Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול רנו סניק 2005 1600 אוטו'


dmxsir
שימו לב! השרשור הזה בן 2800 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחרי בדיקה עם סורק נתגלו הקודים הבאים,:

Df119

Df080

חיישן תזמון

ועוד משהו שקשור לדיפישר..

עשינו איפוס לתקלות ונראה שבוע הבא אם יחזרו שוב.

השאלה היא האם לדחות מועד טיפול (ושלא יגרם נזק כלשהו) או עדיף לתקן את הבעייה .

המוסכניק אמר חיישן אחד 300₪ והשני יותר מאלף₪ - + וזה עוד בלי עבודה.

תלוי בדגם המדוייק של הרכב שלך יש מצב שרק תכנות מחשב הזרקה יפתור את התקלה ויחסוך הרבה מאוד כסף

האם בקרת במוסך מורשה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דגם מדוייק!? : רנו סניק 2 שנת 2005 מנוע 1600 16V

הבדיקה הייתה במוסך שבעליו היה בעבר שותף במוסך מורשה רנו.

בוצע עם סורק תקלות CLIP של רנו.

 

יש לציין שלא נדלקה לי שום נורה של תקלה כלשהי על הלוח השעונים.

 

אז יש הבדל בין הקמשפט לקרנקשפט? אותו סנסור?

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה לא אותו חיישן, ואני מציע לך לא להתפשר הפעם ולבדוק את הרכב במוסך מורשה של רנו. שם גם יבדק הנושא האם דגם הרכב מתאים לביצוע תכנות מחשב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היום בדקתי במסמכים של טיפולי עבר, ושמתי לב שהחליפו ב2009 חיישן גל זיזים (מק״ט-8200285798)

שלוש שנים וכבר יש צורך שוב להחליף אותו, הגיוני?

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי.

הוחלף חיישן גל זיזיים ,חיישן חמצן שגם הוא החליט להתריע באותו היום.

התברר שגם תושבת גיר תחתונה הייתה גמורה. גם היא הוחלפה.

יכול להיות שזה מה שגרם לדפיקות בזמן ההעברת ההילוכים.

ועל הדרך טיפול שמנים+פילטרים.

נזק:

2 חיישנים +טיפול שמן (מנוע, פילטר שמן, אויר)

ותושבת תחתונה + עבודה ומע"מ 1500 ש"ח.

 

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • 9 חודשים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 2800 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...