Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכשתי Atari 2600 (או: משבר גיל ה- 40 הקדים להגיע)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

קלאסיקה, תתחדש! (מי המוכר מכרמיאל?)

יש לי עדיין את הקומודור 64 עם כל הציוד שלו, אבל עוד בתקופה שהוא היה פעיל, אחי (שהיה אז בן שנתיים-שלוש)

החליט לבדוק מה עושה הכפתור עם הנקודה האדומה בטייפ שהריץ את המשחקים ופשוט מחק את כל תחילת הקלטת.

למי שזוכר, היתה שם איזו "תוכנת" הרצה למשחקים שהיו בהמשך הקלטת. מאז הוא מאופסן איפשהו.

גם אטארי יש לי (עם קסטות אפורות שמנמנות כאלה), לא זוכר איזה דגם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
יש לי בארגז של המיטה מגסון עם משחקים אני מאמין שהוא עדיין עובד

 

מוכר? :wink:

 

הייתי מכור למגסון...לילות שלמים הייתי יושב על משחקים...בקושי הצלחתי לקום לבית ספר...אחח..היו זמנים

פורסם

אם למישהו יש במקרה GAME AND WATCH של נינטנדו למכירה שיצור קשר בה"פ

מסך בודד, מסך כפול אני אוסף אותם.

Donkey_kong.jpg

רק אני רואה דימיון?

 

זוהי נינטנדו 3DS, מודל 2011:

 

hardware_red.png

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הקומדור שלי כל הזמן היה אומר לי "press play on tape".

היה לו רק כונן דיסקטים.

אז בתור ילד בן 7 (אני חושב, כבר לא זוכר), הקלדתי "play on tape"... כמה התבאסתי כשלא קרה כלום, אז הקלדתי שוב, כי חשבתי שאולי עשיתי שגיאת כתיב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
wonder boy היה גדול באמת.

משחקי GAME&WATCH אני גם מחפש, מסתבר שהורי זרקו את כולם. היה לנו כמובן DONKEY KONG, אבל גם פופאי, MARIO, משהו עם חממה שצריך לרסס את הצמחים, צנחנים הידוע, כדורגל ועוד.

אגב, יתכן שאצל אשתי עוד יש את DONKEY באחת המגירות אצל הוריה - מה שמוסיף לה כמובן הרבה נקודות ;-)

 

אחרי החתונה הדבר היחיד שמשמח אצל האישה זה שיש לה GAME&WATCH

עצוב.

 

למי שמחזיק קונסולת DS (על כול סוגיו) יש 2 אוספים מקורים של נינטנדו עם 6 משחקי GAME&WATCH

כולל דונקי-קונג האגדי. נוסטלגיה.

 

רק אני רואה דימיון?

 

זוהי נינטנדו 3DS, מודל 2011:

 

hardware_red.png

לילדים שלי יש שני קונסולות DSI

קונסולה מצויינת במיוחד עם כרטיס SUPERCARD!

מומלץ בחום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אגב קומודור 64. למישהו יש קומודור 128??

זה שווה ערך ל205 GTI 1.9 מקורית לטעמי.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אני זוכר כאילו זה היה אתמול את היום שבו אבא שלי הביא לסופ"ש אטארי, שקיבל בהשאלה מחבר עשיר שהביא את אחד הראשונים לארץ, לפני יותר מ-30 שנה אני מניח. פתאום עלה למסך פונג ! ופתאום, אפשר היה לשלוט במשהו שזז על המסך ! באותם ימים זה היה נראה כמו הדבר הכי קרוב לטלקינזיס - כמעט מדע בדיוני.

 

אני גם זוכר את המלחמות הלא נגמרות בין אוהדי ה-VIC20 (אחיו הקשיש של הקומודור 64) לחובבי ה"spectrum"... והיה לי גם חבר מסכן שקיבל BBC (היה כזה מחשב...) ולא היו לו משחקים אז הוא ואחיו נאלצו לכתוב משחק לבד וגם הפיצו אותו באנגליה והרוויחו סכום עצום (לתיכוניסט באותם ימים) של כמה עשרות אלפי ליש"ט.

 

אגב, לפני כמה זמן הורדתי לאנדרואיד תוכנה שמנגנת קבצי SID (פורמט המוזיקה של הקומודור 64) ובנק די גדול של מנגינות ממשחקים ישנים, וזה פשוט מדהים - מכת הנוסטלגיה שמקבלים כששומעים פתאום מנגינה של משחק אהוב שלא נגעתי בו מאז סוף שנות ה-80, זה פלאשבק שבבת אחת מזריק למוח מלא זכרונות מאותה תקופה, חתיכת סרט.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
אחרי החתונה הדבר היחיד שמשמח אצל האישה זה שיש לה GAME&WATCH

עצוב.

 

חבר, אתה הוזה. כתבתי שזה מוסיף לה נקודות. אגב, היא גם מכירה בע"פ את המילים של rapper's delight, וזה מוסיף לה עוד נקודות. ככה זה, עם השנים אתה לומד עוד דברים משמחים. לא כתבתי שזה הדבר היחיד שמשמח אצלה, אבל אני מניח שאצלך זה כך ולכן אתה חושב שגם אצל האחרים. משתתף בצערך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אגב קומודור 64. למישהו יש קומודור 128??

זה שווה ערך ל205 GTI 1.9 מקורית לטעמי.

 

ברור. אצלנו במשרד יש אחד. כולל מסך סניו צבעוני מקורי וכונן 1571 שנראה כמו מקרר. בדקנו, ומשחקים על דיסקטים מקוריים עוד עולים. רק לוקח להם המוןןןןןן זמן :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
\אני מניח שאצלך זה כך ולכן אתה חושב שגם אצל האחרים. משתתף בצערך.

 

הלוואי והיה לה GAME&WATCH ככה היה לי משהו אחד טוב ממנה :-o

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
רק אני רואה דימיון?

 

זוהי נינטנדו 3DS, מודל 2011:

 

hardware_red.png

 

לא, זה רק אתה

 

והמעצבים של נינטנדו שהלכו על לוק רטרו

 

ובערך כל העולם

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...