Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למצלמה הזו עדיין לא התקינו את הפסי דריכה

מי מה שראיתי היום יש כבר סימנים של חיתוך בכביש בשני מקומות שונים (חיתוך בנתיב אחד ובצמוד אליו בנתיב השמאלי).

אני מדבר על המצלמה שנמצאת אחרי צומת ניר צבי לכיוון ת"א.

לא שמתי לב לגבי המצלמה בכניסה לרמלה (שמתי לב על המהירות)...

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה רק נדמה לי,או שישנה מצלמת גאטסו כתומה(רמזור) בצומת כרמיאל מערב,שלא מופיעה באף מאגר\כתבה של המיזם?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
זה רק נדמה לי,או שישנה מצלמת גאטסו כתומה(רמזור) בצומת כרמיאל מערב,שלא מופיעה באף מאגר\כתבה של המיזם?

 

לפי כל מה שידוע לי - אתה מדמיין.

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם
יש כבר מצלמות בכביש 431 ו כביש 2 לכיוון חיפה צפון ודרום ?

בכביש 431 אין עדיין. מתוכננות ליהיות...

בכביש 2 יש 5 מצלמות! 2 לכוון צפון ו 3 לכוון דרום.

אחת מהן תוכל לראות כאן ("בשידור חי"):

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אתמול נסעתי בכביש 9 והייתה לי תחושה שהמצלמה בכניסה למנהרה (לבאים מת"א) הוזזה..

האם המצלמות חזרו לפעול בכביש זה?

אם כבר אני שואל על הכביש הזה, האם המצלמות רמזור בו הן גם מצלמות מהירות?

פורסם

נראה לי שכדאי להוסיף לשרשור את אתר מצלמות חדש.

אפשר לעשות חיפוש בגוגל: gshtain gspeed, נראה אתר נחמד.

יש שם קבצי מצלמות מעודכנים שאפשר לשים בIGO ובאנדרואיד.

לפי מה שהבנתי גם צפוי להתווסף עמוד עם רשימת מצלמות שיתעדכן בתדירות גבוהה. :lol:

קבצי מכמונות - http://www.wix.com/gshtain/gspeed

פורסם

לא מכמונות או מצלמות אבל אזהרה:

מחלבת הכספים שנקראת משטרת התנועה הגבירה את האכיפה בכביש 71 (עפולה - בית שאן - מעבר גבול נהר הירדן). חבר נתפס שם וקיבל קנס + 8 נקודות ועוד חבר גם מחכה למשפט. אין אישור רשמי לזה, אבל מי שנוסע בכביש רואה שיש יותר ניידות ויש גם מאזדה 6 סמויה שמסתובבת על הכביש.

Skoda Octavia 2002 TDI Automatic

פורסם

מיקום ישן וידוע שחזרו לממל"ז בו הוא הירידה לאיילון צפון במחלף קוממיות, בדרך כלל בשישי בערב ויתכן שגם בימים אחרים נמצא שם שוטר על אי התנועה החשוך וממל"ז את כל הנוסעים שיורדים למחלף או ממשיכים לכיוון מערבה לכיון בת-ים.

פורסם
מיקום ישן וידוע שחזרו לממל"ז בו הוא הירידה לאיילון צפון במחלף קוממיות, בדרך כלל בשישי בערב ויתכן שגם בימים אחרים נמצא שם שוטר על אי התנועה החשוך וממל"ז את כל הנוסעים שיורדים למחלף או ממשיכים לכיוון מערבה לכיון בת-ים.

אסור לממלז בחושך. בוודאי יש שם תאורה טובה.

הוא עומד על המחלף למעלה וממלז את אלו שמגיעים אליו מכוון חולון לבת ים?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מישהו יודע אם המצלמות רמזור (כתומות) בצומת ישי וצומת גולני פעילות?

 

או סתם דחלילים?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...