משחקים שאתה רוצה, יש אמולטורים לחלונות {כגון MAME (Multiple Arcade Machine Emulator)}ורומים (תוכנת המשחק) בשבילם. קצת גיגולים ברשת ואתה מסודר.

 

תהנה :-D

פורסם

כן, אני מכיר את האמולטורים, וברור שאני לא ממש אשחק באטארי הזה, אבל אני אחייך כל פעם שאראה אותו (קצת כמו להחזיק אלפא ישנה, או 205 GTI במקרה שלי ;-) ). בינתיים ראיתי שאין בעיה להשיג בחו"ל פאק-מן, פיטפול, וכו'. עניין של ממש כמה דולרים. שוב, ברור שלא אשחק בזה, אבל רק לראות את זה עובד זה משהו :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לי יש בבית ארוז באריזת קרטון מקורית sega megadrive 2 שקיבלתי למתנת בר מצווה, ואני מקווה שהוא עדיין עובד-עשית לי חשק לבדוק אותו.. למיטב זכרוני יש שם את סוניק הקיפוד 1+2, ואולי עוד כמה קסטות שנראה לי ששכחתי להחזיר לספריית המשחקים לפני שהיא פשטה את הרגל :lol: .

פורסם
זה רק אני, או שאין לי מושג מזה :o

 

הצעירים של היום...

האטארי זו הילדות של שנות ה-80

לפני כמה שנים גם היתה תערוכה של משחקי וינטג במוזאון ת"א. האטארי היה להיט.

אגב, אפשר לרכוש קונסולה חדישה שכבר מכילה 40 משחקים:

http://www.amazon.com/Atari-Flashback-2-Plug-Play/dp/B00093DHIK

 

אם למישהו יש במקרה GAME AND WATCH של נינטנדו למכירה שיצור קשר בה"פ

מסך בודד, מסך כפול אני אוסף אותם.

Donkey_kong.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני עדיין זוכר שבתחילת 83' יבואני אדיוקט שכרו האנגר שלם במגרשי התערוכה הישנים בת"א, כדי להוכיח שהוא עדיף על ה ATARI, ואכן הגרפיקה של האדיוקט היתה מתקדמת יותר, אבל מחיר גבוה יותר ומגוון מצומצם יחסית של קלטות משחק חרצו את גורלו.

בנוסף, גם פיליפס ניסתה להכנס לשוק משחקי הטלויזיה, ללא הצלחה מרובה.

ללא ספק, זה "ה" להיט של תחילת שנות ה 80'.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תתחדשו - אתם משחקים במשחקים מודרניים.

אני מדור ה-Pong (המקורי, על טלויזיה שחור-לבן).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כן, אני מכיר את האמולטורים, וברור שאני לא ממש אשחק באטארי הזה, אבל אני אחייך כל פעם שאראה אותו (קצת כמו להחזיק אלפא ישנה, או 205 GTI במקרה שלי ;-) ). בינתיים ראיתי שאין בעיה להשיג בחו"ל פאק-מן, פיטפול, וכו'. עניין של ממש כמה דולרים. שוב, ברור שלא אשחק בזה, אבל רק לראות את זה עובד זה משהו :-)

 

למה לא תשחק ? לטעמי, טרוניר גברת פאק-מן הרבה יותר טוב מפיפא או פרו.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מגניב

 

אני מחזיק בקומודור 64 אך אין לי משחקים, כנראה היו בארגז שנשכח באחד ממעברי הדירות

 

וגם יש לי sega master system 1987 עם שלל גוייסטיקים, אקדח ליזר, וארגז משחקים

 

ועכשיו סיפור קליל: כשיצא ps3 התכנסנו כל החברה בבית וחיכינו לחבר שקנה את ה ps3

הוצאתי את הסגה, חיברתי והעלתי את המשחק wonder boy,

ואז הגיע החבר עם ה ps3 שכולם היו חמים עליו ורוצים לשחק לראשונה בקונסולה המדוברת, אתם חושבים שמישהו באמת התיחס ל ps3 באותו ערב אחרי שהיו מהופנטים על משחק שגדלו עליו 8)  

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

wonder boy היה גדול באמת.

משחקי GAME&WATCH אני גם מחפש, מסתבר שהורי זרקו את כולם. היה לנו כמובן DONKEY KONG, אבל גם פופאי, MARIO, משהו עם חממה שצריך לרסס את הצמחים, צנחנים הידוע, כדורגל ועוד.

אגב, יתכן שאצל אשתי עוד יש את DONKEY באחת המגירות אצל הוריה - מה שמוסיף לה כמובן הרבה נקודות ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...