Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בסאב חדש 18 :)


ReZ0
שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בואו נעשה פה קצת סדר. עץ עובי 24ממ באפל קדמי כפול, יהיו עוד חיזוקים בפנים.

ההייפוניקס הוא שנת 2005, כל מה שקודם לשנת 2006 בשוק מוציא מוצהר או כמעט, מדדו 1530 וואט מהמגבר הזה.

סאב של סאנדאון, Sa12 למשלשהוא מוצהר 600 rms יכול לספוג פי 2.5 מההספק הזה, ומוציא 148 דציבל בתיבה מותאמת

ג׳וניור אני אסכם את זה בכך ששנינו משוגעים, כל אחד ברמתו ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 372
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה חייב עוד ברייסים לתיבה, הMDF לא עבה מספיק לכזה גודל של ENCLOSURE.

 

ןלגבי המשקל, אני בטוח שהיא תשקול פחות מ 2 מבוגרים אז לגבי המתלים, אין בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד, הפסקת לקחת את התרופות שלך?? אני רואה שעוד פעם חזרת ועוד פעם אתה עם מצב רוח מחורבן.

 

הוא עוד לא סיים את הבניה כבר אתה שופט וגוזר דין על התיבה?!

 

אתה בונה? איך אתה בונה? אתה יודע לבנותא משהו בכלל??

הוא לא סיים ? כנראה הריפוד שיבוא יתרום לקשיחות. התיבה הזאת לא מתאימה לסאב spl בכזה גודל , זה מה שאני חושב. סליחה שאני נותן את דעתי ...וכן אני בונה תיבות למידבאסים חזקות יותר , מה לעשות ? הוכח שזה תורם משמעותית לאיכות הבאס. כן בניתי sr71 מאת jhon krotke ועכשיו אני בונה את ה statements by jim holtz :-)

אה

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר , רמקול שמזרים המון אויר בתיבה קטנה יוצר לחץ עצום והתיבה יוצרת דיסטורשן לבאס.  התיבה עושה הכל , לצערי זאת אחת הסיבות שנטשתי את התחום לרכב שכן אתה קונה מידבאסים איכותיים ותוקע אותם בקופסת פח ומכוון אותם לרגליים , לא חבל ? אתה מבזבז 80% מפוטנציאל של הרמקול , ואני לא מבין מה הקשר ל rms , במקום לקנות מגבר פי 2 חזק יותר עדיף כבר להביא סאב עם נצילות גבוהה יותר וזהו ...

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההימור שלי זה שאחרי מכת הבאס הראשונה מהסאב הזה והתיבה הזו, כן חיזוקים, לא חיזוקים - או שהחלונות עפים או שהדלתות עפות

:-D

 

בכאלו עוצמות - כשאתה יושב בתוך הרכב אני לא בטוח אם אתה תוכל בכלל להבדיל בין מה שמעוות למה שלא - גם אם התיבה תהיה סופר חזקה כל הרכב מתעוות ממכת באס שכזו - זה נראה לי כמו לנסות לעשות כוסות רוח למת.

 

לא מחפשים כאן SQ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות דבר אחד אבנתי מדפים אחרונים של השירשור: שמין מצאה את מינו.

אחרי שאמרתי לאחד, אומר גם לשני: לפני שמרכיבים תיבה ברכב,מבררים שיפור מתלים שיתמכו במשקל נוסף.

בפרלוד זה כבר סיפור עבוד.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתאר לעצמי שהתיבה והסאב לבד ישקלו משהו כמו 70-80 קילו... תוסיף לזה קצת חומרי בידוד, בניות, רמקולים, מגברים, דיוויד אחד ואתה מקבל כבר איזה 200 קילו כאשר 60 קילו מתוכם זה דיוויד

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכנון לבגאז׳ כרגע זה שתי מגברים ועוד מצבר, ובמקום המושב האחורי ישב הסאב על סוג של פלטה מוגבהת. אז אני חושב שבכיף המערכת השלמה יכולה להגיע ל 150ק״ג. אבל המשקל הזה הוא משקל של שתי מבוגרים ממוצעים פלוס תיק או שניים. זה לא יפיל את האוטו על הרצפה.

מהבחנות שלי בבניות אחרות, אפילו המשוגעים שבונים קיר באוטו והופכים את כל החלק האחורי לתיבה אחת גדולה ואטומה בקושי מאבדים 2 אינצ׳ מגובה הרכב.

ודיפורס(טל?) אני לא מסכים איתך לגבי חוזק התיבה. אתה ישר בא ושופט לפני שאפילו הרכבנו אותה. אם עדיין לא הבנת הפלטות הונחו במקום כדי לתת איזשהו תמונה כללית של הגודל. תאמין לי שלא חסר דרכים לחזק אותה, פיברגלס מבפנים, אפוקסי, מוטות ברזל/עץ. ממש לא חסר. וזה לא סאב כזה מטורף כן. יש יותר מסיביים שדוחפים המון אוויר ולחץ בתיבות פשוטות כמו שלי ואין להם שום בעיות באפל פלקס או עיוותים.

אבל אם זו דעתך תדבוק בה, זכותך. בסופו של היום אני בכל זאת יהנה מהמערכת ;)

 

דיוויד 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיבה וסאב לבד 70 קילו? איפה אתם חיים? BTL עם תיבה ענקית שקל אולי 50 ק"ג, ואני לארג', מאוד.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. ותהנה.

לגבי התיבה. היא נראית קטנה בתמונה.

אבל היא ממש לא.

 

אבל לצערי טל (דיפורס) טיפה צודק. תיבה כזו ללא חיזוק מרכזי תקבל רזוננס מהעץ.

יש לי בבית כרגע תיבה ל 18אינטש חביב. רק 500W RMS. (לא לרכב)

והוא עשה רעשים עצבניים לתיבה MDF של 1.7 מ"מ . והיה צריך 2 חיזוקים פנימיים בצורת פלטות שלמות מבפנים לבטל את התנועה של העץ.

 

 

ושומכר. ה 12W7. שהיה לי שקל כ 45 קילו. והתיבה שלו היתה קטנה ב 30% בערך

יש לי בעבודה סאב כפול של 18. ששוקל רק 120 קילו. ותיבה יחסית קטנה כל העץ שם בעובי של 3 ס"מ.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה הראשונה שבניתי ל12 היה 56 ליטר אטום, עץ 30ממ עם חיזוק דיי נחמד מבפנים. שקל באיזור ה32 קילו

PICT0021.jpg

DSC00027.jpg

DSC00018.jpg

בניתי את התיבה הזאת בגיל 17 עם חבר, שמישהו יגיד לי שהתיבה הזאת לא מספיק חזקה!:-P

 

חברים, שוב פעם אני חוזר על זה, יהיו חיזוקים בתוך התיבה! אני לא אמרתי שלא יהיו, ולא אמרתי שאני לא מסכים עם טל. מה שכן אמרתי שאני לא מסכים עם זה שהוא ישר שופט וקוטל על תמונות של הנחת פלטות במקום כדי להציג לכם רעיון כללי. בתיבה יהיו 2 או 3 קורות עץ שיחזקו למעלה-למטה ואחד מהבאפל הקדמי לפורט. בנוסף לזה פיברגלאס בכל הפינות ואפוקסי על כל הפנים. זה התכנון. למרות שזה קצת אובר קיל.

 

דיוויד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 חיזוקים כאלו בעומק התיבה. בחלוקה נכונה. יספיקו מעל ומעבר.

לא צריך אחד לרוחב התיבה.

אפוקסי בפינות יעזור למנוע תדרים עומדים. ופיבר מבפנים ממש לא צריך.

ויעזור להחליק את המעבר אוויר החוצה.

 

דבר חשוב.

את הפורט כולו לצבוע בלכה מבפנים 2 שכבות. יגרום לו להיות חלק יותר. וימנע מהעץ מלהתנפח מלחות.

אגב לגבי המשקל. היא בהחלט תהיה כבדה.

מחכים לתמונות המשך.

 

בהצלחה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...