Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה , רכב שייך לבחורה והיא לא סוחרת

דבר שני :

ברגע המחירה הצלחתי להוריד ממנה 500 ש''ח , ז''א סכמנו 39500 ש''ח במקום 40000 ש''ח

היא התקשרה עלי בבוקר אמרה שמשהו גם מאוד מאוד מאוד רוצה את הרכב ואמרה :

 

או שאני מחזירה לך 4000 ש'ח מקדמה + בדיקה 420 ש''ח = סה''כ 4420 ש''ח חזרה

או שתוסיף לי עוד 500 ש''ח שהרדת מהמחיר.

 

מה עושים ?!!!!

 

לקבל חזרה 4420 ש''ח ? ואו לא לוותר על הרכב ? יש סיכוי שאמצא קופה במצב טוב יותר ??

פורסם

חתמתם ? כי אם נתת לה כסף על החשבון

תסביר לה שהיא מחוייבת לך (עזוב שהיא לא) ואם לא תשלימו את העסקה כפי שקבעתם , תאלץ להשתמש בעו"ד.

 

גישה שניה היא להגיד לך "טוב תביאי ת'כסף וביי"

 

ואז 80% שהיא תחזור אליך בריצה אח"כ :) (מניסיון של כמה קניות ;) )

פורסם

לא הגיוני שתפתח הודעה חדשה בשביל העדכון הזה. תקפיץ את הקיימת פה:

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=333757#333757

 

לדעתי, עם כמות התיקונים שיש לעשות לרכב הזה, אני הייתי מוותר וממשיך לחפש בשקט אחד אחר.

בכל מקרה המשך הדיון בשירשור הקיים.

 

גיא.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...