Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. הרדיו דיסק הוא פיוניר דגם 6900ub הבעיה היא בעיית רעשי אלטרנטור הידועה, אז לקחתי מינוס מהגוף לזוג rca הראשון הרעשים שתקו כמו שציפיתי כשחיברתי את הזוג השני (גם כן עם חיבור למינוס) הרעשים חזרו.

עשיתי את כל ההצלבות rca באוויר מינוס לגוף הרכב הכל... הבעיה נשארה.

אבל! כשאני מוציא זוג rca אחד נניח מהחיבור במגבר (לא משנה איזה!!!) הרעש מפסיק.

אני כמעט בטוח שהבעיה נמצאת במכשיר אבל למה אני מצליח להשתיק רק ערוץ אחד?

מקווה שהבנתם ואולי יש רעיון שלא חשבתי עליו..?

 

תודה מראש. 

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

אולי בכל זאת יש מישהו שראה/מבין/נתקל בבעיה?

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

טוב ניסיון אחרון אולי תבוא עזרה מי יודע...

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

ניסיתי גם את זה לצערי זה לא עזר

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

בעיה ידועה בפיוניר

אני חושב שפעם איתמר פרסם מדריך לתיקון עצמי של הבעיה

במידה ואני טועה אז תבצע חיפוש בפורום על תיקון הפיוניר

בכל אופן כל מעבדת סטריאו פשוטה מודעת לבעייה ולדרך פתרונה וזו הוצאה של 100-150 ש"ח במקסימום

דרור

פורסם

הייתה לי בעיה דומה בעבר עם מכשיר DEH-P3950MP. המתקין שלף את הרדיודיסק, חיבר מאחורה חוט חשמל. היה שם איזה בורג שמתאים לזה, את הקצה השני לא זוכר לאן הוא חיבר. (אני יכול לשלוף את הרדיו ברכב של אבי ולבדוק עם אתה רוצה), לקח לי 20 שקל והבעיה נפתרה.

פורסם

miro123 בדרך כלל זה פותר את הבעיה אם הבעיה לא פרצה במימדים כאלה גבוהים

שים לב ש d.m רשם שהוא נתן מינוס לכוסית ה RCA וזה עזר לו רק בערוץ אחד

כך שמה שעבד בשבילך לא עובד בשבילו

לי יש את אותו מכשיר ברכב 6900 לפני כחודשיים וחצי תוך סיבוב לקוחות בצפון פתאום נפתחה לי צווחת סירנה ברכב

כיביתי את המכשיר למחרת ניסיתי את כל הפתרונות הפרובזוריים כלום לא עזר

המכשיר נלקח למעבדת היבואן וחזר בצהריים תקין ללא רעשים וחזר לברלינגו שלי

לכן ישנם פעמים שאפילו אני מכניס מכשיר למעבדת היבואן (טוב אני גם לא מחוייב על כך אז זה קצת לא פייר אבל זה הפיתרון הנכון לעיתים)

דרור

פורסם

נכון אמרת הפתרון מחזיק רק לערוץ אחד, כשאני רוצה להנות מזוג הרמקולים השני הרעשים צצים כאילו מעולם לא חיברתי מינוס אבל! בגלל שהבעיה לא צצה מערוץ ספציפי. אלא מהערוץ השני שאחבר זה נראה לי תמוהה

 

תודה על התגובות!

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

×
×
  • תוכן חדש...