Jump to content

דני_קופרה_אר

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דני_קופרה_אר

  1. הייתה לי גם איביזה קופרה 2006 1.8t בזמנו והמצב היה דומה... חבר'ה בואו נצא מנק' הנחה שהרכב תקין, ונחזור רגע למטרה שלמה פתחתי את השרשור, e.e, תודה רבה על תגובתך. אני אתקשר אליו. יש לך מושג מהם העלויות של דבר כזה פחות או יותר? לדוד שלי יש ביואיק להקרוס 2010 ואצלו המע' הגיעה עם הרכב וההנעה דרך השלט קלה ופשוטה וזה עובד מצוין, אבל האם מישהו התנסה עם מע' אפטר-מרקט? תודה, דני
  2. הרכב עבר טיפול לפני כחודש ונמצא תקין לחלוטין... מעבר לזאת, אני לא מבין למה אתם חושבים שהרכב לא תקין...? הרכב תקין לחלוטין ואין לו תקלות (וכן, קראו את מחשב הרכב בסדנה לבדוק תקלות לאחרונה..). הרכב היה ככה גם ביומו הראשון עם 0 ק"מ... דני
  3. אני אולי אשמע תמים, אבל למה בדיוק לתקן את האוטו? הוא חדש לחלוטין, עשה את כל הטיפולים בזמן, עם פחות מ-25 אלף ק"מ... דני
  4. שלום לכולם, הרכב המדובר (בכותרת) לאון קופרה אר שנת 2010 הבעיה: לרכב צ'וק אוטומטי וע"כ בהנעה קרה הרכב עומד בסרק על 2,500 סל"ד !!! ונתון צריכה דלק (ע"פי מחשב הדרך) של 3.4 ליטר לשעה) כלומר מדובר בעניין של 2-3 דק' עד אשר הטורים יורדים אל מתחת ל-1,000 סל"ד ול-ליטר אחד לשעה ולפעמים זה יכול להיות מאוד מעצבן... בהתאם לאמור לעיל, מבקש עצתכם - האם אפשרי להתקין מע' להנעת הרכב מרחוק? דרך השלט או משהו בסגנון כך שאוכל להניע מהבית דקה-שתיים לפני שאני יוצא אל הרכב? לא משנה העלות, תודה מראש, דני.
×
×
  • תוכן חדש...