Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם

אני ואימי נוסעים לטיול בן 10 ימים בניו יורק (ביקור משפחתי), ככה שהרצתי חיפוש פה באוף טופיק ורשמתי לי כמה מקומות כמו למשל הסנטרל פארק, השדרה החמישית, גראונד זירו, וכאלה

יש לנו דירה בלונג איילנד שממנה יצאו כל הטיולים ואני מבקש מקומות שאני לא יחזור עוד 10 ימים לארץ ויגידו לי "איך לא היית" "ולמה לא אמרת".

אני חושב ש 10 ימים לניו יורק זה מספיק כדי לשוב בערב ראש השנה הבייתה למשפחה.

תודה.

פורסם

טיימס סקוור, במיוחד בערב.

מומלץ לעלות על גג של אמפייר סטייט בילדינדג - מראה מדהים.

בכללי אני ממליץ לך לעשות טיול רגלי בערב במנהטאן - יש מלא בניינים ומקומות יפים ואי אפשר ללכת לאיבוד.

לגבי פסל החירות - הוא נמצא באי נפרד, שכדי להגיע אליו צריך לשוט במעבורת ולפני כן לחכות איזה 4 שעות בתור - אז לא מומלץ, תצלם מרחוק ותשכח.

חובה - לטייל בשדרת BROADWAY - ולבקר לפחות במחזה אחד.

פורסם

צ'ינה טאון - רחוב קנאל

מזח 17

איטליה הקטנה

סוהו

upper west

כיכר יוניון

כיכר ושינגטון

יש המון מה לראות

ולא לשכוח לבקר את מר פיטר לוגר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לגבי פסל החירות, יש מעבורת חינמית שעוברת ממנהטן לסטייטן איילנד(אאל״ט זה השם).

חבל על הכסף שתשלמו לספינות שעושות שיט סביב הפסל.

במעבורת החינמית מקבלים את תמונת קו המים של מנהטן, שזה מראה יפה מאוד שלא כדאי להחמיץ

וגם רואים את פסל החירות דיי מקרוב. אחכ יורדים ועושים את הדרך חזרה באותה צורה.

בניו יורק אפשר להיות חודש ועדיין לפספס דברים. תתרכז במה שמעניין אותך וכיף לך לראות, ולא

במה שאנשים יגידו. אני הייתי בלונדון לדוגמא המון פעמים ורק בפעם השישית או השביעית ראיתי את

טקס חילופי המשמר בארמון המלכה. לא עניין אותי, אז לא ראיתי.

ואם אתם חובבי קניות ומותגים, פנו לכם יום לוודרברי קומון, זה אאוטלט ענק עם עשרות חנויות של מותגים

במחירים מצחיקים.  

×
×
  • תוכן חדש...