Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אשמח לדעת מהו לחץ האוויר המתאים לגלגל הרזרבי בגולף 5. הצמיג המקורי שעל הרכב הינו במידה 195\65 בקוטר 15". הגלגל הרזרבי אינו באותו גודל של המקוריים אלא מהגלגלים המתכתיים וקטן יותר. אני לפני נסיעה ארוכה ואשמח לדעת מהו לחץ האוויר הרצוי בגלגל זה.

 

רוב תודות!

פורסם

לחץ ניפוח בגלגלים האלו הוא גבוה, לרוב סביב 50-60 PSI.

 

תסתכל על הגלגל עצמו, זה מופיע על הצמיג.

 

 

פורסם
לחץ ניפוח בגלגלים האלו הוא גבוה, לרוב סביב 50-60 PSI.

 

תסתכל על הגלגל עצמו, זה מופיע על הצמיג.

 

 

ואני עוד התחבטתי בהאם למלא על 15PSI כדי לא לפוצץ לו ולעצמי ת'צורה...

 

תודה

פורסם
60 P.S.I או 4.2 BAR.

 

מרק,

 

מה שאתה אומר חקוק מבחינתי בסלע :-D

 

אשמח אם תוכל להתייחס לפוסט הנוסף שפתחתי בנוגע לקיבולת שמן בגולף 6+5 שבבעלותנו.

 

תודה

פורסם
שלום,

 

אשמח לדעת מהו לחץ האוויר המתאים לגלגל הרזרבי בגולף 5. הצמיג המקורי שעל הרכב הינו במידה 195\65 בקוטר 15". הגלגל הרזרבי אינו באותו גודל של המקוריים אלא מהגלגלים המתכתיים וקטן יותר. אני לפני נסיעה ארוכה ואשמח לדעת מהו לחץ האוויר הרצוי בגלגל זה.

 

O.V שלום,

 

שים לב כי הגלגל הרזרבי הקטן לא מיועד לנסיעות ארוכות אלא לנסיעה עד לצמיגאי ולמהירות מקסימאלית של 80 קמ"ש. ראה פרק רלוונטי בספר הרכב שלך.

 

שי

שירות צ'מפיון מוטורס

×
×
  • תוכן חדש...