שלום לכולם,
הרכב המדובר (בכותרת) לאון קופרה אר שנת 2010
הבעיה: לרכב צ'וק אוטומטי וע"כ בהנעה קרה הרכב עומד בסרק על 2,500 סל"ד !!! ונתון צריכה דלק (ע"פי מחשב הדרך) של 3.4 ליטר לשעה) כלומר מדובר בעניין של 2-3 דק' עד אשר הטורים יורדים אל מתחת ל-1,000 סל"ד ול-ליטר אחד לשעה ולפעמים זה יכול להיות מאוד מעצבן...
בהתאם לאמור לעיל,
מבקש עצתכם -
האם אפשרי להתקין מע' להנעת הרכב מרחוק? דרך השלט או משהו בסגנון כך שאוכל להניע מהבית דקה-שתיים לפני שאני יוצא אל הרכב?
לא משנה העלות,
תודה מראש,
דני.