Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.אני מחפש ציינג'ר (עדיף mp3) וראיתי את הציינג'רים האלה שרשום להם שהם קוראים טקסט מהדיסק אבל לא רשום שהם תומכים בMP3. אז איך הם יכולים לקרא טקסט לא מMP3??

http://zap.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/AuctionProd.asp?pi=RFCDXP1270

http://zap.wallashops.co.il/shopmind_sites/autoam/product.asp?pf_id=HL717

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^956,normal_sales

 

2.אם אני מוסיף ציינג'ר בחיבור FM מישהו אמר לי שזה אכות של רדיו ולא של דיסק ושאלתי בחנות אמרו לי שזה בולשיט וזה אכות של דיסק. אז מה נכון?

 

3.אם אני מוסיף ב FM איך אני שולט על הדיסקים? זה בא עם תצוגה?

 

4.יש לי סיאט לאון עם מקום בתא כפפות לציינג'ר אבל אמרו לי שאפשר להשים בו רק ציינג'ר של 6 דיסקים? מישהו יודע בקשר לזה?

 

מקווה שתעזרו לי.

תודה.

פורסם

בקשר לאיכות-

 

בגלל שאתה מקשיב לצ'יינג'ר דרך ה-FM TUNER - האיכות לא תהיה מקסימלית ויעבור רק BANDPASS - מה שאומר שהתדרים הנמוכים והגבוהים יחתכו בקצוות ותשמע כמו שאתה שומע רדיו (אומנם בלי הפרעות וכאלה, אבל עדיין רדיו).

פורסם

1. הציינגרים האלה לא תומכים בMP3,אז כנראה שהם יכולים סתם לקרוא שמות של שירים בWAV.

 

2.איכות אמנם פחות טובה משל דיסק,אבל זה ממש לא נורא..עדיין אפשר לשמוע בסבבה ולהנות.

 

3.אתה מכוון את הרדיו דיסק\טייפ שלך לתדר מסוים ברדיו (שבאותו תדר יש לך את הצ'יינגר)

ואז אתה שולט על הדיסקים והשירים באמצעות מין שלט\מסך כזה שבא עם הצ'יינגר.

 

4.מה רע בצ'יינגר של 6 דיסקים? זה מצוין! על אחת כמה וכמה אם הוא MP3.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

סתם הערה.

אם אתה כבר קונה MP3 אז אתה יכול להסתפק ב6 דיסקים.

שזה בערך 900 שירים.

 

אני מוכן להתערב איתך שייקח לך המווווווווווווווווווווווווווווווווווווון זמן לשמוע את רובם.

 

אתה מכיר בכלל 900 שירים?! :twisted:

 

תחשוב על זה...

פורסם

אני יודע שמתאים לי פנסוניק אבל לא מצאתי ציינגרים של פנאסוניק

ובאמת ציינג'ר MP3 של 6 דיקים זה מספיק אבל התכוונתי ציינג'ר רגיל של 6 דיסקים לא

MP3

פורסם

שאלתי מישהו בקשר לצייג'רים הוא אמר לי שעדיף לי בכלל במקום ציינג'ר להשים רדיו דיסק במקום של הציינג'ר בתא כפפות.

 

זה אפשרי להשים 2 טייפים?

יעבוד כמו שצריך?

פורסם

יש לך בלאון מערכת מקורית?

אז למה שלא תעיף אותה לכל הרוחות ובמקומה תשים מה שבא לך...

זה לא סיפור כזה גדול להעיף מערכת מקורית.

 

:wink:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אבא שלי לא מסכים שאני יגע במקורי כי הוא אוהב איך שזה מתאים למראה של האוטו...

 

אז אני מחפש פתרון אחר בשביל שאני יוכל לשמוע דיסקים באוטו

פורסם
אז אפשרי להשים עוד טייפ באוטו? ושיעבוד כמו שצריך?

 

אפשרי.

 

אבל לא עדיף לבטל את המקורי, כאילו סתם להשאיר אותו ליופי ולהשתמש בזה שבא כפפות.

 

אם תקנה פיוניר תקבל שלט כזה להגה שתוכל להחליף דרכו שירים ותחנות ברדיו.

פורסם
1.אני מחפש ציינג'ר (עדיף mp3) וראיתי את הציינג'רים האלה שרשום להם שהם קוראים טקסט מהדיסק אבל לא רשום שהם תומכים בMP3. אז איך הם יכולים לקרא טקסט לא מMP3??

 

 

תשמע הקובץ הוא לא mp3 אלהwav.

היום כל רדיו דיסק חדש מציג טקסט.

לבדיקתך.

 

ג'ניה.

:king:

×
×
  • תוכן חדש...