Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסופת מע' להנעה מרחוק בלאון קופרה אר


דני_קופרה_אר
שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

הרכב המדובר (בכותרת) לאון קופרה אר שנת 2010

 

הבעיה: לרכב צ'וק אוטומטי וע"כ בהנעה קרה הרכב עומד בסרק על 2,500 סל"ד !!! ונתון צריכה דלק (ע"פי מחשב הדרך) של 3.4 ליטר לשעה) כלומר מדובר בעניין של 2-3 דק' עד אשר הטורים יורדים אל מתחת ל-1,000 סל"ד ול-ליטר אחד לשעה ולפעמים זה יכול להיות מאוד מעצבן...

 

בהתאם לאמור לעיל,

מבקש עצתכם -

 

האם אפשרי להתקין מע' להנעת הרכב מרחוק? דרך השלט או משהו בסגנון כך שאוכל להניע מהבית דקה-שתיים לפני שאני יוצא אל הרכב?

 

לא משנה העלות,

תודה מראש,

דני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר עם הבחור בקישור המצורף, הוא עושה דברים כאלה:

http://www.ecaudio.co.il/

טלפון: 052-4321132

איש קשר: יוסי

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אולי אשמע תמים,

אבל למה בדיוק לתקן את האוטו?

הוא חדש לחלוטין, עשה את כל הטיפולים בזמן, עם פחות מ-25 אלף ק"מ...

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עבר טיפול לפני כחודש ונמצא תקין לחלוטין...

 

מעבר לזאת, אני לא מבין למה אתם חושבים שהרכב לא תקין...?

הרכב תקין לחלוטין ואין לו תקלות (וכן, קראו את מחשב הרכב בסדנה לבדוק תקלות לאחרונה..).

הרכב היה ככה גם ביומו הראשון עם 0 ק"מ...

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגולף שהיה לי בהנעה קרה הטורים היו עומדים על 1 וחצי.

בסיויק גם על 1 וחצי (בערך).

בקליאו הוא עומג קו מעל ה1.

 

ככה ש2 וחצי נראה לי ממש מוגזם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי גם איביזה קופרה 2006 1.8t בזמנו והמצב היה דומה...

 

חבר'ה בואו נצא מנק' הנחה שהרכב תקין, ונחזור רגע למטרה שלמה פתחתי את השרשור,

 

e.e,

תודה רבה על תגובתך.

אני אתקשר אליו.

 

יש לך מושג מהם העלויות של דבר כזה פחות או יותר?

 

לדוד שלי יש ביואיק להקרוס 2010 ואצלו המע' הגיעה עם הרכב וההנעה דרך השלט קלה ופשוטה וזה עובד מצוין,

אבל האם מישהו התנסה עם מע' אפטר-מרקט?

 

תודה,

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נניח והרכב תקין.

לא הבנתי מה בעיה להניע ומייד להתחיל לנסוע. לאחר כמה שניות של נסיעה מהירות מנוע בסרק תחזור למצב הרגיל.

אין צורך, מיותר לחלוטין ואף מזיק להמתין במקום עד לירידת הסל"ד

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדעה שכדאי שתיקח את הרכב למוסך לבדיקה -

 

אצלי ברכב הנעה קרה - הסל"ד עומד על 1,100 - 1,200 כאשר מחשב הדרך מראה צריכת דלק לפי שעה של 3.3 \ 3.4 ליטר,

מצ"ב בתמונה מטה.

 

יחד עם זאת,

בוקי,

אני גם בדרך כלל מחכה עד אשר הסל"ד ירד אל מתחת ל-1,000 לפני היציאה מהמקום.

מדוע זה מזיק לרכב?

אשמח לתשובה,

תודה.

גיא.

CUPRA-DASH.JPG

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה: לרכב צ'וק אוטומטי וע"כ בהנעה קרה הרכב עומד בסרק על 2,500 סל"ד !!!

 

חבר'ה בואו נצא מנק' הנחה שהרכב תקין

 

אם הרכב תקין וכך זה אמור להיות אז מה הבעיה?

למה לך להסיר אחריות וביטוח בשביל לתקן משהו שהוא נורמלי ותקין? רק כי זה "מעצבן"...?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי,

אני גם בדרך כלל מחכה עד אשר הסל"ד ירד אל מתחת ל-1,000 לפני היציאה מהמקום.

מדוע זה מזיק לרכב?

אשמח לתשובה,

תודה.

גיא.

 

זה מזיק כי אתה מעוניין שהמנוע יגיע לטמפ' עבודה כמה שיותר מהר וכמה שפחות זמן יעבוד בטמפרטורה נמוכה.

 

כשאתה מניע ומייד יוצא לדרך המנוע מגיע לטמפ' עבודה מהר יותר. כמובן נסיעה רגועה ובסל"ד נמוך/בינוני עד להגעה לטמפ' עבודה.

 

אם כי כמוב מדובר בנזק תיאורטי בלבד בטווח רחוק.

 

פשוט זו פעולה מיותרת, במיוחד במזג אוויר החם שלנו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מזיק כי אתה מעוניין שהמנוע יגיע לטמפ' עבודה כמה שיותר מהר וכמה שפחות זמן יעבוד בטמפרטורה נמוכה.

 

כשאתה מניע ומייד יוצא לדרך המנוע מגיע לטמפ' עבודה מהר יותר. כמובן נסיעה רגועה ובסל"ד נמוך/בינוני עד להגעה לטמפ' עבודה.

 

אם כי כמוב מדובר בנזק תיאורטי בלבד בטווח רחוק.

 

פשוט זו פעולה מיותרת, במיוחד במזג אוויר החם שלנו.

ההפך הוא הנכון, לתת לאוטו להתחמם דקה שיגיעו לו השמן לכל המכלולים ולא ישר להתחיל להניע ולנסוע אחרת אתה שוחק את המכלולים.

בקשר לטמפרטורת העבודה זה ממש מינורי, עוד חצי דקה זה ממש שטויות ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...