Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למישהי ידוע על מצלמה בכביש 1 לכיוון ת"א איפשהו בין נתב"ג לגנות?

זיהיתי שם היום משהו שדמה לפלאש אבל אני לא בטוח. לא ראיתי שם מצלמה, וגם כשעברתי במקום שוב מאוחר יותר גם לא ראיתי מצלמה וגם לא ראיתי פלאשים על מכוניות אחרות (שכולם כמובן, נסעו הרבה מעל המהירות המותרת והמגוחכת של 100 קמ"ש). מה שגרם לי לתהות, אולי הייתה שם ניידת מוסווית שעמדה בצד וצילמה. לניידות האלה יש פלאש?

 

אכן כן.

בחודש האחרון תדירות המארבים במקטע זה גבוהה מהרגיל.

מדובר במאזדה 6 לבנה מסווית, עם מצלמה על הפגוש הקדמי.

נתקלתי באכיפה שם גם ביום וגם בחשיכה.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

לידיעתכם:

עוד גאטסו ! בכביש 44 למזרח, בק"מ 39 ("השכנה שממול").

ליתר דיוק - 750 מטר מצומת חולון למזרח, ממש כ-10 מטר אחרי גשר להולכי רגל.

מקום אסטרטגי לחלוב נהגים - היא מתלכדת בקו הראייה עם הגשר ובאותו צבע. בלילה, בכלל קשה להבחין בה.

מהירות מותרת בקטע הנ"ל 70 קמ"ש.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בכביש 44 לכיוון רמלה ממש אחרי ה"גבעה" (קצת לפני המפגש רכבת בכניסה לעיר) מצלמת מהירות (לא נראה לי שהיא שייכת למפגש הרכבת).

כמו כן בצד השני עוד מצלמה.

כנראה שתיהן מצלמות "גסטרו" (שאמורות להוציא לנו את המס העקיף דרך הת#ת...):evil:

המפליא הוא שהעמודים הם ללא מצלמות בטחון שכן הן נמצאות בכניסה וביציאה משני מקומות שאנשיה ידועים בשמירה על חוקי התנועה.;-)

 

גילוי נאות: נולדתי ברמלה.:-D

פורסם

בכביש 431 לכיוון מערב ממש אחרי הירידה לכביש 4 לפני הירידה לכביש לכיוון אשדוד עומדת כל בוקר מזדה 6 לבנה עם מצלמה על הדשבורד

פורסם
בכביש 44 לכיוון רמלה ממש אחרי ה"גבעה" (קצת לפני המפגש רכבת בכניסה לעיר) מצלמת מהירות (לא נראה לי שהיא שייכת למפגש הרכבת).

כמו כן בצד השני עוד מצלמה.

כנראה שתיהן מצלמות "גסטרו" (שאמורות להוציא לנו את המס העקיף דרך הת#ת...):evil:

המפליא הוא שהעמודים הם ללא מצלמות בטחון שכן הן נמצאות בכניסה וביציאה משני מקומות שאנשיה ידועים בשמירה על חוקי התנועה.;-)

 

גילוי נאות: נולדתי ברמלה.:-D

 

למצלמה הזו עדיין לא התקינו את הפסי דריכה

פורסם
בכביש 431 לכיוון מערב ממש אחרי הירידה לכביש 4 לפני הירידה לכביש לכיוון אשדוד עומדת כל בוקר מזדה 6 לבנה עם מצלמה על הדשבורד

אין כזה מכשיר אכיפה - מצלמה על הדשבורד...

אולי במקום המספר רישוי?

אולי דבורה?

אולי לא קשור לאכיפת מהירות?

פורסם

מדובר במצלמה ניידת F6, מורכבת בד"כ ברכבים סמויים (הונדה אקורד, מאזדה 6, ג'טה).

קיימים בה שלושה אלמנטים: מצלמה שנמצאת בתוך הרכב,

5.png

כאשר הראדר ויחידת הפלאש מורכבים על הפגוש מקדימה (לפעמים מאחורי לוחית רישוי).

פורסם
כן צריך להוריד את הלוחית. לא לחינם היא מוברגת בברגי פרפר.

 

לא מדוייק.

 

בדגמים הקודמים אני בהחלט מסכים. אבל בדגמים מהשנתון האחרון לא רק שלא צריך להוריד את הלוחית, לא צריך גם לשחרר אותה.

 

שים לב - קודם כל אין בכלל ברגי פרפר (אתה מוזמן להתבונן היטב בתמונה שהעליתי, ואם תרצה אותה ברזולוציה מקורית - תקבל). שנית, שים לב למקום שבו הלוחית מורכבת ביחס לדגם מהשנתון הקודם - ממש על הפגוש על החלק הכסוף. שלישית, שים לב למיקום של המכ"מ, ולחיתוך שהם עשו בחלקו התחתון של הפגוש.

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם

לא שמתי לב שלא מדובר באותו רכב.

על כל פנים, אף אחת מהשתיים אינה ג'טה חדשה - שתיהן נחשבות כבר לישנות. זאת ג'טה חדשה:

 

25337-4.jpg

 

אם כבר, אז זאת שאתה מכנה כ"חדשה" היא הישנה יותר מבין השתיים, אם לשפוט לפי מספר הרישוי.

בסה"כ התקינו את לוחית הרישוי בכל אחת מהן במיקום קצת שונה, זה הכל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד אתה צודק. הפואנטה היא העניין של חוסר הצורך בהשמטת המספר, ולאור העובדה שזה אותו רכב אני שואל את עצמי האם מי שחשב על התקנת המספר טיפה'לה יותר גבוה כדי לחסוך את הצורך בהשמטת המספר כבר קיבל את פרס ישראל... :lol:

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפני כמה שעות חזרתי מנסיעה ופתאום עלתה לי מחשבה מדאיגה.

מה מונע מהגאטסו לצלם גם בנתיב שממול לנתיב שלהן? הן הרי מסוגלות לטפל ב4 מסלולים במקביל, ובגלל שאין כאן את המגבלות של הרדאר, תאורתית היא יכולה גם לצלם מהצד השני.

מישהו שם לב לפסי דריכה מול מצלמה חדשה?

מה חתימה? תתפשטי!


×
×
  • תוכן חדש...