Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה היא שהכותבים בשרשור נותנים פחות מדיי קרדיט לאשה.

פותח השרשור היא בטח חברה של האשה שעכשיו עושה לעצמה רשימה ומחר תגיש לבעל , עם הכותרת "את אלו שמור לעצמך"

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וולוו S70 ההנאה מובטחת.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

"revenge is a dish best served cold"

 

אני מצטרף להמלצלה על רכב צרפתי, נזק קטן לכיס של החבר ובור ללא תחתית לחמודה שאמורה לקבל את המתנה.

כמובן עדיף יד כמה שיותר שואפת לכיוון החיובי על ציר הX וקילומטראז' כמה שיותר גבוהה על ציר הY וכמה שהם יעלו ככה הרכב יגיע יותר מהר לבורא (ערך הY ב200K :idea:)

 

גבר לא צריך להידפק על ידי האישה אלה ההיפך - חוקי הטבע!

 

לילה טוב :-)

כריזמה 03 | קורולה 05 | 9-5 02 | TypeR 10

פורסם
הבעיה היא שהכותבים בשרשור נותנים פחות מדיי קרדיט לאשה.

פותח השרשור היא בטח חברה של האשה שעכשיו עושה לעצמה רשימה ומחר תגיש לבעל , עם הכותרת "את אלו שמור לעצמך"

 

זו בעיה שלה, כי אם אכן מדובר בחברה של האישה (או באישה עצמה), הבעל למעשה לא חשב על הרעיון הזה ולא הייתה לו כוונה לעשות שום תעלול, והדבר היחיד שהוא צריך זה לעמוד בתנאים שנקבעו ע"י ביהמ"ש.

גם אם זה הרכב הכי זבל בעולם, כל עוד הוא עומד בתנאים, אין לה זכות לדרוש משהו אחר.

 

חוץ מזה, פיג'ו 607 רכב מפנק ועמוס טכנולוגיה חבל"ז, הרבה יותר נעים לנסיעה מהקאמרי וכו', זה שהוא כל יום וחצי במוסך ויש לו חרא שוק... זה כבר משהו אחר :lol:

פורסם

ביואיק לה סברה.

מהיכרות אישית, עוד במסגרת האחריות מחליפים להם 3 מסרקי הגה, גיר, ושלל בעיות.

עד כדי כך בעייתי, שאחרי האחריות, UMI עדיין נותנים אחריות רק כדי שלא יהיה פרסום שלילי.

 

או זה או גי'פ של חברת טאטא. תגיד לה שזה בטיחותי, כי זה גי'פ. וזה ברמה גבוה יותר משל טויוטה, כי זה גי'פ. וזה נראה בדיוק כמו לנד רובר בדגם אחד, או כמו מרצדס G. ככה שאפשר להחליף את הסמל ולומר שזו חברת בת של מרצדס.

פורסם

אחד השרשורים הכי מצחיקים שהיו כאן. (כמובן שלא מגיע לרמה של הבחור שחושב שהדייהו נובירה שלו היא משהו ברמה של בין וולווS80 למרצדס, אבל בכל זאת...)

כמה דברים:

לנדרובר דיסקברי - רצוי משנת 2000 - ורצוי כזה שיטופל במרכזי. נבלה ללא תקנה.

אפשר כמובן להוסיף את ה SUV של מרצדס מ 2001. משחטת כסף שלא ברא השטן.

 

משעשע.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
הבעיה היא שהכותבים בשרשור נותנים פחות מדיי קרדיט לאשה.

פותח השרשור היא בטח חברה של האשה שעכשיו עושה לעצמה רשימה ומחר תגיש לבעל , עם הכותרת "את אלו שמור לעצמך"

בדיוק, ובטח היא רושמת את כל הדגמים שנרשמו כאן ושולחת לו תיקון דרך העורך דין שלה, מסכן בסוף יזמין לה A8 עם התחייבות לכל החיים.

פורסם
אתם כולכם לא בסדר.

נתתם רכבים שאמנם הם נחשבים לא אמינים וסחירים אבל כיף לשבת ולנהוג בהם.

מה עם:

שברולט אלרו? יותר בעיות חשמל ממכשיר מוטורולה שנפל לאסלה. (עפ"י הורים של חבר)

מה עם "שברולט" אפיקה? (דייהו אספרו בתחפושת) קח בחשבון שאולי היא תצטרך גם מנוי לאורטופד.

יונדאי סונטה (הישנות)? כל תדלוק מקבלים טלפון מהבנק.

ולא לשכוח פורד טאורוס. סחירות של שקית זבל משומשת, צריכת דלק של נושאת מטוסים ואמינות של שודד ים.(עפ"י שמועות בלבד)

 

תקשיב, הרגת אותי

בהחלט אחד השירשורים המשעשעים

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

  • ספונסר פורום
פורסם

לא ממש משנה איזה לדעתי,כל רכב עם חצי מיליון ק"מ יענה על כל הדרישות של חברך.

פורסם
ממליץ לך בחום על פ'יגו 407 מהשכרה

או לחילופין משהו עם ריפודי עור ובעיות במזגן

אבל גם כל VAG אוטומטית עם 150K ק"מ

חוץ מפאסאט ועוד כמה בודדות, אילו עוד מכוניות מבית VAG כל כך גרועות אחרי 150K?

כריזמה 03 | קורולה 05 | 9-5 02 | TypeR 10

פורסם

לא יודע על מה אתם מדברים.

כאילו שחסרות בורות,אוקטביות,פאסאטים, שמשמשות בתור מוניות ונוסעות מעל חצי מיליון ק"מ בלי להתרגש מזה יותר מדי.

V5


×
×
  • תוכן חדש...