Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בנוגע לסאב הנכון עבורי, הוא צריך להיות הכי איכותי בתקציב וצריך גם שיהיה דיי עוצמתי.

מקדימה ומאחורה יש את הדרייברים הכי יקרים שיש להייבריד אודיו להציע כיום (3way מקדימה, 2way מאחורה לטובת הופעות שמוקלטות ב DTS/DD).

 

המגבר עבור הסאב הוא DLS A3 Dual Mono שמספק:

Mono bridge mode 1.33 ohm 1000 W RMS

Mono bridge mode 2 ohm 870 W RMS

Mono bridge mode 4 ohm 550 W RMS

 

התקציב הוא באיזור ה600 דולר לסאב ללא תיבה (מחירי ארה"ב, לא הארץ).

 

אני שומע בעיקר רוק (קלאסי, אלטרנטיבי, מאטל וכו') אבל גם דברים אחרים כמו בלוז, פופ ומעט אלקטרוני (דברים מסוימים כמו אינפקטד, קרפטרק, ועוד דברים שמוקלטים טוב). כמעט ולא שומע מוזיקה שחורה / מזרחית / האוס / טראנס וכו'

 

אני כרגע שוקל את ה W712AE של JL Audio

IDMAX כבר לא פונקצייה כי אני מחפש רק אלמנט חדש

מה לגבי AA Chaos?

אני מניח שיש עוד לא מעט אופציות לשקול אז אשמח להצעות ועדיף מארה"ב אם המחיר שם משתלם יותר.

הדיוק של הסאב מאוד חשוב לי, בעיקר כשמנוגנים תופים מוקלטים.

 

תודה מראש

פורסם

הכל תלוי בהגדרות שלך ל"איכותי" ול"חזק".

יש מי שפירלס חזק מדי בשבילו ויש מי שאולטימו לא מספיק איכותי בשבילו.

אחד הסאבים האולטימטיביים הוא ה ESOTAR 1200 של דיינאודיו, רק חבל שהוא עולה כפול מהתקציב שלך בערך.

 

בשורה התחתונה- אין מנוס משמיעה, אם יש לך הכל מורכב, פשוט תשמע ותחליט מה נשמע לך הכי טוב (תנסה לשמוע יותר מכמה דקות- אתה לא באמת מקבל רפרנס בזמן קצר כזה.

 

ג'וניור הציע לך כמה סאבים שנחשבים מהאיכותיים ביותר שניתן למצוא כיום. נסה לשמוע אותם.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ואל תינעל רק על סאב אחד!

יצא לי לשמוע כמה מערכות עם רכיבים מעולים אבל הסאב לא השתלב עם הסט הקידמי

לפעמים דווקא סאב שלא נשמע לך טוב יכול לנגן בהרמוניה מושלמת עם הרמקולים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

בא לך לנסות משהו חדש?



 

אני תוהה לעצמי איך אחד כזה ישמע בין SQ לSPL

 

אני לא אתפלא אם הוא יתן פייט חזק ביותר למתחרים:

 

http://www.woofersetc.com/p-9269-nightshade-12-v2-d2-sundown-audio-12-nightshade-series-dual-2-ohm-subwoofer.aspx

 

מגנט היסטרי שיכול לעמוד ב1.5 קילו וואט

סליל שלוש אינטש

ממברנת קרטון מחוזקת בדבקים חזקים במיוחד

 

מהיכרות שלי עם סאבים בפורמט הזה הם גם לרוב נותנים תוצאה נפלאה של SQ כשעובדים איתם ברחמנות.

 

150 דציבל במוזיקה בתכנון נכון לפי מה שהיצרן מפרסם שם... נשמע כמו משהו שיתן את הטוב משני העולמות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...