Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הבנתי כיצד ציניות מובנת קשורה למחאת האוהלים?

 

היא לא. מה שהתכוונתי לומר שהיא שלמרות שעל אנשים ציניים כביכול קשה לעבוד, למעשה הגורם השני שציינתי

הוא דומיננטי הרבה יותר בחברה הישראלית, והופך את האזרח הממוצע למטרה קלה יחסית.

 

מה שיש לך בספרד זו קבוצת כדורגל שבאמת אין בשום מקום אחר... והגיע הזמן שתתחיל לנצל את זה !! :evil::lol:

 

אתה הולך באמת לשנוא אותי עכשיו, אבל לחברה שלי יש יציע VIP משלה בקאמפ נואו ואני לוקח לשם לקוחות מדי פעם.

עם זאת, באופן אישי הפסקתי להתעניין בכדורגל לפני כ-15 שנה. ידוע שאלוהים נותן אגוזים לחסרי שיניים.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה הולך באמת לשנוא אותי עכשיו, אבל לחברה שלי יש יציע VIP משלה בקאמפ נואו ואני לוקח לשם לקוחות מדי פעם. עם זאת, באופן אישי הפסקתי להתעניין בכדורגל לפני כ-15 שנה. ידוע שאלוהים נותן אגוזים לחסרי שיניים.

 

מנהלים, זה הזמן לבצע BAN :-o

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
אתה הולך באמת לשנוא אותי עכשיו, אבל לחברה שלי יש יציע VIP משלה בקאמפ נואו ואני לוקח לשם לקוחות מדי פעם.

עם זאת, באופן אישי הפסקתי להתעניין בכדורגל לפני כ-15 שנה. ידוע שאלוהים נותן אגוזים לחסרי שיניים.

 

מנהלים, זה הזמן לבצע BAN :-o

 

אין שום תוכנה בעולם שיכולה לגרום לו את הנזק שמגיע לו.

 

כל מה שנותר לקוות זה שהיא ממש, אבל ממש, מכוערת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מספר חברים פה שלחו לי הודעות פרטיות מבטיח לענות כשאתפנה לנושא הביגוד, בינתיים הורדתי הילוך עם השיפוץ של הבית.

 

אני שולח עם חבר 30 חולצות לארץ, 10 ליוויסים, 2 שעונים של GUESS, 2 שעונים של לקוסט, 10 חולצות של לקוסט וכמה זוגות נעליים של סקוני, הכל כבר נמכר, ככה שאני מאמין שהרעיון שלי יכול ללכת לא רע.

 

מה הסיפור של GUESS בארץ? זה נחשב מותג יוקרתי ?

haters will hate

פורסם

GUESS די נחשבים בארץ אם תוכל להביא תיקים שלהם במחיר טוב יש המון בחורות שירוצו לקנות

מה שהולך היום ממש חזק בארץ מבחינת ביגוד זה הבגדים של אברקומבי והוליסטר, כמו כן הבושם של אברקומבי מאד מבוקש בארץ וקשה להשיג אותו במחיר טוב, אם יש לך אפשרות להביא כמה אתה תוכל להעיף בקלות

החולצות של טומי די ירדו לאחרונה בעיקר אלה עם הפסים הם תפסו תדמית של ערסים

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

ה-2 גרוש שלי.

אם אתה לא מפורסם, בכל חור אפשרי, אתה לא קיים.

מותג יקום ויפול על כמות החשיפה שהוא זוכה לה (עדיף בערוץ 2 בזמן גמר האח המכוער\ערוץ 10 בזמן איפור השף הערום בפלג גופו התחתון\ובכל פרק של אל תפיל את המליון, כדי להגיע לכל החוכמולוגים שחושבים שהם חכמים ומנסים להוכיח את זה. כמובן שצריך גם לשים על אוטובוסים, בקיצור- השקעה של ממש, אחרת אף'חד לא יחשוב על המותג או עליך כשם של חברה\יבואן כעל מותג "מקובל", אלא יותר משהו "עוף מוזר".

מי יודע כמה חברות קיימות בישראל שמשווקות מתקני באר מים?

אם התשובה שלכם היא 3-4, תכפילו בערך בעשר. את השלוש-ארבע האלה, אתם שומעים בכל חור אפשרי כל יום בלי לשים לב. את מגוון היצרנים האמיתי, הרוב לא מכירים כלל. אותו הסיפור קיים בכלי עבודה, למשל. הרוב המוחלט של האנשים פה שמע על סיגנט. על כמה חברות איכותיות (רמת איכות גבוהה, תוצרת ארה"ב\גרמנייה למשל) שמעתם? יש יותר ממה שאתם חושבים, כולל עם נציגויות בארץ. רק מה, רק מי שבנישה שומע עליהם. עד כמה זה יעיל, אני לא יודע. אבל מה לעשות, בוס מטומטם...

בנצי, לסיכום- לצערי אני לא הבחור הנכון לענות לך על השאלה, אני קונה את הבגדים שלי בפורמט של "5 במאה". אבל אני בהחלט אשמח (בעתיד, כשהמצב ישתפר...) לדעת, שיש חלופה שפוייה מבחינת יחס איכות-מחיר-נוחות קנייה למחירים המקובלים ("מקובל" בישראל הולך לפי התיחשוב של: מחיר בדולר, נניח 10 $ לפריט, כפול 10. דהיינו מוצר של 35 ש"ח יעלה 100 :shock: ), ובהחלט להשתמש בחלופה הזו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...