Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני באופן אישי מניע אוטו קר וממתין בערך חצי דקה עד להתחלת נסיעה.

הרכב הוא VAG 1.8T.

לא יודע כמה זה נכון וחשוב אבל שמן שהוא קר הוא לא נכנס בכל המעברים או לא צמיגי מספיק או WHATEVER

מה גם שהרכב מתחמם המכלולים שלו משנים את גודלם אז עדיף לתת להם להיתחמם בהדרגה ולא ישר להתחיל לנסוע.

אם דיברתי שטויות אשמח אם מישהו יתקן,או יחדד במקרה הצורך. !

פורסם

אני לא הולך לפתוח דיון על הנושא הזה, מאחר ודיברנו על זה עשרות פעמים.

 

אתם יכולים להמשיך לעשות את מה שנראה לכם נכון.

 

לחץ שמן נבנה תוך 2 שניות לאחר התנעת המנוע, כל המתנה נוספת מיותרת.

 

 

פורסם

כל התשובות בספר רכב (במקרה זה של סיאט אלטאה 1.8 TSI)

 

For the sake of the environment:

Do not warm up the engine by running the engine with the vehicle stationary.

You should drive off as soon as you start the engine. This helps the engine reach operating temperature faster and reduces emissions.

 

Caution

When the engine is cold, you should avoid high engine speeds, driving at full throttle and over-loading the engine. Risk of engine damage

 

יותר ברור מזה - אין

לא לחמם את המנוע. פשוט להתחיל לנסוע ועוזר להפחית פליטת מזהמים.

כשהמנוע קר לא להגיע לסיבובי מנוע גבוהים.

 

פורסם

לא מדבר כרגע על טורבו בפרט, אבל זה משנה את מה שאני ועוד רבים מאנשים שאני מכיר עושים כדי "לשמור" על המנוע והמכלולים הפנימיים של הרכב (הנושא של הנעה ולחכות איזה דקה שתיים בסרק על מנת שהשמן יתחמם / המנוע יתחמם)

 

האם הדבר לא נחוץ כלל וניתן לנסוע במתינות פשוט לאט ישר אחרי ההנעה?

 

עריכה: עכשיו שאני חושב על זה אולי המוסכניקים הישראלים השרישו את נושא ההנעה והלחכות שהרכב יתחמם במצב עמידה בגלל שרוב העם ישר נותן גז בלי לשמור על סל"ד נמוך אז זה הרע במיעוטו, אבל אם שומרים על סל"ד נמוך ושפוי עדיף ישר לצאת מהמקום כפי שצוין בספר רכב של סיאט.

פורסם

גם בספר רכב של כל מכונית מלפני 40 שנה היה רשום אותו דבר.

תניע ותסע. במתינות בדקות הראשונות. בנסיעה המנוע מגיע לטמפרטורת עבודה מהר יותר מאשר בעמידה. מה לא מובן כאן?

 

 

פורסם

הבעיה זה לא להגיע לטמפ' עבודה מהר יותר (את זה אפשר להשיג גם עם קיק דאון עצבני) השאלה היא להגיע לטמפ' עבודה בצורה בטוחה יותר למכלולי הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...