Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הוא צריך סאב לרוק ????????

אני שומע רוק מקל לכבד כולל פרוגרסיב ואני יכול להבטיח לו שסאב מקלקל המון שירים טובים שמוקלטים לא טוב (משהו כמו 40% מהשירים שאני שומע מכילים צלילים נמוכים חזקים ומיותרים שנשמעים סבבה עם וופר סביר של נניח 5-7" ומזעזע עם סאב)

וזה לא שהסאב לא מכוון טוב תיבה גרועה קרוס אובר לא טוב או משהו זה פשוט ככה בכל מערכת עם סאב

אני אתן דוגמא לכמה שירים שאם יש לכם סאב במחשב תשמעו אותם גרוע, התוף רגל ישמע מזויף ומוגבר בטירוף (אפשר להתלהב מזה לכמה דקות אבל מי שמבין במוזיקה לא יכול לשמוע את זה וגם אחרי 10 דקות ימאס למי שלא מבין):

Dream Theater - This Dying Soul (האמת שכל האלבום Train of Thought סובל מבאס מנופח בטירוף ומזעזע)

Avenged Sevenfold - Nightmare (השיר לא האלבום - הבעיה שם שמתחת ל60 הרץ בערך הצליל מוגבר בטירוף וזה כבר נשמע כמו באס של מוזיקה אלקטרונית ולא תופים)

באלבום Eye II Eye (סקורפיונס) יש גם באס מנופח מאוד אבל שם הוא עוד משתלב.

אם לקומפוננטים יש באס טוב (נניח 55-40 הרץ הנתון הרשמי לנפילה של 3DB) זה כל מה שצריך לרוק ויותר מזה רק יפגע

פורסם

סאב לא חייב להיות מפלצת שמשתלטת על הסאונד.

משהו עדין שמשתלב עם הסאונד ותומך בקומפוננט בנקודות שהוא מתקשה, בכל זאת, הוא סוחב תחום רחב על הממברנה :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...