Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול רנו סניק 2005 1600 אוטו'


dmxsir
שימו לב! השרשור הזה בן 2800 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה פרויקט זה להחליף פילטר אוויר, הא?! :wink: להסיר גומיות, פלסטיקים, פחיות... צרפתים

 

ראית פעם החלפת נורה במגאן II?.

 

היתה לי תקלה ברכב, נוצר חור בצינורית דלק והיה צורך בהחלפתה.

הגעתי למוסך ובסוף יום אספתי את הרכב חזרה...

המכונאי שהחליף את הצינורית קילל את האימ-אימ-אימ-אימא שלי חחחחחחחחחח :)

 

מבחינת נוחות נסיעה?, אין עליהם.

מבחינת בטיחות?, אין עליהם.

מבחינת כיף נסיעה?, אין עליהם.

מבחינת הנדסת אנוש פנימית לנוסע?, 7 מתוך 10.

 

מבחינת הנדסת אנוש למכונאי?, מזעזעת ומתחת לכל ביקורת.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשביל שיהיה לך גישה נוחה..מומלץ לפרק את הטמבון הקידמי.

4 ברגים שחורים למעלה.

קליפסים מחוברים לכנף בכל צד.

במצב כזה, אמורה להיות לך גישה נקייה לרדיאטור.

תודה, לבסוף הדבר העיקרי שהיה צריך לפרק, זאת הקורה השחורה העליונה.

ברגע שזאת מפורקת, הגישה הרבה יותר קלה. 430faa1f1a3ba1c5533205db8f049762.jpg

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראית פעם החלפת נורה במגאן II?.

 

היתה לי תקלה ברכב, נוצר חור בצינורית דלק והיה צורך בהחלפתה.

הגעתי למוסך ובסוף יום אספתי את הרכב חזרה...

המכונאי שהחליף את הצינורית קילל את האימ-אימ-אימ-אימא שלי חחחחחחחחחח :)

 

מבחינת נוחות נסיעה?, אין עליהם.

מבחינת בטיחות?, אין עליהם.

מבחינת כיף נסיעה?, אין עליהם.

מבחינת הנדסת אנוש פנימית לנוסע?, 7 מתוך 10.

 

מבחינת הנדסת אנוש למכונאי?, מזעזעת ומתחת לכל ביקורת.

 

כן, כן, מוסכים אוהבים לעשות הרבה רעש על החלפת נורה במגאן 2, בשביל שישלמו להם עוד כמה מאות שקלים.

בסופו של דבר ההחלפה היא פשוטה מאוד:

-מסובבים את הגלגל כלפי חוץ.

-מוציאים את מכסה הפלסטיק.

-מכניסים את היד, ומוציאים הנורה.

-זה יכול להיות טיפה טריקי למשתמש החדש, אבל זה לא נורא.

כול הסיפור 40 שניות.

 

מכונאי שמקלל הנדסת אנוש של רכב צרפתי, אולי עדיף לחפש מכונאי אחר שכן מבין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Rms,

אני לא מבין מה הקשר?

אני לא יודע כמה יצא לך לעבוד על רכבים צרפתיים, לעומת אחרות (לא מדבר על ברקסים וטיפולים שוטפים, אלא על דברים מעט יותר מסובכים).

ותאמין לי שגם לך יהיו רגעים שתקלל מעט את ההנדסת אנוש שלהם.

ולכן אני אומר אין קשר לרמת הידע של המכונאי.

אני מאוד אוהב צרפתיות וגם אני מקלל אותם לפעמים, לכן אין שום קשר לידע או אהבה לרכב.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את דבריו של רועי.

היתה לי סניק שנת 99 ידנית. הנדסת האנוש למכונאי הייתה גרועה מאוד. סתם לדוגמה: בשביל להחליף מדחס היה צריך לפרק: טמבון, רדיאטור, מאווררים. בשביל להחליף אלטרנטור צריך לפרק: גלגל, צירייה, בולם. כל עבודה הכי פשוטה, הייתה גוזלת הרבה זמן. נראה כאילו הצרפתים הרכיבו בלי לחשוב איך יתקנו.

 

ללא קשר המכונית הזו הייתה גרועה מאוד! מבחינה מכנית והייתה קטסטרופה. כל חודש היה משהו אחר. לדעתי, כמעט כל חלק ברכב זכה לטיפול באיזה שהוא שלב. ביום שהתפטרתי ממנה עשינו כבש על האש מרוב שמחה.

עריכה אחרונה על ידי chaimb
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר?

אריאל שכתב :"

ראית פעם החלפת נורה במגאן II?"



עניתי לו שזה לא כזה נורא להחליף נורה כפי שהמוסכניק מתחיל לעשות סביב זה היסטריה ופאניקה, והמחיר מתחיל לעלות במאות שקלים.

 

אני מדבר מניסיון אישי על הרכב שלי.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונאי שמקלל הנדסת אנוש של רכב צרפתי, אולי עדיף לחפש מכונאי אחר שכן מבין.

 

המשפט הזה אומר במילים אחרות שיש בעיה עם הנדסת האנוש של הרכבים הצרפתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר?

אריאל שכתב :"

ראית פעם החלפת נורה במגאן II?"



עניתי לו שזה לא כזה נורא להחליף נורה כפי שהמוסכניק מתחיל לעשות סביב זה היסטריה ופאניקה, והמחיר מתחיל לעלות במאות שקלים.

 

אני מדבר מניסיון אישי על הרכב שלי.

 

 

 

זה שמכונאי אחד עשה קצת רעש, לא מעיד על יכולותיו, כי בסופו של דבר הוא החליף את הנורה.

שוב אין קשר בין האם נוח לעבוד על הרכב לרמת ידע.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא עושה רעש, פשוט כשאתה בא למכונאי ואומר לו להחליף נורה, אצלו ישר יוצא מהפה באופן אוטומטי " צריך לפרק חצי רכב".

להתחיל לפרק חצי רכב + זמן= זה מלא כסף.

אז מה שאני מנסה להגיד, זה שעדיף להימנע מפירוקים מיותרים כשהפתרון נמצא מעבר לפינה.

מבחינת רכב X וידע, זה לא משהו שאפשר לבדוק.

בתחילתו של יום, אתה בא עם תקלה ומצפה שיתקנו\ יחליפו במקצועיות ובמחיר הוגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

אני מסכים שאם אין צורך לפרק דברים מיותרים ובכל זאת פורק, זה חטסר ידע ואפילו מקצועיות על הרכב.

אבל ברנו מגאן דור 2 יש דברים שדורשים פירוק לעומת רכבים אחרים שלא.

כמו פירטק משולשים, צריך להנמיך או להוציא חלק מהגשר התחתון.

ברכבים אחרים עוד לא ניתקלתי בזה.

לכן אני אומר, יש דברים בצרפתיות מאוד מעצבנים, וזה גורם לעצבים רבים, וחזה הכוונה שאין קשר לרמת ידע.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוףףף, אחרי הכל הפירוק וההרכבה המאוורר לא עובד.

האם זה קשור למזגן?

משום מה הוא נכנס לעבודה (המדחס) ומפסיק, נכנס ומפסיק...

 

המאוורר לא נכנס בכלל לפעולה,

המכונאי בדק אם איזה נורה

 

אולי פיוז שרוף, אולי גז ברח?

כנראה אין מנוס מלבקר את חשלמאי רכב.

עריכה אחרונה על ידי dmxsir

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לנורה במגאן 2.

אני לא יודע מה ואיך עשית, אצלי זה בטח לא היה 40 שניות.

העליתי את הרכב על ג'ק ופירקתי את הגלגל, כי פשוט זה לא נוח איתו.

הכנסתי את הזרוע, ואם אתה עם זרועות עבות, הסיכוי שלך להצליח, די חלש.

בנוסף, הפתח בגלגל, נמצא למטה ונורה קצת יותר למעלה.

 

בנוגע להנדסת אנוש למכונאי, אני לא מדבר על איכות המכונאי ולא מדבר על אמינותו.

אני מדבר על הנדסת אנוש, מקטע אישי ואם מכונאי אומר לי את זה, אני מבין את זה לגמרי.

 

נתעלם רגע מרכבים אחריח וההנדסת אנוש שלהם, אבל בוא נדבר על הרצפתיות, רנו סניק 2, היתה לי 8 שנים, 260 אלף קילומטר, אז שצת מכיר.

בצד ימין של הרכב, בתא המנוע, ממוקם המצבר, ישני רווח של מספר סנטימטרים קצרים בין הקורה למצבר.

אתה צריך להשחיל את היד בפניח, להחליף נורה, למה כל כך צפוף?.

למה אני צריך לפרק את כל העמבון הקידמי, בשביל להחליף פנס?.

בא לך להחליף מעצור דלת?, בכיף!.

אז ככה, אתה צריך לפגק את המראה קודם, מה עושים?, אתה מפרק את הזכוכית של המראה, בלי לשבור אותה.

אחר כך עכשיו פרק את הפלסטיק החיצוני, אבל מבפנים.

ואז, ורק אז, אתה מזיז את מקפל החוצה והנה הבורג...

למה לא פשוט לעשות בורג נגיש???.

 

אבל רגע, לא סיימנו.

עכשיו פרק את הטמבון צד קידמי, למה?, כי הבורג של הבולם נמצא שם, למה?, שאלה טובה.

עכשיו אתה מפרק אתתהמעצור דלת, המעצור דלת הוא לא נפרד, הוא חלק מהציר עצמו, אז הדלת בעצם נופלת ואתה צריך מישהו שיחזיק את הדלת בזמן הזה.

 

אחרי זמן מה, צטרכתי להחליף מעצור דלת בפיגו 308.

פתחתי את הדלת והברגתי החוצה את הברגיל של המעצור.

פתחתי את ריפוד הדלת, הכנסתי יד בפנים, ואיך אמרת?, 40 שניית לקח לי להחליף.

לא הייתי צריך עזרה, לא הייתי צריך לבדוק יישור דלת, לא הייתי.צריך לפרק טמבונים.

 

יכול להיות שיש רכבים אירופאים, אמריקאים וגם יפנים אחרים, עם בעיות של הנדסת אנוש.

אבל ברנו, ואני פ ר י ק של רנו, אני מאוהב וחולה על רנו, ההנדסת אניש של מכונאי, פשוט נוראית.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה תוכנן\ נבנה הרכב וזה מה יש.

אם הנדסת אנוש זאת הבעיה של הבן אדם, אף אחד לא הכריח לקנות את הרכב.

אבל אם כבר הבן אדם קנה רכב צרפתי ביודעין שהרכב קשה לטיפול, פירוק ותחזוקה, אז אין על מה לבכות (ככה אני חושב).

הבעיות שתיארתה זה לא שכול יום צריך להחליף. פעם בכמה שנים אתה עושה את זה, אם בכלל.

 

בקיצור, הכול בסדר, רכב מצויין, שזה יהיה הצרות שלנו :).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2800 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...