Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

ישנו כפתור ברכב שלי שכאשר המצבר המקורי של הרכב מתרוקן הוא מפעיל מצבר חלופי הנמצא באיזור האחורי של הרכב ונותן כוח למצבר המקורי לתת כח להנעה.

העניין הוא שבדקתי את מצב המצבר החירום והוא כנראה התרוקן מחוסר שימוש תקופה ארוכה.

שאלתי היא,איך אני יכול להטעין אותו?נסיעה עם כפתור הפעלתו מצב חירום תסייע בהטענה?או שיש צורך בהטענה מגורם חיצוני?

תודה לעונים.

פורסם

כללית- במקרה של מצבר מרוקן לחלוטין (ובהנחה שהוא לא היה במצב הזה מספיק זמן כדי להרס, מה שלרוב קורה) צריך לפרק את המצבר ולטעון אותו בעזרת מטען חיצוני. אפשר לבצע את הפעולה הזו אצל כל חשמלאי רכב.

 

באיזה רכב מדובר שיש לו מצבר גיבוי? :shock:

פורסם

שברולט אפלנדר 2008 ייבוא.:-D

 

מהי עלות הטענה כזאת אצל חשמלאי??

 

שכחתי לציין שיש קומפרסור ברכב שמופעל על ידי מצבר החירום,ככה שבכל זאת יש שימוש מאוד מינימאלי בו לא?

  • ספונסר פורום
פורסם

שלל בעיות במצב המתואר:

למה שהמצבר הראשי יתרוקן?? הוא לא נועד לכך, כל פריקה עמוקה הורסת אותו

למה שמצבר הגיבוי יפרק? מצבר במצב טעון ללא זליגה יכול לשמור מתח מעל 12.5 וולט במשך חצי שנה בקלות

האם אין טעינה שוטפת למצבר הגיבוי?

 

מצבר פרוק מעל פי תקן הוא במצב של 10.5 וולט, מתחת לכך הנזק משמעותי עוד יותר.

גם כשבודקים קיבול בודקים עד מתח זה כמדד למתח מינימלי

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

×
×
  • תוכן חדש...