Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין את מהות השירשור.

ציינת כי ה-3008 ענתה על כל צרכיך וממש אהבת את הרכב אך הבעיה היחידה הייתה צריכת הדלק.

ציינת כי אם לא הייתה בעיה זו סביר להניח כי הרכב הבא היה גם 3008.

ענו לך שצריכת הדלק רחוקה ממה שציינת, אפילו מאוד רחוקה, פי 2.5 טובה יותר.

אז איפה הדילמה?!

 

בתור אחד שהיה לו אווטלנדר והחליף ל-3008 אני יכול לומר שהאווטלנדר הוא רכב מדהים גם כן, אך גם יקר יותר (הדגם היקר עם המנוע הגדול יותר).

יש דגם עם נפח מנוע קטן יותר ועם פחות אבזור וגם 2X4.

הרכב עצמו גדול הרבה יותר מה-3008, הישיבה בו גבוהה יותר, יש לו תא מטען ענק מראה אגרסיבי והוא מרווח יותר מה-3008.

לצד השלילה התנהגות הכביש שלו נחותה בהרבה מה-3008 כמו גם הנוחות, העידון, בידוד הרעשים וצריכת הדלק אשר גבוהה בכמעט 30% מה-3008.

בנוסף ה-3008 מאובזר יותר, זריז יותר ומתנהג הרבה יותר טוב עם היגוי מדוייק אחיזה אינסופית, זוויות גילגול אפסיות ואפס נדנוד על ציר האורך.

 

מצד שני האווטלנדר בעל יכולת שטח לא מבוטלת, מה שלא קיים כלל ב-3008.

פורסם

אין ספק ש 3008 הוא רכב מעולה לכל הדעות, לכן על כל רכב אחר שאמור להיות ברמה שלו אני מרגיש כאילו ואני מתפשר על משהו.

 

ובמידה ואכן יתברר לי מעל לכל ספק שצריכת הדלק טובה משמעותית אמשיך לעוד אחד.

 

אגב פנו אלי באישי עוד 2 בעלי רכבים וגם התלוננו לגבי צריכת הדלק.

פורסם

שמע באמת כמו כולם הצריכת דלק נראית לי הזויה לחלוטין אבל אני יכול להגיד לך שהייתה לי וורסו ובוא נגיד שלא רק שאני לא ריחמתי עליה במשך כמה אלפי ק"מ המחוג של הסלד היה על הקו האדום רוב הזמן ועם כל זה יצאה לי אכילה של 1:7 ועוד הפעם זה היה מעבר ללאמץ אותה זו הייתה ממש היתעללות. ואני חייב להגיד שהיא בכלל לא הראתה סימני עייפות ונסעה כמו שד (ואני חייב לציין שהיא מטוס!) היא אמינה מאוד ואל תחשבו,בדרך כלל אני שומר על מכוניות מאוד,אבל הכוח באוטו הזה ממשיך לבוא כל הזמן והוא גם כל הזמן זמין בגלל התיבת הילוכים הרציפה שלו שבקטע של דלק יכולה להיות חיסרון ויתרון מצד אחד שיוט על 100 קמ"ש מתבצע סביב ה1700 סלד ובכביש 6 סביב ה130 היא עומדת על 2300 סל"ד אבל מצד שני כל נגיעה בגז גורמת למשחק של הסלד בגלל הגיר הרציף.

ממליץ עליה בחום אבל אני מאמין שהיא פחות מאובזרת ונוחה מאשר 3008.

פורסם

 

יש דגם עם נפח מנוע קטן יותר ועם פחות אבזור וגם 2X4..

 

אתה דיברת על הדגם הנמוך ביותר.

יש גם דגם עם אותו אבזור כמו הדגם היקר יותר שההבדל היחיד הוא נפח מנוע 2 ליטר במקום 2.4 וחסר הנעה 4X4

 

 

גילוי נאות:

התחדשתי בדיוק בדגם שציינתי לפני פחות מחודש :-)

×
×
  • תוכן חדש...