Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

הסקודה אוקטביה שהזמנו הייתה אמורה להגיע לארץ ביום ראשון אבל הודיעו לנו שהיא מתעכבת בתורכיה לשבוע.

האם לדעתכם יש קשר בין המתיחות בין ישראל לתורכיה ובין עיכוב האונייה בנמל?

אודה לכם על תשובה ועל מעוד אנשים שהזמינו סקודה.

how it's like to drive :twisted:

פורסם
שלום רב.

הסקודה אוקטביה שהזמנו הייתה אמורה להגיע לארץ ביום ראשון אבל הודיעו לנו שהיא מיתעקבת שתורכיה לשבוע.

האם לדעתכם יש כשר בי המתיחות בין ישראל לתורכיה ובין עיכוב האונייה בנמל?.

אודה לכם על שתובה ועל עוד אנשים שהזמינו סקודה

-עיכוב

יש עיכוב ונכתב על זה כבר לפני יומיים בעיתונות שתורכיה מעכבת ספינות שאמורות לספק רכב לישראל.

פורסם

אם אמרו שבוע תתעקש על אותו שבוע ועל כל זמן שיעבור מעבר למועד תבקש פיצוי. חוץ מזה תגיד תודה שאתה מקבל את האוקטביה שלך עוד שבוע, זמני ההמתנה לאוקטביה יותר מארבעה חודשים!

פורסם

הבהרה

 

לא אמרו לנו שנקבל עוד שבוע בתחילה הודיעו לנו שהאונייה מגיעה לארץ ב11/9 ובאותו יום היתקשרו מהסוכנות שיש עיקוב של האונייה לשבוע בטורקיה

how it's like to drive :twisted:

פורסם

מאוד הגיוני מה שאתה אומר כי קראתי (נדמה לי שבידיעות אחרונות) שהטורקים עושים הכל כדי להוציא את המיץ לסחורות מישראל ואליה, בנמלים שלהם כולל עיכוב סחורות, בדיקות קפדניות וכו' וכו' וסביר מאוד שהם מעכבים את הטיפול באוניה. זה חלק מה"מחיר" שאנחנו משלמים על זה שאנחנו יהודים. מבחינה חוקית, אני חושב שזה מעוגן בהזמנה עיכובים שלא תלויים ביבואן כמו כוח עליון (מלחמה או אסונות טבע נכללים בזה למשל). האוניה תגיע בסוף, אל תדאג.

×
×
  • תוכן חדש...